Παππάς: ‘Πρέπει να ρυθμιστεί η αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης’

Παππάς: ‘Πρέπει να ρυθμιστεί η αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης’

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής μίλησε στο Ραδιόφωνο 24/7 για το νομοσχέδιο που ρυθμίζει θέματα τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου. Για την καθυστέρηση των πληρωμών και εάν αυτό αποτελεί βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, τόνισε ότι θα υπάρξει βελτίωση στη διατύπωση

«Δεν μπορεί να έχουμε μια αγορά 200-250 εκατομμυρίων ευρώ και να μην έχει ρυθμιστεί διαφανώς» τόνισε το πρωί της Τετάρτης σε δηλώσεις του στην εκπομπή ” Αντίμετρα” στο Ραδιόφωνο 24/7 ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, αναφερόμενος στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή και ρυθμίζει θέματα τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου.

Πρόσθεσε ότι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα τα αδειοδοτημένα κανάλια θα αναρτούν τη συμφωνία που θα υπάρχει, ενώ δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο να γίνεται πλειστηριασμός.

Σημείωσε ότι την εποπτεία θα έχει το ΕΣΡ και συνεχάρη τα μέλη του, λέγοντας ότι η συγκεκριμένη σύνθεση έκανε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα όσα δεν έκαναν άλλες επί σειρά ετών.

Αναφερόμενος στο Μητρώο για τον περιφερειακό – τοπικό Τύπο, είπε ότι με το νομοσχέδιο αφαιρείται η δυνατότητα από τον εκάστοτε υπουργό να μοιράζει διαφημίσεις.

Για την καθυστέρηση των πληρωμών και αν αυτή αποτελεί βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας, είπε ότι θα υπάρχει βελτίωση στη διατύπωση ώστε να γίνει σαφές το διάστημα καθυστέρησης και να διασφαλίζεται η δικαίωση του εργαζόμενου.

(Φωτό: Sooc)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα