Τζούφη: Χρονιά μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση
Έρχονται μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση, δήλωσε στο Ραδιόφωνο 24/7 η υφυπουργός Παιδείας
- 20 Απριλίου 2018 09:24
Χρονιά μόνιμων διορισμών κατά τις προτάσεις της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ, αποφεύγοντας ωστόσο να δώσει σαφή αριθμό προσλήψεων, προανήγγειλε η υφυπουργός Παιδείας, Μερόπη Τζούφη στην συνέντευξή της στο Ραδιόφωνο 24/7, στους 88,6.
Ωστόσο, σημείωσε ότι αποκλειστικά στην ειδική αγωγή από τους 6.500 διδάσκοντες το 2014-15, η αύξηση στις προσλήψεις σε ειδικό επιστημονικό προσωπικό (ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς) έφτασε πέρυσι τους 10.880 και δεσμεύτηκε ότι από τον ερχόμενο Οκτώβριο, οι αριθμοί θα είναι πολλαπλάσιοι.
«Έχουμε πει ότι αυτή η χρονιά είναι χρονιά μόνιμων διορισμών στο χώρο της Παιδείας. Πρώτη προτεραιότητα. Έχουμε καταθέσει αίτημα στα συνδικαλιστικά όργανα να ακούσουμε προτάσεις για το πώς θα γίνουν αυτοί οι διορισμοί. Ταυτόχρονα, μπαίνει για πρώτη φορά στην έκθεση και για τους αναπληρωτές η αλλαγή του εργασιακού πλαισίου τους. Να ανευρεθούν τρόποι βελτίωσης, καθώς εκεί υπάρχει σοβαρό πρόβλημα».
Την ίδια στιγμή, επιβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση είναι ανοιχτή στο θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως ένα μακροπρόθεσμο βήμα, χωρίς τιμωρητικό χαρακτήρα και αφού πρώτα δημιουργηθεί το επιθυμητό εκείνο περιβάλλον στο σχολείο, με ασφάλεια και επιμόρφωση στους διδάσκοντες, μόνιμους διορισμούς, αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων, ανάδραση και διαδραστική επιστημονικότητα των δομών, συμβάσεις αξιοπρεπείς σε αναπληρωτές (σ.σ. ούτε πλαίσιο για τις αναρρωτικές τους άδειες δεν υπάρχει).
«Μπαίνει όμως η κουλτούρα της αποτίμησης στα σχολεία. Και ναι, αφού τελειώσουν όλα αυτά, θα ανοίξουμε το θέμα της αξιολόγησης. Ήδη ψάχνουμε να βρούμε τρόπους πώς μπορεί να γίνει αυτό», είπε χαρακτηριστικά.
Ως προς τα Θρησκευτικά, η υφυπουργός εξήγησε ότι η απόφαση του ΣτΕ δεν αφορά τα προγράμματα σπουδών που διδάσκονται τώρα στα σχολεία, επομένως ο διάλογος, η αξιολόγηση και η συζήτηση είναι ανοιχτοί, όπως συμβαίνει σε όλα τα πιλοτικά προγράμματα σπουδών, βάσει νόμου. «Θα ολοκληρώσουμε πρώτα την συνεννόηση της πιλοτικής μελέτης και μετά θα προχωρήσουμε στο νέο φάκελο του μαθητή», είπε χαρακτηριστικά.