Συνέντευξη τύπου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ: Απέκλεισαν το NEWS 24/7 – Έκθετος ο Πέτσας

Συνέντευξη τύπου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ: Απέκλεισαν το NEWS 24/7 – Έκθετος ο Πέτσας
Συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη απο την ΔΕΘ MotionTeam

Σε μια συνέντευξη τύπου που διήρκεσε σχεδόν τρεις ώρες, δεν βρέθηκε χρόνος για να πάρει ερώτηση το NEWS 24/7, μια από τις μεγαλύτερες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες της χώρας.

Σημαντικό έλλειμμα στην ενημέρωση με ό,τι αυτό σημαίνει για την δημοκρατία. Δυστυχώς το στοιχείο αυτό καταδείχθηκε με προφανή και εμφατικό τρόπο στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην Θεσσαλονίκη.

Σε μία διαδικασία που διήρκεσε σχεδόν 3 ώρες, αποκλείστηκαν από την δυνατότητα τους να υποβάλλουν ερώτηση στον πρωθυπουργό, διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, με πολύ μεγάλη απήχηση στο δυναμικό κοινό τις διαδικτυακής ενημέρωσης.

Ανάμεσα τους και το News 24/7, καθώς η έμφαση που δίνει στο πρωτογενές ρεπορτάζ, την κριτική στα τεκταινόμενα της εκάστοτε κυβερνητικής εξουσίας και η μη στράτευσή του σε συγκεκριμένα πολιτικά σχέδια φαίνεται ότι αποτέλεσαν “αντικίνητρο” προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα του στον δημόσιο έλεγχο.

Παρά το γεγονός ότι απολαμβάνει της εμπιστοσύνης μίας σημαντικότατης μερίδας του κοινού που ενημερώνεται από το διαδίκτυο. Όμως ούτε αυτοί οι αναγνώστες έτυχαν του στοιχειώδους σεβασμού που απαιτείται από την πολιτεία.

Το News 24/7 έγκαιρα κοινοποίησε την πρόθεσή του να μετάσχει στην διαδικτυακή συνέντευξη του πρωθυπουργού, εκπληρώνοντας όλες τις ουσιαστικές και τεχνικές προδιαγραφές που απαιτήθηκαν. Η μη συμμετοχή του, η πολιτική ευθύνη της οποίας σαφώς επιβαρύνει την κυβέρνηση, δυστυχώς ενίσχυσε την αρνητική εικόνα που είχε συνολικά η διαδικασία: Απουσία ισορροπίας στην θεματολογία, παρομοίως στην οπτική των ερωτήσεων, υπερ-εκπροσώπηση ΜΜΕ με αναφορά στον πολιτικό χώρο της Ν.Δ.

Είναι φανερό ότι με αυτές τις πρακτικές ο αρμόδιος υπουργός, Στέλιος Πέτσας, δύσκολα θα μπορέσει αποσείσει τις “σκιές” που δημιούργησε η αργοπορία και η ελλιπής παρουσίαση της λίστας των επιδοτούμενων ΜΜΕ για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι”.

Θέμα για το οποίο θυμίζουμε ότι το News 24/7 είχε λάβει σαφή θέση τασσόμενο υπέρ της άμεσης δημοσιοποίησης των στοιχείων. Ίσως αυτό το να βάρυνε περισσότερο από την απήχηση, την δημοσιογραφική αρτιότητα, την τήρηση της δεοντολογίας και τον αντικειμενικό δημοσιογραφικό λόγο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα