Ραγκούσης: “Επίσημη ομολογία ενοχής η απάντηση Βορίδη για τη μετάταξη του σταθμάρχη”
Νέα στοιχεία για τη μετάταξη του σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας έφερε στην επιφάνεια ο τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ. Η απάντησή του στους ισχυρισμούς του Υπουργείου Εσωτερικών.
- 06 Μαρτίου 2023 08:24
Για γνώση, συνέργεια και συγκάλυψη της μετάταξης του σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας από την κυβέρνηση κάνει λόγο ο Γιάννης Ραγκούσης, απαντώντας σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εσωτερικών με αφορμή τις αρχικές καταγγελίες του τομεάρχη Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ.
Μάλιστα φέρνει στην επιφάνεια νέα στοιχεία για την “παράνομη μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη”, τα οποία και “καταδικάζουν απόλυτα την κυβέρνηση Μητσοτάκη”, αφού όπως αναφέρει, “εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά”.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
“Αυτό ακριβώς περιμέναμε.
Η χθεσινοβραδινή απάντηση της κυβέρνησης, μέσω του Υπουργού Εσωτερικών κ. Μ. Βορίδη, αποτελεί την πιο επίσημη ομολογία κυβερνητικής ενοχής, καθώς και την πιο έγκυρη επιβεβαίωση της διαπίστωσης που καταλήξαμε ότι «τελικά, το πελατειακό-επιτελικό κράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι αυτό που δυστυχώς βρίσκεται πίσω από την τραγωδία στα Τέμπη».
Εξηγούμαστε.
Τι προκύπτει από την αντιπαραβολή της χθεσινοβραδινής κυβερνητικής απάντησης, με το ΦΕΚ της μετάταξης του μοιραίου Σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας;
Προκύπτει η πλήρης γνώση και συνέργεια της κυβέρνησης, στην προσπάθεια συγκάλυψης της παράνομης μετάταξης του μοιραίου Σταθμάρχη.
Πως;
Με την ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ εξαίρεση του ορίου ηλικίας, μέσα από την Υπουργική Απόφαση Καραμανλή, στις 30 Μαΐου 2022, (ΦΕΚ 2623). Τη συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση δηλαδή, που αναφέρει και επικαλείται στην απάντησή του ο κ. Βορίδης.
Γιατί ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ;
Διότι σύμφωνα με το ΦΕΚ της μετάταξης, άρα πριν από την Υπουργική Απόφαση Καραμανλή, στις 30 Μαΐου, είχαν ήδη συντελεστεί τα εξής:
1. Στις 7 Απριλίου 2022, ο ΟΣΕ είχε ήδη θέσει το όριο ηλικίας των 48 ετών ως προϋπόθεση για μετάταξη σε θέση Σταθμάρχη.
2. Στις 13 Απριλίου 2022, ο Σταθμάρχης είχε ήδη υποβάλλει αίτηση, η οποία θα έπρεπε αμέσως να είχε απορριφθεί λόγω υπέρβασης στο όριο ηλικίας.
3. Στις 17 Μαΐου 2022, με το έγγραφο προς την υπηρεσία του, καθώς και με το από 25 Μαΐου 2022 απαντητικό έγγραφο της
υπηρεσίας του που ενέκρινε την μετάταξη, είχε ήδη ολοκληρωθεί παράνομα η προαπαιτούμενη διαδικασία.
Συνεπώς, μετά την απάντηση της κυβέρνησης μέσω του Υπουργού Εσωτερικών δεν απέμειναν ερωτήματα σε κανέναν πολίτη.
Τα στοιχεία, τα επίσημα έγγραφα, οι αδιαμφισβήτητες ημερομηνίες, η αλληλουχία των γεγονότων, καταδικάζουν απόλυτα την κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Δυστυχώς, εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου”.
Η απάντηση του Υπουργείου Εσωτερικών στις καταγγελίες Ραγκούση
Νωρίτερα, το Υπουργείο Εσωτερικών είχε απαντήσει με ανακοίνωσή του στις αρχικές καταγγελίες του Τομεάρχη Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ. Συγκεκριμένα:
“Αναφορικά με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ιωάννης Ραγκούσης, με την οποία ισχυρίζεται ότι η μετάταξη του Σταθμάρχη Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη λόγω του ότι υπήρχε κώλυμα της μετατάξεως του, επειδή δήθεν ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κ εγγράφως υποψηφίους με όριο ηλικίας τα 48 έτη, καλώντας δε την Κυβέρνηση να απαντήσει ποιος κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη, ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:
Οι υποψήφιοι για διορισμό στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος διέπονται από την σχετική Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 3326/Β/2022) όπου καθορίζονται τα ειδικά όρια ηλικίας διορισμού προσωπικού.
Τα όρια ηλικίας δεν καταλαμβάνουν τους υπό μετάταξη υπαλλήλους σύμφωνα με το άρθρο 33 της Υπουργικής Απόφασης με ΦΕΚ 2623/Β/2022 που αφορά στον Εσωτερικό Κανονισμό του ΟΣΕ. Ο εν λόγω υπάλληλος ήταν μετατασσόμενος και δεν είχε περιορισμό ορίου ηλικίας.
Τα λεγόμενα επιθυμητά προσόντα δεν αποτελούν νομικές προϋποθέσεις παρά μόνο επιθυμητές κατευθύνσεις που αναζητά ο Οργανισμός, τα οποία όμως προφανώς δεν τον κωλύουν από το να κάνει επιλογές, καθώς δεν αποτελούν τυπικές προϋποθέσεις είτε για πρόσληψη είτε για μετάταξη και οι οποίες ορίζονται μόνο από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.
Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι ο ΟΣΕ προκήρυξε συνολικά στον A΄ Κύκλο Κινητικότητας του 2022, 114 θέσεις. Από αυτές τις 114 θέσεις, καλύφθηκαν μόλις 8 θέσεις συνολικά. Από τις 114 θέσεις οι 18 αφορούσαν Σταθμάρχες, εκ των οποίων καλύφθηκαν οι δυο μόλις θέσεις.
Είναι θλιβερό, για ζητήματα τόσο ευαίσθητα και με τέτοιο έντονο συναισθηματικό και ηθικό φορτίο, ο ΣΥΡΙΖΑ να μην έχει τη στοιχειώδη πρόνοια τουλάχιστον να διαβάσει με επιμέλεια τη νομοθεσία, προτού κατακεραυνώσει την Κυβέρνηση για τις δήθεν παράνομες ενέργειές της”.
Τα πρώτα στοιχεία του Τομεάρχη Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ για την μετάταξη του σταθμάρχη
Για “εξόφθαλμα παράνομη” μετάταξη του συλληφθέντα σταθμάρχη Λάρισας έκανε την Κυριακή λόγο ο Γιάννης Ραγκούσης, παραθέτοντας τα σχετικά στοιχεία και καλεί την κυβέρνηση να απαντήσει ποιος παράγοντάς της την επέβαλε.
“Τελικά το πελατειακό – επιτελικό κράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχε μοιραίο ρόλο στη τραγωδία των Τεμπών.
Η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη.
Η μετάταξή του δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, στις 30 Ιουνίου 2022.
Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, μετατάχθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, σε κενή οργανική θέση του κλάδου Κυκλοφορίας, ειδικότητας Σταθμαρχών, με κωδικό 1645713805.
Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας του 2022 (apografi.gov.gr) και συγκεκριμένα για την κάλυψη της θέσης με κωδικό 1645713805, ΔΕ Σταθμαρχών, ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως, υποψήφιους με όριο ηλικίας έως 48 έτη!” αναφέρει ο κ. Ραγκούσης.
Και συνεχίζει: “Επομένως, εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος που ήταν ηλικιακά πολύ μεγαλύτερος, δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου.
Το μόνο πλέον που απομένει να απαντήσει η κυβέρνηση στον ελληνικό λαό είναι:
ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;”
Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις