Αεροπλάνα και Βαπόρια: Σαββόπουλος, Σάττι, Μικρός Κλέφτης βάζουν στα όργανα φωτιά- Δείτε την εκπληκτική διασκευή

Αεροπλάνα και Βαπόρια: Σαββόπουλος, Σάττι, Μικρός Κλέφτης βάζουν στα όργανα φωτιά- Δείτε την εκπληκτική διασκευή
Σωτηρία Μπέλλου - Διονύσης Σαββόπουλος Μπέλλου (ΑΠΕ-ΜΠΕ) - Σαββόπουλος (PAPADAKIS PRESS)

Δε θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως μπορούμε να μιλάμε για μία από τις ωραιότερες διασκευές των τελευταίων ετών και για ένα βίντεο άψογης αισθητικής που ενώνει το παρελθόν με το παρόν με τρόπο εκπληκτικό.

Αναντίρρητα, ζούμε στην εποχή της διασκευής. Την εποχή που οι καλλιτέχνες δεν αφήνουν κανένα κλασικό τραγούδι “απείραχτο”, ήρθε και η σειρά του ”Ζεϊμπέκικου” του Διονύση Σαββόπουλου ή αλλιώς του “Με αεροπλάνα και βαπόρια”, όπως το ξέρουν οι περισσότεροι, να μεταφερθεί στο σήμερα.

Και αυτό γίνεται με τρόπο μοναδικό που εκπλήσσει, καθώς το ύφος του τραγουδιού διατηρείται ατόφιο και την ίδια στιγμή εμποτίζεται σε ισορροπημένες και απόλυτα ταιριαστές δόσεις από το σήμερα.

Η Μαρίνα Σάττι έχει αναλαμβάνει τη διασκευή και ο ίδιος ο Διονύσης Σαββόπουλος δηλώνει παρών και συμμετέχει στο θαυμάσιο video του τραγουδιού.

Το θρυλικό ντουέτο του Σαββόπουλου και της Σωτηρίας Μπέλλου γίνεται ακόμη πιο αιθέριο με τη χαρακτηριστική φωνή της Μαρίνας Σάττι που κάνει τα ηχητικά, τις τρίτες φωνές, αλλά και τραγουδά, ενώ ο Μικρός Κλέφτης δυναμιτίζει το αποτέλεσμα ραπάροντας τους δικούς του στίχους.

Δε θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως μπορούμε να μιλάμε για μία από τις ωραιότερες διασκευές των τελευταίων ετών και για ένα βίντεο άψογης αισθητικής, χορογραφημένο από την Πατρίσια Απέργη και τους Αερίτες της, που ενώνει το παρελθόν με το παρόν με τρόπο εκπληκτικό.

Τα πλάνα της Σωτηρίας Μπέλλου συγκλονίζουν και ιδιαίτερα το τέλος του που ακούγεται η φωνής της να λέει τον Σαββόπουλο “αχ Διονύση με έκανες να τραγουδάω ποπ”.

Πώς γράφτηκε το θρυλικό τραγούδι

Ο Διονύσης Σαββόπουλος έγραψε τους στίχους και τη μουσική το 1972, εν μέσω δικτατορίας. Ο ίδιος είχε περιγράψει στα “Πρόσωπα” του Χρήστου Βασιλόπουλου τη σύμπραξή του με τη Μπέλλου και τα λόγια της αμέσως μόλις βγήκε από το στούντιο της ηχογράφησης του κομματιού.

Είχαμε Χούντα τότε και δεν τιμούσαν τα 50 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Για εμένα είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα, έχω γονείς πρόσφυγες. Ο πατέρας μου από την Κωνσταντινούπολη, η μητέρα μου από τη Βόρεια Θράκη, τη Φιλιππούπολη που πλέον ανήκει στη Βουλγαρία. Το σπίτι ήταν γεμάτο από διηγήσεις προσφύγων και από τα δύο σόγια. Το ’72 ήμουν σε ένα μικρό δωμάτιο σε ένα ξενοδοχειάκι στη Θεσσαλονίκη. Δεν έβγαινα από το δωμάτιο καθόλου. Εκεί ξεκίνησα το Βρώμικο Ψωμί”.

Αναφορικά με το πώς έκλεισε η συνεργασία με την Μπέλλου είχε αποκαλύψει: Είχα ζητήσει από την δισκογραφική να πει στην Μπέλλου αν θέλει να τραγουδήσει το «Μ’ Αεροπλάνα και Βαπόρια». Απάντησε ότι δέχεται ευχαρίστως και ήρθε στο στούντιο έτοιμη, μελετημένη. Το ηχογράφησε ωραιότατα».

Στην ηχογράφηση ο Σαββόπουλος ήταν ενθουσιασμένος αλλά: «Ήμουν συγκινημένος. Σκεφτόμουν ότι έγραψα επιτέλους ένα λαϊκό τραγούδι. Η Σωτηρία όμως βγαίνει από το καμαράκι που ηχογραφούσαμε, ξεφυσάει και λέει: Ουφ βρε Διονύση με έκανες και τραγουδάω ποπ. Έμεινα άφωνος. Το έβαλε όμως στο ρεπερτόριο της. Το τραγουδούσε πάντοτε. Θεϊκά το είπε, θεϊκά“.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα