Μαρίνα Σάττι: Το “ZARI” μέσα στα 50 πιο viral τραγούδια παγκοσμίως – Τι έγινε με τους followers της
Διαβάζεται σε 3'Εκτοξεύτηκαν οι followers της Μαρίνας Σάττι στον λογαριασμό της στο Instagram μετά τις εμφανίσεις της στη Eurovision 2024, με την ίδια να αποκαλύπτει ακόμη μια σημαντική διάκριση για το “ZARI”.
- 14 Μαΐου 2024 09:54
Ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision ανήκει πια στο παρελθόν και εμείς θα τον θυμόμαστε ως έναν από τους πιο πολωτικούς και πολιτικούς διαγωνισμούς στην ιστορία του θεσμού -λόγω της συμμετοχής του Ισραήλ ενώ μαίνεται η αιματοχυσία στη Γάζα- όσο και αν το σλόγκαν του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού ήταν το “United by Music“.
Θα τον θυμόμαστε όμως σίγουρα και για τη Μαρίνα Σάττι, η οποία εκπροσώπησε την Ελλάδα με το “ZARI“, ένα τραγούδι που συζητήθηκε όσο κανένα άλλο, δίχασε, μας “κόλλησε” και κέρδισε επάξια μία θέση στη λίστα των earworm τραγουδιών, αφού δεν σταμάτησε να ακούγεται.
Αυτό φαίνεται πως έπαθαν και οι χρήστες του Spotify μιας και το “ZARI” βρίσκεται στη λίστα των 50 πιο viral τραγουδιών παγκοσμίως.
Τα νέα μοιράστηκε η ίδια η Μαρίνα Σάττι με ανάρτησή της στο Instagram, η οποία δεν έκρυψε την έκπληξή της για το ότι ένα τραγούδι με ελληνικό στίχο βρίσκεται στη συγκεκριμένη λίστα.
“Τι; Ένα τραγούδι στα ελληνικά; Στο παγκόσμιο τσαρτ του Viral 50 Spotify“, έγραψε η Μαρίνα Σάττι σε ένα instastory, η οποία έκανε το τελευταίο διάστημα όλη την Ευρώπη να κινείται στους ρυθμούς του “ZARI”.
Σημειώνεται πως αυτή τη στιγμή το “ZARI” βρίσκεται στην 23η θέση.
Η Μαρίνα Σάττι πραγματοποίησε μία εξαιρετική εμφάνιση, κερδίζοντας το πιο θερμό χειροκρότημα από το κοινό που βρισκόταν στο κατάμεστο Malmö Arena, στον Μεγάλο Τελικό της 68ης Eurovision, καταφέρνοντας τελικά να καταλάβει την 11η θέση.
Τελικός Eurovision 2024: Δείτε την εμφάνιση της Ελλάδας με τη Μαρίνα Σάττι και το “ZARI”
Καθώς πρόκειται για ένα τηλεοπτικό σόου που παραδοσιακά συγκεντρώνει πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης -σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η μετάδοση της Eurovision μεσοσταθμικά έκανε στην ΕΡΤ ποσοστό τηλεθέασης 71,6% στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (18-54) και 68,1% στο σύνολο, καθώς τον παρακολούθησαν 2.806.000 τηλεθεατές, με την κάλυψη (για ένα λεπτό) να φτάνει τους 4.874.000- η Μαρίνα Σάττι “συστήθηκε” σε όλη την Ευρώπη και αυτό αποτυπώθηκε και στους λογαριασμούς της στα social media.
Τον Δεκέμβριο η Μαρίνα Σάττι μετρούσε 90.000 followers στο Instagram, με τον αριθμό των ακολούθων της να εκτοξεύεται αμέσως μετά τον Μεγάλο Τελικό του Σαββάτου (11/05) αφού έφτασε τις 271.000.
Ο συγκεκριμένος αριθμός μάλιστα ανέβηκε ακόμη παραπάνω, αφού αν επισκεφθεί κανείς το προφίλ της Μαρίνας Σάττι στο Instagram θα δει πλέον πως αριθμεί 302.000 followers.