Ρεκόρ πωλήσεων για το ‘Despacito’
Το τελευταίο τραγούδι στα ισπανικά που έφθασε στην κορυφή της κατηγορίας αυτής ήταν το "Macarena" το 1996
- 29 Αυγούστου 2017 12:45
Το τραγούδι “Despacito” μπήκε στο πάνθεον των μουσικών επιτυχιών κυριαρχώντας επί 16 συνεχείς εβδομάδες στην κορυφή του αμερικανικού chart. Είναι Νο 1 στο “Billboard Hot 100”, στην αμερικανική κατάταξη των περισσότερων πωλήσεων, σύμφωνα με τη Nielsen Music.
Το “Despacito”, κομμάτι σε ρυθμό reggaeton του πορτορικανού τραγουδιστή Λουίς Φόνσι στη remix εκδοχή του με τον Τζάστιν Μπίμπερ, αγγίζει έτσι τον αριθμό των εβδομάδων (από Παρασκευή έως Πέμπτη), όπου το κομμάτι “One sweet day” της Μαράια Κάρεϊ και του συγκροτήματος Boyz II Men είχε κυριαρχήσει στην ίδια κατηγορία το 1995 και το 1996.
Η επίδοση είναι αξιοσημείωτη για ένα τραγούδι σε γλώσσα διαφορετική από τα αγγλικά. Το τελευταίο τραγούδι στα ισπανικά που έφθασε στην κορυφή της κατηγορίας αυτής ήταν το “Macarena” το 1996.
Η πρωτότυπη εκδοχή του “Despacito”, με τον πορτορικανό ράπερ Ντάντι Γιάνκι που εμφανίζεται επίσης στο remix με τον Μπίμπερ, έχει ήδη καταρρίψει το ρεκόρ του βιντεοκλίπ με τις περισσότερες θεάσεις στο YouTube, συγκεκριμένα περισσότερες από 3,4 δισεκατομμύρια θεάσεις από τον Ιανουάριο που κυκλοφόρησε.
Ωστόσο, το Despacito μπορεί να δυσκολευτεί να παραμείνει στην κορυφή τις προσεχείς εβδομάδες.
Η αμερικανίδα ποπσταρ Τέιλορ Σουίφτ παρουσίασε την Παρασκευή το νέο της τραγούδι με τίτλο “Look What You Made Me Do”, πρώτο κομμάτι του νέου της άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει στις 10 Νοεμβρίου. Από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του, το τραγούδι ακούστηκε περισσότερες από 8 εκατομμύρια φορές στο Spotify, τον κολοσσό μουσικής streaming, τον οποίο η Σουίφτ είχε επί μακρόν μποϊκοτάρει σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον τρόπο αμοιβής των καλλιτεχνών που ακολουθεί η πλατφόρμα αυτή.
(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, AP Photo/Lynne Sladky, File)