“Squid Game”: Ο Τεντ Σαράντος επιβεβαιώνει την 2η σεζόν

“Squid Game”: Ο Τεντ Σαράντος επιβεβαιώνει την 2η σεζόν
Από αριστερά, Παρκ Χάε-σού, Λι Τζουνγκ-τζαέ και Τζουνγκ Χο-γεόν AP

Την γέννηση του «σύμπαντος» της δημοφιλούς σειράς εξήγγειλε προ ημερών το ελληνικής καταγωγής αφεντικό του Netflix.

Από τα πιο επίσημα χείλη δόθηκε το τελειωτικό οκέι: το Netflix ανάβει οριστικά το πράσινο φως για μια δεύτερη σεζόν του «Squid Game», του νοτιοκορεάτικου σίριαλ-έκπληξη της σεζόν, όπως δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος και βασικός υπεύθυνος περιεχομένου του καναλιού, Τεντ Σαράντος (μακρινός Σαμιώτης, ως γνωστόν).

Η είδηση βγήκε στην διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε το Netflix για το τελευταίο οικονομικό τετράμηνο του 2021. Ρωτήθηκε, λοιπόν, ο Σαράντος κατά πόσο θα υπάρξει σεζόν 2 για το νοτιοκορεάτικο δράμα επιβίωσης, που έχει ήδη αναγορευτεί το πιο πολυειδωμένο σίριαλ στην ιστορία του καναλιού. «Βεβαιότατα!», απάντησε ο Σαράντος, «το σύμπαν του “Squid Game” μόλις γεννήθηκε.» Ένα σύμπαν, ας θυμηθούμε, που μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα μάζεψε 111 εκατομμύρια μέλη, τα οποία στριμάριζαν ασταμάτητα τα επεισόδια της υπερβίαιης σειράς.

Η δήλωση Σαράντου επιβεβαιώνει με τον πιο επίσημο τρόπο αυτό που είχε αναφέρει πρόσφατα ο ίδιος ο δημιουργός της σειράς, Χουάνγκ Ντονγκ Χιούκ, ο 50χρονος σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός του σίριαλ-φαινόμενο. «Υπάρχει τόση πολλή πίεση, τέτοια ζήτηση και τέτοια αγάπη για μια δεύτερη σεζόν,» έλεγε τότε στο Associated Press, «Έτσι, σχεδόν αισθάνθηκα ότι δεν μας αφήνατε περιθώριο να αρνηθούμε!». Για να συμπληρώσει αμέσως μετά: «Αλλά ναι, το λέω, θα υπάρξει όντως δεύτερη σεζόν. Αυτή την στιγμή είναι στο μυαλό μου, βρίσκομαι στην διαδικασία σχεδιασμού.»

Μια κούκλα Younghee-γίγας στο Ολυμπιακό Πάρκο της Σεούλ AP

Συγχρόνως, ο Ντονγκ Χιούκ αποκάλυψε ότι ο Λι Τζουνγκ-τζαέ, ο δημοφιλής ηθοποιός που ενσαρκώνει τον πρωταγωνιστικό χαρακτήρα, Σέονγκ Τζι-Χαν, θα επιστρέψει ως ο αποτυχημένος μέσος αμόρφωτος Κορεάτης του 2100 που χρωστώντας τα μαλλιοκέφαλά του κυνηγάει το τεράστιο οικονομικό έπαθλο στο «Παιχνίδι του Καλαμαριού». Ένα παιχνίδι κυριολεκτικής και μεταφορικής επιβίωσης με αντιπάλους αντίστοιχους καταχρεωμένους φουκαράδες.

Τα πειστήρια του θριάμβου

Το «Squid Game» είναι με μεγάλη διαφορά η τοπ επιτυχία στην ιστορία του Netflix, αφού τις πρώτες 28 μέρες που παιζόταν στην πλατφόρμα, οι συνδρομητές της παγκοσμίως στριμάριραν 1,65 δισεκατομμύρια ώρες (!) της σειράς!

Αλλά εκτός από την απήχηση στο κοινό, το σίριαλ επιβίωσης αναγνωρίστηκε πολύ γρήγορα και από το καλλιτεχνικό σινάφι. Φέτος, ας πούμε, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, η Ένωση Αμερικανών Ηθοποιών χάρισε σε μια μη αγγλόφωνη σειρά υποψηφιότητες για Βραβείο Καστ, Καλύτερου Ηθοποιού σε Δραματική Σειρά (για τον Τζουνγκ-τζαέ), Καλύτερης Ηθοποιού σε Δραματική Σειρά (Τζουνγκ Χο-γέον), και καλύτερου συνόλου κασκαντέρ. Παράλληλα, η σειρά διέπρεψε στις Χρυσές Σφαίρες, ενώ βραβεύτηκε ως Καλύτερη Πρωτοεμφανιζόμενη Σειρά στα Βραβεία Γκόθαμ.

Κλείνοντας –έτσι για να θυμηθούμε για τι πράμα μιλάμε, δηλαδή– το Netflix, που μετράει 221,8 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, δαπάνησε 21,4 εκατομμύρια δολάρια για την πρώτη σεζόν του «Παιχνιδιού του Καλαμαριού» και έβγαλε 891 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με αποκλειστική διαρροή που δημοσιοποίησε το Bloomberg.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα