Κάννες 2014: Ημέρα Τρίτη

Κάννες 2014: Ημέρα Τρίτη

Το «Winter Sleep» του Νουρί Μπιλγκέ Τσειλάν, το «The Captive» του Ατομ Εγκογιάν κι ένας άντρας κάτω από το φόρεμα της Αμέρικα Φερέρα

Η τρίτη μέρα του 67ου Φεστιβάλ Καννών ήταν γεμάτη υποσχέσεις.

Κι όπως συμβαίνει συχνά σε αυτή τη ζωή κι εξίσου γεμάτη διαψεύσεις. Κάτι που φάνηκε από νωρίς. Το τρέιλερ για το «The Captive» του Ατομ Εγκογιάν μας είχε προετοιμάσει για μια σκοτεινή, δυνατή ταινία που θύμιζε (ίσως λιγο παραπάνω απ ότι θα έμοιαζε λογικό) το «Prisoners» του Ντενί Βιλνέβ.

Το παγωμένο τοπίο του χειμωνιάτικου Καναδά, ένα κορίτσι που εξαφανίζεται, ο Ράιαν Ρέινολντς να κοιτάζει την κάμερα με τα μάτια κουταβιού που το έχεις μόλις μαλώσει.

Το φιλμ είχε άφθονο χιόνι, μια εξαφάνιση και τον Ράιαν-πληγωμένο κουτάβι, αλλά ξέχασε να προσθέσει στο μείγμα μια αληθινά πειστική ιστορία ένα σενάριο που θα σε πείσει για το δράμα των ηρώων κι οποιοδήποτε συναισθηματικό αντίκτυπο ή βάθος.

Μιλώντας για την ταινία του στην συνέντευξη τύπου, ο Ατόμ Εγκογιάν εξήγησε πως η αφορμή προέκυψε από ένα αληθινό γεγονός: «Υπήρχε μια πολύ γνωστή ιστορία στην πόλη απ όπου κατάγομαι, στην οποία μερικά χρόνια πριν ένα αγόρι που εξαφανίστηκε πολύ κοντά στο σπίτι μου σε ένα πάρκο, Η μητέρα του γύρισε την πλάτη της για ένα λεπτό και το παιδί είχε ήδη χαθεί. Κάθε φορά που επιστρέφω σπίτι και περνάω από εκείνο το πάρκο, βλέπω ακόμη αφίσες που ψάχνουν το παιδί. ΟΙ γονείς του προφανώς δεν έχουν ακόμη σταματήσει να ελπίζουν και πιστεύουν ότι θα επιστρέψει πίσω σε αυτούς. Από εκεί ξεκίνησε η ιστορία, αλλά θέλησα να την προχωρήσω και να εξερευνήσω τις σχέσεις του ζευγαριού που χάνει την κόρη του, αλλά κι όλους του ανθρώπους που εμπλέκονται, από το ίδιο το θύμα και τον απαγωγέα του, αλλά και το ζευγάρι των αστυνομικών που εμπλέκονται στην ιστορία».

Ακόμη πιο κρίμα λοιπόν που ελάχιστα πράγματα μοιάζουν αληθοφανή ή ενδιαφέροντα στο «The Captive».

Διαβάστε τη συνέχεια στο Flix.gr

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα