Είδαμε τον Τζον Μάλκοβιτς στο Ηρώδειο: Καθάρισε τα τσάκρα μας, αλλά “δεν ήταν και ο Αλ Πατσίνο”
Διαβάζεται σε 6'Είδαμε την παράσταση “The Music Critic” με τον Τζον Μάλκοβιτς στο Ηρώδειο και ακούσαμε την κακή κριτική που έκανε τον ηθοποιό να κλαίει και να γελάει όταν τη διάβασε.
- 07 Οκτωβρίου 2022 16:30
Βόλτα στο πάρκο ήταν για τον πεπειραμένο ηθοποιό Τζον Μάλκοβιτς η παράσταση “The Music Critic” που παρακολουθήσαμε στο Ηρώδειο το βράδυ της Πέμπτης (06/10). Ο 68χρονος σταρ έπαιξε στην ουσία τον… εαυτό του και καταχειροκροτήθηκε από το κοινό, που τον καμάρωσε να ασκεί σαρδόνια κριτική στους κριτικούς και να το ευχαριστιέται.
Ο Μάλκοβιτς – όπως μας είπε στη συνέντευξη Τύπου – δεν έχει χρόνο να ασχολείται με τις κριτικές και τις γνώμες των άλλων. Διότι αν στο ξεκίνημά του είχε υποπέσει σε αυτό το αδίκημα κατά του εαυτού, δεν θα στεκόταν σήμερα μπροστά μας, έχοντας διανύσει αυτή την επιτυχημένη διαδρομή. Και τότε οι σκληρές απόψεις του πατέρα του για το ελλειμματικό του ταλέντο σίγουρα θα έβρισκαν δικαίωση.
Βρήκε παρά ταύτα έναν πιο δημιουργικό τρόπο να σχολιάσει τις αρνητικές κριτικές και έδωσε σάρκα και οστά στην παράσταση “The Music Critic”. Ντυμένος στα μαύρα με τη χαρακτηριστική βαθιά φωνή του, που ο ίδιος λέει ότι δεν του αρέσει, ο Μάλκοβιτς έπαιξε ένα ρόλο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του.
Ο “μέγας κριτικός” Μάλκοβιτς και οι αποκρουστικές μελωδίες του Μπετόβεν
Η διήγηση “The Music Critic” ξεδιπλώθηκε σε ένα λιτό σκηνικό χωρίς ιδιαίτερη σκηνοθεσία, με τον Μάλκοβιτς στον ρόλο του υπέρτατου Κριτικού Μουσικής.
Η μικρή ορχήστρα της βραδιάς (με προεξάρχοντες τον Igudesman και τον Hyung-ki Joo στο βιολί και το πιάνο αντίστοιχα) παίζει διαδοχικά γνωστά κομμάτια διάσημων συνθετών και ο Κριτικός ακούει στωικά σαν μικρός βασιλιάς. Η μουσική φαίνεται να τον συνεπαίρνει. Σε κάποια σημεία κουνάει το σώμα του με τον ρυθμό, σε άλλα κλείνει τα μάτια του για να βυθιστεί στον κόσμο του συνθέτη. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία… προσποίηση. Υπομονετικά περιμένει το χειροκρότημα του κοινού και μετά εξαπολύει τα… βέλη του.
Η “άσχημη και αφύσικη” μουσική του Ντβόρζακ, οι αποκρουστικές μελωδίες του Μπετόβεν που μπερδεύουν τους κριτικούς και ταλαιπωρούν όσους πάνε να παίξουν τη μουσική του, η μελαγχολία της ανικανότητας του Μπραμς, η χειρότερη και από μέτρια σύνθεση του Σοπέν, η μυρωδιά της αποσύνθεσης του κακάσχημου Ντεμπισί, και ο Σούμαν που δεν έχει τα κότσια να ακολουθήσει τους μεγάλους συνθέτες και τραβάει ο ατάλαντος στην αντίθετη κατεύθυνση!
Ο Aleksey Igudesman απαντάει σε μία κριτική που εκφράστηκε για το έργο του: “Κάθομαι στο μικρότερο δωμάτιο του σπιτιού. Έχω την κριτική σας μπροστά μου. Σε λίγο θα την έχω πίσω μου”.
Κάποιες κριτικές προκάλεσαν γέλιο, αλλές μας έκαναν να αναρωτηθούμε για ένα δευτερόλεπτο “βρε μπας και έχουν δίκιο;”. Συνολικά τα κείμενα των κριτικών δεν ήταν τόσο αιχμηρά όσο περιμέναμε και φυσικά ακούσαμε τις κακές κριτικές αποκομμένες από το χρονικό, κοινωνικό ακόμα και πολιτικό πλαίσιο στο οποίο διατυπώθηκαν εξαρχής.
Το τελικό αποτέλεσμα του “Music Critic”, πάντως, στήριξε το αρχικό κόνσεπτ του Igudesman, που έδωσε και τη δική του σαρκαστική απάντηση στον αδέκαστο κριτικό μουσικής, λέγοντας: “Κάθομαι στο μικρότερο δωμάτιο του σπιτιού. Έχω την κριτική σας μπροστά μου. Σε λίγο θα την έχω πίσω μου”.
Μάλκοβιτς – 6 φράσεις κακής κριτικής για το πρόσωπό του, που λατρεύει
Λίγο πριν από την τελευταία υπόκλιση της βραδιάς ο Μάλκοβιτς “τα έδωσε” όλα διαβάζοντας με ένταση την περίφημη κακή κριτική που διατυπώθηκε για εκείνον μετά από μία παράστασή του στην Κωνσταντινούπολη.
Για αυτή την κριτική, όπως είπε ο ίδιος στους Έλληνες δημοσιογράφους, είχε κλάψει πικρά και μετά είχε γελάσει σχεδόν υστερικά. “Όταν τη διάβασα για πρώτη φορά, δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω για 15 λεπτά και μετά άρχισα να γελάω τόσο δυνατά που κόντεψα να πνιγώ” είχε πει ο ηθοποιός. Εμάς πάλι, μας φάνηκε μάλλον light σε σχέση με τα φρικτά σχόλια των απανταχού haters που πετυχαίνουμε καθημερινά στα social media.
Ο πιανίστας Hyung-ki Joo λέει το δικό του αστείο για την κριτική: “Τι κοινό έχει ένας γυναικολόγος και ένας κριτικός τέχνης; Ψάχνουν το πρόβλημα εκεί που άλλοι ψάχνουν την απόλαυση”
Ξεχωρίσαμε μερικές φράσεις από την εν λόγω κακή κριτική που απήγγειλε ο Μάλκοβιτς και που δεν τον φέρνουν καθόλου σε δύσκολη θέση:
- Έχοντας δει το ‘Βασανιστήριο του Τζον Μάλκοβιτς’ στην Κωνσταντινούπολη δυστυχώς είναι πολύ αργά να τον απελάσουμε, αφού ήδη μάζεψε τις αποσκευές του και έφυγε να ταξιδέψει σε διαφορετικές πόλεις, κάθε μέρα, και να κρύβεται πίσω από το ότι είναι ο Τζον Μάλκοβιτς.
- Να μην ξαναδώσουμε τουρκική βίζα σε αυτόν τον ηθοποιό, ποτέ ξανά. Μην αφήσετε τον Μάλκοβιτς να περάσει τα σύνορα με τέτοιο κακό έργο ξανά. Στείλτε τον πίσω στο Σικάγο, εκεί που ξεκίνησε την καριέρα του, και βάλτε τον να ξανα-σπουδάσει μοντέρνο θέατρο από την αρχή.
- Περάστε τον από οντισιόν στο αεροδρόμιο και αν δεν τα καταφέρει να μην πάρει βίζα να μπει ξανά στη χώρα μας.
- Είναι φανερό ότι δεν είναι σαν τον Αλ Πατσίνο και τον Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, που συμμετέχουν σε σοβαρές σαιξπηρικές παραγωγές. Αυτός απλά αρπάζει τη βαλίτσα του, ταξιδεύει τριγύρω από πόλη σε πόλη, και κρύβεται πίσω από το όνομα Μάλκοβιτς.
- Πρέπει να σταματήσει να έρχεται να μας παίξει έργα που δεν κάνει καν τον κόπο να μάθει καλά. Και να σκέφτεται την Τουρκία σαν τριτοκοσμική χώρα.
- Αυτοί οι άνθρωποι να μην παίρνουν βίζα, να μην επιτρέπεται να μπουν στην Κωνσταντινούπολη και να τους στέλνουν πίσω από το αεροδρόμιο μαζί με ένα τουρκικό λουκούμι.
Στο τελευταίο encore, ο Μάλκοβιτς επιχείρησε διαδραστικά να ξεμπλοκάρει τα τσάκρα μας, για να μην φύγουμε από το Ηρώδειο με αρνητικό ενεργειακό… αποτύπωμα! Όρθιοι στις κερκίδες εκπνεύσαμε με θόρυβο και ανοιχτό στόμα, έφυγαν τα κακά τα πνεύματα από μέσα μας, και έτσι “πεντακάθαροι” αποχαιρετήσαμε τον 68χρονο ηθοποιό με ένα θερμό χειροκρότημα.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις