Μπράβο Ρούλα: Η πρεμιέρα της Κορομηλά εκτόπισε τον Παπαδόπουλο από την κορυφή της τηλεθέασης

default image

Η ανάσταση των '90s ήρθε φέτος πιο νωρίς από το Πάσχα και η show woman Ρούλα Κορομηλά έφερε το "ταπεινό" Epsilon στην πρώτη θέση της τηλεθέασης το βράδυ του Σαββάτου, κατατροπώνοντας την εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου (vids)

Αν κανείς μιλήσει για βραδινό σόου στην Ελλάδα, ίσως θα πρέπει, πρώτον να είναι άνω των 30 ετών, προκειμένου να θυμάται κάποιο από αυτά και δεύτερον να πει ένα και μόνο όνομα: Ρούλα Κορομηλά. Η τηλεπαρουσιάστρια που καθιερώθηκε τη δεκαετία του ’90 μέσα από “ιταλογενή”, φαντασμαγορικά βραδινά σόου, αποφάσισε μια εικοσαετία σχεδόν αργότερα να επιστρέψει στο είδος τηλεοπτικής εκπομπής που την έκανε διάσημη. Η καμπάνια της επιστροφής της στην τηλεόραση ανελέητη, με την πρεμιέρα της εκπομπής “Μπράβο Ρούλα”, ώστε να παραπέμπει ευθέως στο “Μπράβο” που παρουσίαζε στο MEGA, να δικαιώνει τόσο την ίδια όσο και το Epsilon.

Το νεόκοπο κανάλι είδε τα νούμερα της τηλεθέασης στην Prime Time του Σαββάτου να εκτοξεύονται και να παραγκωνίζουν τον ομολογουμένως σκληρό ανταγωνισμό. Η καθιερωμένη εδώ και χρόνια εκπομπή του Alpha “Στην Υγεία Μας”, με παρουσιαστή το Σπύρο Παπαδόπουλο, έχασε για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό τα πρωτεία της τηλεθέασης.

Δείτε τα πρώτα λεπτά της πρεμιέρας του “Μπράβο Ρούλα” στο βίντεο που ακολουθεί:

Η τηλεθέαση του Σαββάτου

Μιλώντας όμως με αριθμούς, η πρεμιέρα της Ρούλας Κορομηλά σημείωσε τηλεθέαση 23.8% στο γενικό σύνολο, αφήνοντας πίσω της το ” Στην Υγειά Μας” που κατέγραψε ποσοστό 21.6%. Έτι, εντυπωσιακότερη υπήρξε η επίδοση της εκπομπής του Epsilon στο λεγόμενο νεανικό κοινό, δηλαδή τις ηλικίες 15-44 ετών. Η πρεμιέρα λοιπόν της Κορομηλά σημείωσε ποσοστό 22,4%, με το Σπύρο Παπαδόπουλο να πέφτει στο κοινό αυτό στο 14%.

Η διαφορά των δύο εκπομπών στο νεανικό κοινό ξεπέρασε τις 8% μονάδες

Η επίδοση του νέου προγράμματος, παρά το γεγονός πως πάντα οι πρεμιέρες έχουν την ιδιότητα να τραβούν τα τηλεοπτικά βλέμματα, μοιάζει ακόμη πιο ζηλευτή αν αναλογιστεί κανείς τη δυναμική των δύο καναλιών. Το Epsilon αν και έχει διαμορφώσει ένα πρόγραμμα που καθιστά τα Σαββατοκύριακά του, το δυνατό του χαρτί, δίνει lead in στην πρεμιέρα από τις ειδήσεις 7,9%, την ώρα που ο Σπύρος Παπαδόπουλος άνοιξε την εκπομπή του με έναν αέρα 18.4% από το τηλεπαιχνίδι Quizdom που προηγούνταν.

Νοσταλγός μια άλλης εποχής…

Κατά τα άλλα, το show ήταν ένας διθύραμβος στην παρουσιάστριά του, με όλους τους καλεσμένους να φέρνουν στη μνήμη τους ιστορίες από το μακρινό παρελθόν, τότε που έκαναν τα πρώτα του βήματα και η Ρούλα Κορομηλά άπλωσε το χέρι και τους έβγαλε από την αφάνεια.

Στα highlights της βραδιάς η εμφάνιση έκπληξη του Σάκη Ρουβά, που επίσης ένιωσε την ανάγκη να πει ένα ευχαριστώ στην τηλεοπτική του μέντορα.

Η νοσταλγία της εποχής των “παχιών αγελάδων” σε ένα σόου που αναβιώνει 20 χρόνια μετά στην ελληνική TV

Η επιτυχία τέτοιων σόου, ακόμη και 20 χρόνια μετά αποτελεί ίσως ένα μυστήριο της συμπεριφοράς του Έλληνα τηλεθεατή και εξηγείται με έναν τρόπο στην ανάγκη του Έλληνας (εν γένει) να αναπολήσει τους παλιούς καλούς καιρούς, τότε που “είχαμε λεφτά”.

Η Μάριον Παλιούρα που παρακολούθησε την εκπομπή από την αρχή ως το τέλος, σημειώνει μεταξύ άλλων στο ladylike. “Tο comeback της Ρούλας Κορομηλά έγινε κι εγώ έκανα mental picture τους τηλεθεατές να παραπέουν και να πέφτουν από καναπέδες οληνυχτίς, περιμένοντας την Ρούλα να κάνει τη διαφορά. Όμως όχι, το Μπράβο ήταν ακόμα το ίδιο, τα σκηνικά πανάκριβα μεν, κακόγουστα δε, όπως και το γεγονός ότι οι ιθύνοντες του καναλιού έστειλαν ανθοδέσμες στην παρουσιάστρια κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας της (φυσικά θυμήθηκα την ξαδέρφη του Φώτη από το ”Παραπέντε” που έστελνε ανθοδέσμες στον εαυτό της στην πρεμιέρα της). Δεν ξέρω τι θα δείξουν τα νούμερα, αλλά υποθέτω πως η πιο καλτ αναβίωση τηλεοπτικού προγράμματος σίγουρα παίρνει τα πρωτεία στην βαρεμάρα και το ακριβό κιτς“.

Δεν ξέρω τι θα δείξουν τα νούμερα, αλλά υποθέτω πως η πιο καλτ αναβίωση τηλεοπτικού προγράμματος σίγουρα παίρνει τα πρωτεία στην βαρεμάρα και το ακριβό κιτς

Εν αναμονή της συνέχειας μιας πολλά υποσχόμενης πρεμιέρας λοιπόν, που βάζει το Epsilon στην πρώτη θέση της τηλεθέασης το Σαββατοκύριακο, προκειμένου να δούμε αν η νοσταλγία ήταν πυροτέχνημα της μιας βραδιάς ή αρκεί για να αναστήσει μια καριέρα και ένα είδος από καιρό “πεθαμένο” στην ελληνική τηλεόραση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα