Βενετία 2012: Αφορίστε τον Ούλριχ Ζάιντλ

Βενετία 2012: Αφορίστε τον Ούλριχ Ζάιντλ

Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας του ''Παραδείσου'', ο Αυστριακός Ούλριχ Ζάιντλ ασχολείται με την πίστη, μέσα από την ιστορία μιας θρησκόληπτης καθολικής

Επιμέλεια: Μανώλης Κρανάκης

H επίμαχη σκηνή μιας θρησκόληπτης καθολικής που αυνανίζεται με τον Εσταυρωμένο, ήταν κάτι περισσότερο από αναμενόμενο σε μια ταινία για την «Πίστη» με την υπογραφή του Αυστριακού Ούρλιχ Ζάιντλ. Και αρκετή για να προκαλέσει την αντίδραση μερίδας Ιταλών και Αυστριακών που τώρα ζητούν τον «αφορισμό» του.

Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας του «Παραδείσου», ο Αυστριακός Ούλριχ Ζάιντλ ασχολείται με την πίστη, μέσα από την ιστορία μιας θρησκόληπτης καθολικής που προσπαθεί να επαναφέρει με κάθε τρόπο την Αυστρία στο Θεό, όντας μεταφορικά και κυριολεκτικά ερωτευμένη με το Χριστό.

Τόσο ερωτευμένη που στο αποκορύφωμα της πίστης της (!) θα αυνανιστεί με έναν σταυρό σε μια από τις σκηνές που αποτελούν το κέντρο της σάτιρας και κριτικής του Ζάιντλ πάνω στις ψευδαισθήσεις των οργανωμένων θρησκειών.

Τίποτα λιγότερο, δηλαδή ή και περισσότερο απ’ όσα πρέπει κανείς να περιμένει σε μια ταινία ενός σκηνοθέτη που αρέσκεται να προκαλεί, τοποθετώντας τους ήρωες του στις πιο άβολες συνθήκες, μετατρέποντας τους ταυτόχρονα σε «θεάματα» και δείγματα της προβληματικής ανθρώπινης κατάστασης.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο στο Flix

Διαβάστε ακόμα:

* Βενετία 2012, «Paradise: Faith»: Ο Oύλριχ Ζάιντλ θέλει να μας βγάλει την πίστη

* Μάθετε τα πάντα για το 69ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα