Δωρεάν στην πόλη την Τετάρτη 19 Ιουνίου – 4 εκδηλώσεις χωρίς είσοδο

Διαβάζεται σε 5'
Losing Hand
Στo πλαίσιo του Athens Photo Festival, η Αίθουσα Τέχνης "αγκάθι – κartάλος" παρουσιάζει την ατομική, δορυφορική έκθεση του φεστιβάλ με τίτλο "Losing Hand" της εικαστικού Ευγενίας Ευσταθίου.

Προτάσεις και εκδηλώσεις με δωρεάν είσοδο και ευκαιρίες για βόλτες στην Αθήνα χωρίς πορτοφόλι την Τετάρτη 19 Ιουνίου.

Προτείνουμε ενδιαφέρουσες δωρεάν βόλτες για την Τετάρτη 19 Ιουνίου, σε ποικίλες εκδηλώσεις, συναντήσεις και εικαστικά δρώμενα, που πραγματοποιούνται στην πόλη από πολιτιστικούς οργανισμούς, γνωστές γκαλερί και φορείς.

Ιδού μερικές ευκαιρίες να ψυχαγωγηθείς σήμερα με δωρεάν είσοδο.

14ο Athens Open Air Film Festival – Δωρεάν προβολές

Κλασικές και πολυαγαπημένες ταινίες σε ολοκαίνουργιες και ψηφιακά αποκατεστημένες κόπιες, κινηματογραφικές ολονυκτίες κάτω από την πανσέληνο, μαραθώνιος θρυλικών ταινιών τρόμου σε ένα από τα πιο δροσερά πάρκα της Αθήνας, αξέχαστες προβολές σε μερικά από τα πιο απροσδόκητα και εντυπωσιακά σημεία της πόλης. Αυτά και πολλά ακόμη επιφυλάσσει το 14ο Athens Open Air Film Festival powered by ΔΕΗ, η αγαπημένη φεστιβαλική συνήθεια του καλοκαιριού.

Την Τετάρτη 19 Ιουνίου στον Πεζόδρομο Διονυσίου Αρεοπαγίτου (στη συμβολή με Παρθενώνος), Αθήνα, στις 21:30, η ταινία 48 ΩΡΕΣ (48 HRS, 1982, 96′) σε σκηνοθεσία: Γουόλτερ Χιλ Πρωταγωνιστούν: Έντι Μέρφι, Νικ Νόλτε, Ανέτ Ο’ Τουλ, Τζέιμς Ρέμαρ (προβολή της ταινίας σε ολοκαίνουργια ψηφιακή αποκατάσταση).

Όχι μόνο μια από τις μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες του αμερικανικού σινεμά της δεκαετίας του ’80, ούτε απλά η ταινία που μετέτρεψε δικαιολογημένα σε αστέρι μεγάλου βεληνεκούς και πρώτου μεγέθους τον (μόλις 21 ετών τότε) Έντι Μέρφι.

Το «48 Ώρες» θα πρέπει να μνημονεύεται πρωτίστως ως η καθοριστική ταινία που, χάρη στον τρόπο με τον οποίο διάλεγε να σμίξει δυο εντελώς ετερόκλητους ήρωες, βάζοντάς τους να συνυπάρξουν με το έτσι θέλω σε έναν δυναμικό συνδυασμό αστυνομικής περιπέτειας και μαύρης κωμωδίας, δημιούργησε ολόκληρο φιλμικό είδος και άνοιξε τον δρόμο σε ένα σωρό μιμητές που προσπάθησαν ανεπιτυχώς να επαναλάβουν τη συνταγή της (σκεφτείτε μόνο πόσα «Φονικά Όπλα» και «Rush Hour» ακολούθησαν).

Δωρεάν έκθεση φωτογραφίας “Καταστροφή και Αναγέννηση”

Από την Τρίτη 18 Ιουνίου η γκαλερί “7” παρουσιάζει, στο πλαίσιο του Athens Photo Festival, την έκθεση φωτογραφίας του Περικλή Μπούτου με τίτλο: “Καταστροφή και Αναγέννηση”.

Οι φωτογραφίες του Μπούτουλέει ο Γιάννης Σταθάτος “με το πέρασμα από το σκοτάδι στο φως, από την καταστροφή στην αναγέννηση, έρχονται να υπογραμμίσουν μια “ενοχλητική αλήθεια”, για να θυμηθούμε τον τίτλο της ταινίας του Al Gore, ότι δηλαδή η έννοια περιβαλλοντολογική καταστροφή είναι καθαρά υποκειμενική. Η φύση, ή αν προτιμάτε το οικοσύστημα, δεν έχει ούτε βλέψεις ούτε προτιμήσεις, ώστε να καθορίζει προτεραιότητες με ηθικά ή αισθητικά κριτήρια· απλώς, μετά από κάθε μικρή ή μεγάλη αναταραχή, αναζητάει το ταχύτερο δυνατόν μια καινούργια ισορροπία, άσχετη φυσικά με τις ανθρώπινες επιθυμίες.

Και μένουμε με το αναπάντητο ερώτημα: η ωραιοποίηση της φυσικής καταστροφής οφείλεται στην απροσπέλαστη φύση του φωτογραφικού μέσου, ή μήπως στο γεγονός ότι τελικά όλες οι εκφάνσεις του φυσικού κόσμου, ακόμα και οι πιο οδυνηρές για την ανθρωπότητα, ασκούν επάνω μας μια ακατανίκητη γοητεία;

Ο Περικλής Μπούτος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1958. Συνδυάζοντας μία φωτογραφική παραγωγή 45 ετών με την επαγγελματική του ιδιότητα του διπλωμάτη, φωτογράφισε και εξέθεσε σε πολλά μέρη του κόσμου όπως στην Αυστρία, ΗΠΑ, Ιταλία, Ρωσία, Ταϊλάνδη, φυσικά και στην Ελλάδα.

Δωρεάν έκθεση φωτογραφίας στο πλαίσιο του Athens Photo Festival

Στo πλαίσιo του Athens Photo Festival, η Αίθουσα Τέχνης “αγκάθι – κartάλος” παρουσιάζει την ατομική, δορυφορική έκθεση του φεστιβάλ με τίτλο “Losing Hand” της εικαστικού Ευγενίας Ευσταθίου.

Δημιουργώντας ένα παιχνίδι – όπου νικητής και ηττημένος είναι καθορισμένοι εξ αρχής – η ενότητα “Losing Hand” ερευνά την έννοια της αυτο-θυματοποίησης, του αυτό-σαμποτάζ και του συνειδητού υποβιβασμού του εαυτού στις διαπροσωπικές σχέσεις.

Τεμαχισμένα αυτοπορτρέτα, που έχουν εκτυπωθεί με τη μέθοδο της κυανοτυπίας και που έχουν μετατραπεί σε τραπουλόχαρτα, καλούν τον θεατή να αλληλεπιδράσει με αυτό το φανερό παιχνίδι εξουσίας, ενώ παράλληλα υπογραμμίζουν τον αντίκτυπο της εθελούσιας ήττας στη ψυχολογία του χαμένου.

Η Ευγενία Ευσταθίου χρησιμοποιεί ποικίλα μέσα και φωτογραφικές μεθόδους στην δημιουργία αυτοβιογραφικών έργων που εξερευνούν την μετάβαση από την παιδική ηλικία στην γυναικεία ενήλικη ζωή. Το 2017 ολοκλήρωσε τις σπουδές της πάνω στην φωτογραφία στο NYU Tisch School of the Arts. Το 2018, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, έλαβε μέρος στο πρόγραμμα 12-μηνης πρακτικής εργασίας στο Τμήμα Φωτογραφίας του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης. Έχει επίσης συμμετάσχει σε εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

«11:11» – Δωρεάν εικαστική βόλτα στην Kapopoulos Fine Arts

Τη νέα ταλαντούχα ζωγράφο Άλκηστις Κυριαζοπούλου παρουσιάζει η Kapopoulos Fine Arts, στην γκαλερί της εντός του Golden Hall, όπου εγκαινιάζεται η πρώτη ατομική της έκθεση, στις 4 Ιουνίου, με τίτλο «11:11». 

Η καλλιτέχνις, με σύγχρονη street-pop art αισθητική παρουσιάζει μια σειρά έργων, όπου κυριαρχούν αγαπημένοι ήρωες κινουμένων σχεδίων, με πρωταγωνιστές τον Μίκι, τη Μίνι, τον Σκρουτζ και άλλους διαχρονικούς χαρακτήρες, σε μια πανδαισία χρωμάτων και ρυθμών. Μια σύνδεση με τα χρόνια της αθωότητας, τις αναμνήσεις που κρατάμε μέσα μας ως πηγή αισιοδοξίας και χαράς.

Ο αριθμός έντεκα είναι καρμικός για την καλλιτέχνιδα, που κάθε άλλο παρά τυχαία τον επέλεξε για τίτλο της πρώτης ατομικής της έκθεσης. Η Άλκηστις Κυριαζοπούλου γεννήθηκε στις 11/11, αλλά εκτός από ημερομηνία, που ήρθε στον κόσμο, είναι όπως σημειώνει η ίδια και ένας αριθμός που συναντά διαρκώς στη ζωή της, κάτι που «μπορεί να είναι τυχαίο, μπορεί και όχι. Στην αριθμολογία ερμηνεύεται ως ο αριθμός των αγγέλων μεταφέροντας ένα μήνυμα εμπιστοσύνης, θάρρους και πίστης προς τον εαυτό σου. Ό,τι μπορείς δηλαδή να πραγματοποιήσεις τα όνειρα σου πιστεύοντας στο ένστικτο σου, χωρίς να τα παρατάς. Είναι ο αριθμός της πραγματοποίησης επιθυμιών και γι αυτό, όταν βλέπεις το 11:11, πρέπει να κάνεις μια ευχή!».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα