Νέες ταινίες: Τρίτη και φαρμακερή για τους “Φύλακες του Γαλαξία” και ένα ελληνικό crime thriller

Νέες ταινίες: Τρίτη και φαρμακερή για τους “Φύλακες του Γαλαξία” και ένα ελληνικό crime thriller

Κάθε Πέμπτη ο Θοδωρής Δημητρόπουλος βλέπει και σχολιάζει τις νέες ταινίες στις αίθουσες.

Το φαινόμενο “Super Mario Bros.” δεν σταματά, μένοντας στην πρώτη θέση του box office για άλλη μια βδομάδα και έχοντας ξεπεράσει τις 150.00 εισιτηρίων να στοχεύει πλέον στο “Τζον Γουίκ: Κεφάλαιο 4” το οποίο συνεχίζει με την επιμονή που θα ζήλευε κι ο ήρωας του τίτλου, απλά να μη λέει να υποκύψει. Έχει περάσει πλέον τις 170.000 εισιτήρια και η επιτυχία του λογίζεται ως θρίαμβος.

Θρίαμβος είναι και η επαναπροβολές της τριλογίας του “Άρχοντας των Δαχτυλιδιών”, το τρίτο μέρος της οποίας μάζεψε 12.000 εισιτήρια από 5 (γεμάτες) αίθουσες. Στη συγκεκριμένη ενέργεια θα ακολουθήσουν τώρα τα “Fast and Furious” που έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα κινηθούν. Ενώ στο πιο καλλιτεχνικό κύκλωμα, το κοινό φοβήθηκε το “Ο Μπο Φοβάται” το οποίο περιορίστηκε σε ένα τριήμερο 2.600 εισιτηρίων από 47 αίθουσες– ο ιδιοσυγκρασιακός χαρακτήρας του φιλμ, οι διχαστικές κριτικές αλλά και η μεγάλη διάρκεια προφανώς αποθάρρυναν πολύ κόσμο.

Αλλά και την περίοδο των μπλοκμπάστερ, που ξεκινά αυτή τη βδομάδα με τους νέους (και τελευταίους) “Φύλακες του Γαλαξία”.

Οι ταινίες της εβδομάδας:

Φύλακες του Γαλαξία 3

(“Guardians of the Galaxy Vol. 3”, Τζέιμς Γκαν, 2ω30λ)

Τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο με τις περιπέτειες των περιθωριακών και ασυμβίβαστων υπερηρώων της Marvel. Αυτή τη φορά είναι η ιστορία του Ρόκετ που δίνει το έναυσμα για την περιπέτεια. Καθώς οι Φύλακες προσπαθούν να διορθώσουν τα σπασμένα του Θάνος μετατρέποντας το Knowhere σε καταφύγιο για κάθε πρόσφυγα του σύμπαντος, κι ενώ ο Πίτερ Κουίλ περιφέρεται στα μπαρ θρηνόντας για τη Γκαμόρα, ένας νέος villain κάνει την είσοδό του στο προσκήνιο: O High Evolutionary, ένας παρανοϊκός επιστήμονας που ύστερα από χρόνια πειραματισμών πάνω σε ανήμπορα ζώα, έχει βαλθεί να επανακτήσει αυτό που νιώθει ότι του ανήκει, δηλαδή τον Ρόκετ. Οι Φύλακες θα πρέπει να συσπειρωθούν για να προστατέψουν έναν από τους δικούς τους.

Ο Τζέιμς Γκαν επιστρέφει στη σκηνοθεσία ολοκληρώνοντας την απρόσμενη τριλογία του, που καταφέρνει με έναν τρόπο να διατηρεί μια εντελώς δική της και ξεχωριστή θέση μέσα στην οχλαγωγία του Marvel σύμπαντος. Η πρώτη ταινία κέρδισε τους φανς κατευθείαν με μια αίσθηση αντισυμβατικότητας αλλά η δεύτερη είναι το αληθινό κρυμμένο διαμάντι, μια εξαιρετικά όμορφη και συγκινητική κωμωδία οικογενειακών δεσμών σε αναδιατύπωση. Ύστερα από το εντυπωσιακά αναρχικό του “The Suicide Squad” για τη DC, και πριν αναλάβει κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση εκείνου πλέον του σύμπαντος, ο Γκαν μάζεψε ξανά το πλήρωμά του για μια τελευταία περιπέτεια. Κρις Πρατ, Ντέιβ Μπατίστα, Ζόι Σαλντάνα, Κάρεν Γκίλαν, Πομ Κλέμεντιφ και η φωνή του Μπράντλεϊ Κούπερ πρωταγωνιστούν. Και το μόνο σίγουρο είναι πως δύσκολα θα γεννήσει ξανά κάτι τόσο ιδιόμορφο η Marvel, όσο αυτή η τριλογία.

Η Βαλέρια Παντρεύεται

(“Valeria Is Getting Married / Valeria Mithatenet”, Μιχάλ Βίνικ, 1ω16λ)

3 / 5

Η Κριστίνα είναι μια ουκρανή γυναίκα που μετακόμισε στο Ισραήλ για γάμο προκανονισμένο μέσω διαδικτύου. Εκεί, η ζωή της είναι τέλεια, καθώς έχει δουλειά σε ένα σαλόν, έχει έσοδα δικά της και ζει σε έναν γάμο όπου ο σύζυγος είναι ικανοποιημένος. Τι άλλο να ζητήσεις; Όλα όμως θα αρχίσουν να ανατρέπονται ύστερα από την άφιξη της αδερφής της, Βαλέρια. Η Βαλέρια έρχεται στο Ισραήλ για άλλο έναν κανονισμένο γάμο, τον οποίο κανόνισε ο σύζυγος της Κριστίνα, ο οποίος πιστεύει πως βρήκε τη συνταγή της επιτυχίας. Μόνο που η Βαλέρια δεν είναι σαν την αδερφή της. Και αρχίζει γρήγορα να αμφισβητεί τις θεμέλιες δομές μιας κατασκευασμένης ευτυχίας.

Εξαιρετικό δράμα δωματίου δουλεμένο πάνω σε διαρκή κοντινά και με αφήγηση κλεισμένη σε τέσσερις τοίχους. Καθώς όμως οι χαρακτήρες αρχίζουν και αλληλεπιδρούν με διαρκή γκελ μεταξύ τους η ένταση ισχυροποιείται δίχως ποτέ το φιλμ να ξεφεύγει από τα όρια ενός στιβαρού κοινωνικού δράματος προς την υπερβολή. (Ή προς το αφηγηματικό ξεχείλωμα: Η ταινία έχει διάρκεια που δεν ξεπερνά τα 80 λεπτά.) Με μια οπτική χροιά σα να κρυφοκοιτούσες κάτι πίσω κάποιο πλεκτό, σαν επιφάνεια όπου έχεις πασαλείψει και μετά σκουπίσει το ροζ, σαν αποδομημένο παραμύθι, η ταινία εξετάζει τις πατριαρχικές δομές ως κάτι που πάντα υπήρχε εκεί αλλά που απαιτείται ένα νέο βλέμμα για να τις αμφισβητήσει. Ισχυρό, ουσιώδες, εύστοχο.

Έμμονες Ώρες στον Τόπο της Πραγματικότητας

(Ρέα Βαλντέν, 1ω28λ)

3.5 / 5

Μια πρώτου προσώπου εξομολόγηση της πρωτοπόρου φεμινίστριας, αβάν γκαρντ σκηνοθέτριας Αντουανέττας Αγγελίδη στην κόρη της Ρέα Βαλντέν, και στον κόσμο. Η οποία (μας) μιλά για το βλέμμα, τη ζωή, τα οράματα και τις ταινίες της, και τη συγκλονιστική εμπειρία της τύφλωσης. Μια ταινία φτιαγμένη σε ένα διαμέρισμα, στην διάρκεια της καραντίνας, τόσο πλούσια εσωτερική που κατορθώνει να μετατρέψει το μέσα σε έναν τεράστιο γαλαξία εμπειριών, αισθήσεων και οραμάτων.

Η Αγγελίδη (μας) κοιτά ευθέως καταθέτοντας αναμνήσεις που είναι λες και τις έσκαψε τώρα μόλις μπροστά μας, σκέψεις που θα νιώσεις πως μπορούν μόνο να αντηχούν στα βάθη του υποσυνείδητου– μήπως όμως αυτό δεν είναι η τέχνη, αυτό δεν είναι το σινεμά; Το περφόρμανς της Αγγελίδη συνδέει τελικά την εμπειρία της ζωής με την τέχνη, και μέσα από ένα καθηλωτικό αισθητικό πλαίσιο: Η ταινία της Βαλντέν απαρνείται το χρώμα, τοποθετεί την γυναίκα – σκηνοθέτη – πρωταγωνίστρια – εξομολογήτρια Αγγελίδη στο μέσον ενός κατάμαυρου μη-σκηνικού, όπου σα να μοιάζει διαρκώς να δραπετεύει από το σκοτάδι. Ή ίσως και να βρισκόμαστε όλοι μαζί σε αυτό, για να μοιραστούμε τις σκέψεις της, λόγια καθηλωτικά εκφρασμένα και ερμηνευμένα σε πρώτο πρόσωπο, με κάθε βλέμμα, κάθε συλλαβή, κάθε κίνηση, κάθε σιωπή της Αγγελίδη να μας παίρνει μαζί.

Κυκλοφορούν επίσης

Saison Morte: Στην ερημική τοποθεσία ενός νησιού, ένας άντρας καλεί την αστυνομία που όταν καταφθάνει βρίσκει δολοφονημένη την ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου αλλά και τον συνάδελφο του άντρα που τηλεφώνησε. Η ιστορία του αρχίζει να μην πείθει, έτσι εκείνος αρχίζει να διηγείται μια ιστορία γεμάτη σοκ και ανατροπές. Αλλά ποια είναι η αλήθεια; Αστυνομικό θρίλερ σε σκηνοθεσία Θανάση Τότσικα.

Απλώς Υπέροχη: Η Χέντιβ πρόκειται να πάρει τον υπερηρωικό μανδύα από τον πατέρα της, το Σούπερ Λιοντάρι, όμως εκείνος δεν πείθεται πως είναι άξια κι έτσι χρίζει διάδοχο τον ξάδερφό της. Η Χέντβιχ τώρα πρέπει να αποδείξει πως έχει όσα χρειάζεται για να γίνει αληθινή υπερηρωίδα. Νορβηγικό οικογενειακό animation.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα