Ψώνια ίσον σεξ

default image

Τα ψώνια και συγκεκριμένα οι εκπτώσεις και οι προσφορές έχουν την ίδια επίδραση στον εγκέφαλο με αυτή που αντλεί κάποιος βλέποντας μία ταινία πορνό. Το διαπίστωσαν ερευνητές που παρακολούθησαν τις κινήσεις των ματιών

Τα ψώνια έχουν παρόμοια επίδραση στον εγκέφαλο με την ευχαρίστηση που δίνει μία ταινία πορνό!

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν  επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Γουέντσμιστερ μετά από παρακολούθηση των ματιών  σε 50 εθελοντές.

Οι  επιστήμονες κατέληξαν σ’ αυτό το συμπέρασμα καθώς παρατήρησαν ότι τα  μάτια των εθελοντών έχουν  την ίδια  αντίδραση με αυτή της σεξουαλικής διέγερσης όταν προσφέρουν στους καταναλωτές εκπτώσεις  ή άλλες προωθητικές ενέργειες σε μια σειρά καταναλωτικών αγαθών που τους  παρουσίασαν.

Τοποθετώντας μια κάμερα στα μάτια τους  παρακολούθησαν τις κινήσεις  των ματιών τους και τις συναισθηματικές αντιδράσεις  τους κάθε φορά που τους έδειχναν ένα προϊόν και έκαναν μια  ταξινόμηση σε μια κλίμακα από ένα έως δέκα.

Το αποτέλεσμα ήταν άκρως ενδιαφέρον ο ενθουσιασμός τους κυμαινόταν μεταξύ πέντε και επτά, ίδιος με αυτόν που έχει κάποιος που βλέπει εικόνες πορνό.

Η έρευνα  έχει ανατεθεί από το Ινστιτούτο Μάρκετινγκ και Προώθησης και έχει δημοσιευθεί στο περιοδικό The Grocer.

Ο Κόλιν Χάρπερ του Ινστιτούτο Μάρκετινγκ και Προώθησης,  δήλωσε “Είναι νωρίς, αλλά τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν συσχέτιση μεταξύ υψηλής συναισθηματική αντίδραση και των πωλήσεων.”

Το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί είναι πως θα καταφέρουν οι εταιρίες προώθησης να πείσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν το προϊόν μετά την προώθηση του.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα