Ο Λάκης Λαζόπουλος έστησε τσαντίρι… στην κορυφή της τηλεθέασης – Τι νούμερα έκανε η πρεμιέρα

Διαβάζεται σε 3'
Λάκης Λαζόπουλος
Λάκης Λαζόπουλος MEGA

Ο Λάκης Λαζόπουλος έκανε δυναμικό come-back και αυτό αποτυπώθηκε και στα ποσοστά τηλεθέασης. Τι νούμερα έκανε η πρεμιέρα του “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”.

Με θεατρική διάθεση και όπλα του την αιχμηρή του σάτιρα και τον πολιτικό λόγο ο Λάκης Λαζόπουλος επέστρεψε στην τηλεόραση, μέσα από τη συχνότητα του MEGA και το βράδυ της Τετάρτης (20/11) υποδέχθηκε κοινό και τηλεθεατές στο ανανεωμένο του “Αλ Τσαντίρι Νιουζ“.

Με πρώτο καλεσμένο τον Πάνο Βλάχο και μεταξύ των θεατών να βρίσκονται η Μαρία Μπεκατώρου, ο Σωτήρης Τσαφούλιας και φυσικά η αγαπημένη Ανθούλα με το χαρακτηριστικό της γέλιο, το τηλεοπτικό κοινό επιφύλασσε θερμότατη υποδοχή στην πρεμιέρα του “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”.

“Δεν υπάρχει λόγος να μιλήσω; Να φύγω! Πού να πάω; Έπρεπε να γίνει Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος για να βρεθούμε;” δήλωσε στα πρώτα λεπτά μετά την έναρξη της εκπομπής ο Λάκης Λαζόπουλος, ενώ τα πρώτα του βέλη έστειλε προς τον δημοσιογραφικό χώρο λέγοντας: “Έφυγε ο υποκειμενικός της δημοσιογραφίας και ήρθαν οι αντικειμενικοί τώρα και σας έχουν φτιάξει ωραία, μουγγά κουφέτα! Μοιράζουν βραβεία μουγγών δημοσιογραφίας αύριο, να πάμε, να σηκώσουμε το κύπελλο! Θα μου πείτε, ένα ‘γεια’ δεν μας είπες και μας επιπλήττεις;”.

“Έχω το σύνδρομο της χελώνας”, δήλωσε στη συνέχεια, αφηγούμενος ένα αλληγορικό ανέκδοτο, ενώ συνέχισε με διάφορα βίντεο, είτε “αλιευμένα” από τα social media, είτε με “πειραγμένες” δηλώσεις πολιτικών μέσω AI. Mε τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, “ξεπήδησαν” από την οθόνη και οι αξεπέραστοι “Μήτσοι”.

Από το στόχαστρο της σάτιράς του πέρασαν σχεδόν τα πάντα: Από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Νίκο Κοκλώνη μέχρι τη woke agenda, τα γραφικά στις εκπομπές του Νίκου Ευαγγελάτου και το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης.

Ωστόσο, ένα από τα highlights της βραδιάς ήταν η εμφάνιση του Πάνου Βλάχου, ο οποίος γνώρισε την απόλυτη αποθέωση, ερμηνεύοντας μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του.

Η εκπομπή εκτός από το ότι βρέθηκε στην κορυφή των trends στο Χ, τερμάτισε και πρώτη στους πίνακες τηλεθέασης, σημειώνοντας ποσοστό 30,5% στο γενικό σύνολο και 31,1% στο
δυναμικό κοινό 18-54.

Το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” ήταν η απόλυτη επιλογή των τηλεθεατών, με τη διαφορά από τον ανταγωνισμό να διαμορφώνεται σε τουλάχιστον 16,7 μονάδες στο δυναμικό κοινό. Η κάλυψη της εκπομπής ξεπέρασε τους 2,8 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους κοινό το “Τσαντίρι” σημείωσε το εντυπωσιακό 43,8%.

Η τηλεθέαση:

Δυναμικό κοινό

31,1%

Γενικό σύνολο

30,5%

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα