Eurovision 2024: Οι πληροφορίες για το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι
Διαβάζεται σε 11'Θα ζήσουμε ξανά στιγμές “My Number One”; Η Μαρίνα Σάττι παίρνει φόρα για να κατακτήσει τη Eurovision.
- 10 Δεκεμβρίου 2023 11:09
Μπορεί να βρισκόμαστε ακριβώς 5 μήνες μακριά από τη Eurovision 2024, ωστόσο η ΕΡΤ μοιάζει αποφασισμένη να αφήσει πίσω το περσινό “ναυάγιο” με τον αποκλεισμό της Ελλάδας στον μουσικό διαγωνισμό, με στόχο μια μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη.
Σε αυτή την προσπάθεια, το “ατού” της δημόσιας τηλεόρασης δεν είναι άλλο από τη Μαρίνα Σάττι, η οποία θα πραγματοποιήσει την ερχόμενη εβδομάδα την τελευταία της συναυλία στην Ελλάδα και στη συνέχεια θα δώσει όλη της την προσοχή στην άρτια προετοιμασία του promo της συμμετοχής της στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού του 2024.
Υπενθυμίζεται ότι η Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 68ο διαγωνισμό της Eurovision, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στο Μάλμε της Σουηδίας τον ερχόμενο Μάιο.
Η ερμηνεύτρια και δημιουργός αποδέχθηκε με μεγάλη χαρά την πρόταση της ΕΡΤ να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε μια συμβολική χρονιά, καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη παρουσία της Ελλάδας στη Eurovision, το 1974.
Η τραγουδίστρια έχει ξεκινήσει την προετοιμασία της, με την ίδια να έχει πραγματοποιήσει γυρίσματα στην Ακρόπολη για τις ανάγκες του εισαγωγικού βίντεο το οποίο θα αναρτηθεί στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision στα social media.
Η ΕΡΤ καταγράφει τον παλμό της Eurovision και στο TikTok, και στο πρώτο βίντεο που κυκλοφόρησε είδαμε τη Μαρίνα Σάττι να ευχαριστεί όλους τους θαυμαστές της για την αγάπη και τα μηνύματα υποστήριξης που της στέλνουν, ενώ την ίδια ώρα… προειδοποιεί και τους αντιπάλους της.
Μαρίνα Σάττι: “Πάμε να τους δείξουμε πώς γίνεται!”
Οι φωτογραφίες της Μαρίνας Σάττι από τα γυρίσματα στην Ακρόπολη
Eurovision 2024: Αυτοί είναι οι 36 αντίπαλοι της Σάττι – Αποδεκατισμένα τα Βαλκάνια
Δημοσιοποιήθηκε από τους διοργανωτές της Eurovision 2024 η τελική λίστα των χωρών που θα λάβουν μέρος στον μουσικό διαγωνισμό τον ερχόμενο Μάιο στο Μάλμε της Σουηδίας.
Μετά από μία περίοδο διαπραγματεύσεων και συζητήσεων με τους Δημόσιους Ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, η EBU ανακοίνωσε πως συνολικά 37 κράτη θα ανέβουν στη σκηνή του Μάλμε, διεκδικώντας το πολυπόθητο τρόπαιο της διοργάνωσης.
Παρά τη φημολογία από την πλευρά των eurofans, η EBU φαίνεται πως δεν προχώρησε τελικά στον αποκλεισμό του Ισραήλ από την επόμενη Eurovision, ενώ τα μισά Βαλκάνια μένουν εκτός, αφού Βουλγαρία, Μαυροβούνιο και Βόρεια Μακεδονία δεν θα δώσουν το “παρών”, αν και η επιστροφή τους βρισκόταν υπό συζήτηση. Εκτός διαγωνισμού θα παραμείνει και η Ουγγαρία.
Ακόμα, σύμφωνα με τη διοργανώτρια Αρχή, προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί η συμμετοχή της Ρουμανίας στη Eurovision 2024, καθώς συνεχίζονται οι συζητήσεις με τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση της χώρας (TVR) για την πιθανή συμμετοχή της.
Τα παραπάνω αποτελούν μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη για την Ελλάδα και τη συμμετοχή της Μαρίνας Σάττι, καθώς σημαντικοί σύμμαχοι της χώρας μένουν εκτός διαγωνισμού.
Αναλυτικά, οι 37 χώρες που θα συμμετάσχουν στον 68ο μουσικό διαγωνισμό της Eurovision είναι οι εξής:
- Αλβανία (RTSH)
- Αρμενία (AMPTV)
- Αυστραλία (SBS)
- Αυστρία (ORF)
- Αζερμπαϊτζάν (Ictimai TV)
- Βέλγιο (RTBF)
- Κροατία (HRT)
- Κύπρος (CyBC)
- Τσεχία (CT)
- Δανία (DR)
- Εσθονία (ERR)
- Φινλανδία (YLE)
- Γαλλία (FT)
- Γερμανία (ARD/NDR)
- Γεωργία (GPB)
- Ελλάδα (ERT)
- Ισλανδία (RUV)
- Ιρλανδία (RTE)
- Ισραήλ (KAN)
- Ιταλία (RAI)
- Λετονία (LTV)
- Λιθουανία (LRT)
- Λουξεμβούργο (RTL)
- Μάλτα (PBS)
- Μολδαβία (TRM)
- Ολλανδία (AVROTROS)
- Νορβηγία (NRK)
- Πολωνία (TVP)
- Πορτογαλία (RTP)
- Άγιος Μαρίνος (RTV)
- Σερβία (RTS)
- Σλοβενία (RTVSLO)
- Ισπανία (RTVE)
- Σουηδία (SVT)
- Ελβετία (SRG SSR)
- Ουκρανία (Suspilne Ukraine)
- Ηνωμένο Βασίλειο (BBC)
Χάος με τα πρώτα εισιτήρια για τη Eurovision 2024 – Παράπονα από τους eurofans
Στην κυκλοφορία δόθηκε πριν λίγες ημέρες το πρώτο πακέτο εισιτηρίων για τον διαγωνισμό της Eurovision 2024 στο Μάλμε της Σουηδίας και χρειάστηκαν λιγότερα από 20 λεπτά ώστε να εξαντληθούν.
Η Malmö Arena, στην οποία θα πραγματοποιηθούν οι δύο Ημιτελικοί καθώς και ο Μεγάλος Τελικός της Eurovision, έχει επίσημη χωρητικότητα 15.000 θέσεων, ωστόσο μόλις λίγα λεπτά μετά την κυκλοφορία των εισιτηρίων, περισσότεροι από 400.000 ενδιαφερόμενοι περίμεναν στην ουρά για να τα προμηθευτούν.
Όπως ήταν λογικό, δεν έλειψαν οι διαμαρτυρίες από τους Eurofans στα social media, οι οποίοι κατηγορούν τους διοργανωτές πως όλα τα εισιτήρια όρθιων θεατών στην αρένα έχουν δοθεί σε μέλη των συνδέσμων του διαγωνισμού.
Η εξήγηση που δίνεται είναι πως η Δημόσια Τηλεόραση της Σουηδίας (SVT) φαίνεται πως βάζει τα εισιτήρια της αρένας στον «πάγο», καθώς πρώτα πρέπει να εξακριβώσει ποια θα είναι η τελική χωρητικότητα του σταδίου, αφού υπολογίσει τις κάμερες και τη σκηνή.
Υπενθυμίζεται πως ο 67ος μουσικός Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision 2024 θα πραγματοποιηθεί στο Μάλμε της Σουηδίας στις 7 (Α’ Ημιτελικός), 9 (Β’ Ημιτελικός) και 11 Μαΐου (Μεγάλος Τελικός), ενώ τα εισιτήρια της διοργάνωσης πωλούνται μέσω της Ticketmaster Sweden.
Η EBU και η διοργανώτρια Σουηδία, με ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκαναν γνωστό ότι: “Σας συμβουλεύουμε να αγοράζετε εισιτήρια για τη Eurovision 2024 μόνο μέσω του επίσημου πωλητή και όχι από οποιαδήποτε πλατφόρμα δευτερογενούς πώλησης. Τα εισιτήρια μεταπώλησης θα είναι διαθέσιμα στην επίσημη πλατφόρμα Ticketmaster από τις 12 Δεκεμβρίου.”
Μαρίνα Σάττι: Η αποκάλυψη για το κομμάτι της στη Eurovision 2024
Σύμφωνα με πληροφορίες περίπου 150-160 τραγούδια έχουν συγκεντρωθεί για να τα ακούσει η Μαρίνα Σάττι και η ομάδα της, ώστε να επιλέξουν μαζί εκείνο που θα τραγουδήσει η ταλαντούχα καλλιτέχνιδα στη σκηνή της Eurovision 2024.
Αυτή τη στιγμή ολόκληρο το team της εργάζεται πάνω σε αυτά τα κομμάτια, με στόχο να παρθεί η τελική απόφαση για το κομμάτι που θα μπορέσει να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, γιατί όχι και τη δεύτερη νίκη για την Ελλάδα, μετά το My Number One της Έλενας Παπαρίζου το 2005.
Μάλιστα, όπως ακούγεται, ανάμεσα στα κομμάτια αυτά υπάρχουν πολλά που ταιριάζουν απόλυτα στο στυλ και το ύφος της τραγουδίστριας.
Ανάμεσα στα κομμάτια που έλαβε η ΕΡΤ συγκαταλέγεται και το τραγούδι που ετοίμασε για τη Μαρίνα Σάττι η ομάδα που έγραψε το Euphoria και το Tattoo της θρυλικής Loreen.
Ο Peter Boström παραγωγός και συνθέτης του Tattoo, του νικητήριου τραγουδιού της φετινής Eurovision, βρέθηκε στο studio μαζί με τον ελληνικής καταγωγής δημιουργό με έδρα την Σουηδία Dimitri Stassos και ετοιμάζουν τραγούδι για την Μαρίνα Σάττι και την Eurovision 2024, το οποίο και υπέβαλαν στην ΕΡΤ.
Όπως ενημέρωσε ο Dimitri Stassos, μιλώντας στο Eurovisionfun, τις τελευταίες εβδομάδες εργαζόταν πυρετωδώς σε ένα τραγούδι για τη Μαρίνα Σάττι, μαζί με τον Peter Boström – δις νικητή της Eurovision, αφού πέραν από το Tattoo, ήταν συνθέτης και παραγωγός και του Euphoria, των δύο τραγουδιών με τα οποία η Loreen κέρδισε τον διαγωνισμό.
Αυτές όμως δεν ήταν οι μοναδικές επιτυχίες του Peter Boström, ο οποίος έχει στο ενεργητικό ακόμη μία νίκη στο Melodifestivalen με μία τρίτη θέση στην Eurovision 2011, αφού είναι αυτός που υπογράφει και το Popular του Eric Saade (Σουηδία 2011, 3η θέση).
Μαζί με τον Peter Boström και τον Dimitri Stassos, το τραγούδι που προορίζεται για την Μαρίνα Σάττι, υπογράφει και η Freja Blomberg, επίσης καταξιωμένη μουσικός στην Σκανδιναβία.
Για τον Dimitri Stassos δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει καταφέρει να φθάσει σε πολλούς εθνικούς τελικούς διαφόρων χωρών της Ευρώπης, ενώ τραγούδια του έχουν εκπροσωπήσει την Ελλάδα (Ελευθερία Ελευθερίου, το 2012) και την Ισπανία (2009) στον διαγωνισμό της Eurovision.
Οι πρώτες πληροφορίες για το τραγούδι των σπουδαίων δημιουργών
Ο Dimitri Stassos έδωσε και τις πρώτες πληροφορίες για το τραγούδι. Το τραγούδι είναι πολύ catchy και ταιριάζει στη Μαρίνα. Είναι urban, ethno pop. Ξεχωρίζει γιατί είναι λίγο διαφορετικό. Είναι πολύ μοντέρνο και θα κάνει αίσθηση.
Στη συνέχεια ο Dimitri Stassos εξήγησε πως το demo του τραγουδιού είναι στα αγγλικά, αλλά επειδή ακριβώς θυμίζει Ελλάδα, η ομάδα θα επιθυμούσε να προστεθεί ελληνικός στίχος, εφόσον φυσικά είναι αυτό το τραγούδι που θα επιλεγεί.
Αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την ΕΡΤ για τον τρόπο που θα γίνει η τελική επιλογή του τραγουδιού με το οποίο θα μας εκπροσωπήσει η Μαρίνα Σάττι στο Μάλμε, οι πληροφορίες αναφέρουν πως δεν πρόκειται να γίνει κάποιος τηλεοπτικός διαγωνισμός για αυτό, αλλά η ίδια η καλλιτέχνιδα με την ομάδα της και πάντα σε συνεννόηση με την ελληνική δημόσια τηλεόραση, θα καταλήξουν σε εκείνο το τραγούδι που θα πιστέψουν πως θα φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα στην Eurovision 2024.
Eurovision 2024: Αναζητώντας το κομμάτι που θα πάει την Ελλάδα πολύ ψηλά
Η ΕΡΤ φέτος έχει ανεβάσει τον πήχη ψηλά, με τις προσδοκίες για ένα καλό πλασάρισμα στη Eurovision να είναι μεγάλες. Η Μαρίνα Σάττι είναι επαγγελματίας και αποδεικνύει πως ό,τι κι αν κάνει, γίνεται πάντα με μεράκι.
Για αυτό τον λόγο, ολόκληρη η ομάδα θα δει με προσοχή ποιο θα είναι αυτό το ένα τραγούδι που θα μπορέσει να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την Ελλάδα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του NEWS 24/7, μεταξύ των κομματιών που έχει στα χέρια της η ομάδα της Μαρίνας Σάττι, υπάρχουν τραγούδια τα οποία είναι εξαιρετικά και άκρως κατάλληλα για τον θεσμό της Eurovision, τα οποία μάλιστα, αν παρουσιαστούν σωστά σκηνικά, μπορούν να φέρουν μέχρι και τη νίκη στην Ελλάδα.
Λίγη αναμονή, λοιπόν, για να δούμε ποιο θα είναι το κομμάτι που θα μας εκπροσωπήσει τον 68ο διαγωνισμό μουσικής. Σημειώνεται ότι το deadline της αποκάλυψης των κομματιών για τις χώρες είναι μέχρι να μέσα Μαρτίου.
Το πλούσιο βιογραφικό της Μαρίνας Σάττι
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.
Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.
Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.
Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».
Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.
Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.