”Χιγκίτα”: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης βρίσκει το ”Paradise City”

”Χιγκίτα”: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης βρίσκει το ”Paradise City”

Δεν είναι τυχαίο πως το ''Χιγκίτα'' υπογράφεται ως ''μια κραυγή αγωνίας από το The Boy''. Η τρίτη ταινία που σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μετά το ''Κλαις;'' και το ''Ροζ'' δεν του ανήκει

Επιμέλεια: Μανώλης Κρανάκης

Απόλυτα ενσωματωμένο στη δημιουργική του πολυμορφικότητα ως The Boy, το τρίτο φιλμ στην κινηματογραφική καριέρα του Αλέξανδρου Βούλγαρη είναι το πειραματικό σινεμά που θα άξιζε στην εποχή μας: ένα ρομαντικό, βίαιο, αυστηρά προσωπικό και ταυτόχρονα συλλογικό παραμύθι για μια δυστοπία που θα μπορούσε απλά να ονομάζεται… ενηλικίωση.

Δεν είναι τυχαίο πως το «Χιγκίτα» υπογράφεται ως «μια κραυγή αγωνίας από το The Boy». Η τρίτη ταινία που σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μετά το «Κλαις;» και το «Ροζ» δεν του ανήκει.

Το «Χιγκίτα» ανήκει στο The Boy (που υπογράφει την παραγωγή, τη σκηνοθεσία, το σενάριο, το μοντάζ, τη φωτογραφία, τον ήχο, τη μουσική και όλες τις φωνές…), όπως ανήκει στο είδος του πειραματικού σινεμά, όχι επειδή δηλώνεται ως τέτοιο αλλά γιατί από εκεί αντλεί την πρωταρχική του έμπνευση και ουσία.

Δεν είναι μόνο το γεγονός πως ο The Boy τελειοποίησε την εικόνα του «Χιγκίτα» – μετά την πρώτη του προβολή ως work in progress την Άνοιξη – πριν προβληθεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης κινηματογραφόντας την ταινία μέσα από μια οθόνη, ούτε ο πειραματισμός του ντουμπλάζ που βρίσκει τον The Boy όχι μόνο να αφηγείται την ιστορία του αλλά να υποδύεται και όλες τις φωνές των διαλόγων του σεναρίου του.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο και δείτε το τρέιλερ της ταινίας στο Flix

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα