Η νέα καμπάνια το οίκου Dior στέλνει ακόμα ένα φεμινιστικό μήνυμα στη μόδα

default image

Η νέα καμπάνια του Dior αφορά το γυναικείο δυναμισμό

Της Αφροδίτης Σακκά

Όταν η Maria Grazia Chiuri έκανε το ντεμπούτο της για τον οίκο Dior με την collection Spring 2017 τον Μάρτιο, άφησε το στίγμα της στην ιστορία της μόδας με ένα δυνατό φεμινιστικό μήνυμα το οποίο μεταφράστηκε σε διάφανα αλλά έντονα χρωματικά φορέματα και κομμάτια που έκαναν τη διαφορά στη βιομηχανία. Για την διαφημιστική της καμπάνια ως creative director του οίκου, η Chiuri συνεχίζει να αποδεικνύει την αφοσίωσή της στην ενδυνάμωση του γυναικείου φύλου.

Η Chiuri προσέλαβε τη Γαλλίδα φωτογράφο, Brigitte Lacombe, για να φωτογραφίσει την καμπάνια Άνοιξη 2017, η οποία θα είναι κομμάτι ενός μεγαλύτερου project από το brand με τίτλο ‘The Women Behind The Lens” (“Οι Γυναίκες Πίσω Από τον Φακό”).

Με πρωταγωνίστριες τα μοντέλα May και Ruth Bell (δίδυμες, παρεμπιπτόντως, που έχουν φωτογραφηθεί για την περσινή καμπάνια της ανοιξιάτικης συλλογής της Burberry) η καμπάνια επικεντρώνεται ξεκάθαρα στα ρούχα και τις γυναίκες που τα φοράνε.

 

Δεν έχει να κάνει με γραφικές τοποθεσίες ή πόζες με άγρια ζώα, όπως η τελευταία της Gucci, αλλά περιλαμβάνει τούλινες τουαλέτες συνδυασμένες με δερμάτινα jackets και blazers στην ίδια collection με όμορφα πλεκτά πουλόβερ. Η Chiuri δημιουργεί μία ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση και δυναμισμό η οποία κάνει αντίθεση με το cast των δίδυμων μοντέλων που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια. Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες.

Πηγή: ladylike.gr

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα