Το Παρελθόν

Το Παρελθόν

Μετά το "Ενας Χωρισμός", ο Ασγκάρ Φαραντί κρατιέται με πίστη από το "Παρελθόν", αφήνοντας στο κοινό, όπως και στους ήρωές του, μια επίμονη νοσταλγική ανάμνηση.

Η νέα ταινία του Ασγκάρ Φαραντί, ξεκινά κι αυτή μετά από έναν χωρισμό. Ο Αχμάντ έχει εγκαταλείψει, τέσσερα χρόνια νωρίτερα, τη Μαρί, τις δύο της κόρες από προηγούμενη σχέση και την κοινή τους ζωή στο Παρίσι, για να γυρίσει στην Τεχεράνη. Τώρα επιστρέφει για ένα σύντομο ταξίδι, για να υπογράψει τα χαρτιά του διαζυγίου. Μόνο που, για λίγες μέρες, θα χρειαστεί να μείνει στο σπίτι της Μαρί, μαζί με τα παιδιά, αλλά και τον τωρινό της σύντροφο, τον Σαμίρ, τον 5χρονο γιο του και την πληροφορία ότι η Μαρί είναι και πάλι έγκυος: έτοιμη να ξεφύγει από το παρελθόν και να συνεχίσει στο δικό της μέλλον.

O Φαραντί επιστρέφει μετά το θρίαμβο του «Ενας Χωρισμός», με την πρώτη του ταινία σε γαλλικό έδαφος και τιμάται με το βραβείο γυναικείας ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών για την Μπερενίζ Μπεζό, ενώ ταινία αποτελεί την επίσημη υποβολή του Ιράν για το ξενόγλωσσο Οσκαρ.Τίποτα δεν ξεχνιέται εύκολα σ’ αυτήν την ταινία. Ο Φαραντί το κάνει σαφές από την πρώτη, υπέροχη σκηνή του. Στο αεροδρόμιο, η Μαρί βρίσκεται από τη μια πλευρά του γυάλινου χωρίσματος, ο Αχμάντ από την απέναντι. Δεν ακούνε ο ένας τον άλλον, αλλά επικοινωνούν τέλεια, με τα μάτια, με τη γνώση χρόνων που φέρνει μια στενή σχέση ζευγαριού. Στην ταινία του, όλοι μοιάζουν να θέλουν με αγωνία να ξεφύγουν από το παρελθόν, να προχωρήσουν μπροστά κι όλοι κάνουν ό,τι μπορούν για να αγκιστρωθούν στο πριν, σ’ αυτό που γνωρίζουν, που τους έχει χαρίσει στιγμές ασφάλειας και αγάπης, κι ας ξέρουν ότι τα σκοτεινά σημεία έχουν απλώς σβηστεί στο χρόνο.

Διαβάστε τη γνώμη του Flix για όλες τις νέες ταινίες της εβδομάδας και αναζητήστε αίθουσες και ώρες προβολών σε όλη την Ελλάδα. 
 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα