Συνέντευξη της VP of Commercial Development και Country Manager Ελλάδας, Dilek Doyran

Συνέντευξη της VP of Commercial Development και Country Manager Ελλάδας, Dilek Doyran

Η Dilek Doyran, VP Commercial Development και Country Manager Ελλάδος σε μια συνέντευξη για το Discovery Networks

Η Dilek Doyran, VP Commercial Development και Country Manager Ελλάδος σε μια συνέντευξη για το Discovery Networks, το δίκτυο που ηγείται στο χώρο της ψυχαγωγίας παγκοσμίως.

1) Tι είναι αυτό που κάνει το Discovery Networks διαφορετικό από τα υπόλοιπα μεγάλα ψυχαγωγικά δίκτυα; Με άλλα λόγια, ποιοι είναι οι λόγοι για να επιλέξει κάποιος και συγκεκριμένα ένας Έλληνας, να είναι συνδρομητής του Discovery Networks;

Το Discovery, έχει ήδη 20 χρόνια παρουσία στην Ελλάδα με το Eurosport και 10 χρόνια με το Discovery. Όλα αυτά τα χρόνια, έχει χτίσει μια κληρονομιά για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι, καθώς προσφέρει στο ελληνικό κοινό πρώτης τάξης κανάλια και προγράμματα υψηλής ποιότητας και παραγωγής. Κυρίως είμαστε περήφανοι που προσφέραμε, και συνεχίζουμε να προσφέρουμε, πρόσθετη αξία και ποικιλία στην ελληνική ιδιωτική τηλεόραση. Με ένα διαφορετικό και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο οκτώ (8) κορυφαίων διεθνών καναλιών που καλύπτουν τα ενδιαφέροντα διαφορετικών τύπου κοινού, το περιεχόμενό μας πραγματικά προσφέρει κάτι στον καθένα. Με το Discovery Channel και το Eurosport π.χ. το ανδρικό κοινό απολαμβάνει μια τεράστια ποικιλία προγραμμάτων, ενώ το TLC και το ID προσελκύουν το ενδιαφέρον του γυναικείου κοινού με ένα πλήρες και ποιοτικό πρόγραμμα.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι μακροχρόνιες συνεργασίες μας στην Ελλάδα μας επιτρέπουν, για μία ακόμα χρονιά, να συνεχίσουμε να  προσφέρουμε αμέτρητες ώρες υψηλής ποιοτικής διασκέδασης στο ελληνικό κοινό μέσω του εντυπωσιακού και premium περιεχόμενου των προγραμμάτων μας. Και είμαστε ενθουσιασμένοι που από το 2018και έως το 2024, μέρος του προγράμματός μας, και συγκεκριμένα του Eurosport, θα περιλαμβάνει τη ζωντανή μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελλάδα, τη γενέτειρα της Ολυμπιακής ιδέας. 

2) Το Discovery Networks έχει μια ποικιλία καναλιών. Ανάμεσα στα προγράμματα που είναι διαθέσιμα στο χαρτοφυλάκιό  σας, ποια είναι τα πιο επιτυχημένα παγκοσμίως και ποια έχουν την μεγαλύτερη επιτυχία στην Ελλάδα; Μπορείτε να διακρίνετε διαφορές στις προτιμήσεις του ελληνικού και του παγκόσμιου κοινού;

Στο  Discovery Νetworks, επενδύουμε $2.5 δις κάθε χρόνο σε περιεχόμενο που είναι παγκοσμίως αγαπητό, το οποίο όμως ταιριάζει απόλυτα και στα τοπικά ενδιαφέροντα. Εστιάζουμε δηλαδή σε καθημερινά θέματα που αφορούν το σύνολο των θεατών ανά τον κόσμο, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την αξιολόγηση που λαμβάνουμε από τους τηλεθεατές μας. Γνωρίζουμε π.χ. ότι τα πιο επιτυχημένα προγράμματά μας παγκοσμίως στο Discovery Channel, όπως το Gold Rush και το  Fast n’ Loud, είναι εξίσου δημοφιλή και στο ελληνικό κοινό. Αντίστοιχα, στο TLC, τα βασικά προγράμματα που αφορούν σε γάμους και οικογενειακές ιστορίες ενδιαφέρουν εξίσου τους θεατές της κάθε χώρας, με διεθνείς παραγωγές όπως το Cake Boss και το  Say Yes to the Dress να είναι ανάμεσα στις κορυφαίες προτιμήσεις. Το ID είναι ένα από τα κορυφαία και πιο επιτυχημένα μας brand και λαμβάνοντας υπόψη ότι η υψηλή ζήτηση για αληθινές ιστορίες εγκλημάτων συνεχίζεται αμείωτη, αναμένουμε ότι το εν λόγω κανάλι θα γίνει πολύ δημοφιλές και στους Έλληνες φαν.

Αν θέλαμε να παρουσιάσουμε τη διεθνή μας στρατηγική σε μία πρόταση, θα μπορούσαμε να πούμε ότι χτίζουμε το πρόγραμμά μας πάνω σε αποδεδειγμένα πολύ δυνατό και επιτυχημένο περιεχόμενο που έρχεται από την Αμερική (US-led content), πάντα σε ευθυγράμμιση με τοπικά προγράμματα που γνωρίζουμε ότι ανταποκρίνονται στο κοινό που απευθυνόμαστε κάθε φορά.

Συγκεκριμένα για την Ελλάδα, αυτό σημαίνει να εστιάσουμε και να υποστηρίξουμε το βασικό μας αθλητικό κανάλι, το Eurosport, και να επενδύσουμε σε αποκλειστικά δικαιώματα,  όπως  τα δικαιώματα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες , για τους οποίους επενδύσαμε  €1.3 δις., για το Τένις και για την Ποδηλασία με στόχο να ικανοποιήσουμε την επιθυμία του ελληνικού κοινού για αθλητικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Γνωρίζουμε π.χ. ότι οι Έλληνες θεατές έχουν αρχίσει να δείχνουν μια ιδιαίτερη αγάπη για το Τένις, οπότε τους επόμενους μήνες, οι θεατές του Eurosport θα μπορούν να παρακολουθήσουν την έναρξη της σεζόν του Grand Slam με συνεχείς ζωντανές μεταδόσεις από το Australian Open τον Ιανουάριο.

3) Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Discovery Networks δεν είναι διαθέσιμο στο Cosmote TV. Ποια είναι η θέση του Discovery Networks σχετικά και πως μπορούν οι Έλληνες τηλεθεατές να έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμά σας; Ποια είναι τα πλάνα σας για την παραμονή σας στην ελληνική αγορά; 

Παρά τις προσπάθειές μας, η Cosmote αποφάσισε να μην ανανεώσει το συμβόλαιό της και κατά συνέπεια οκτώ (8) από τα κανάλια μας συμπεριλαμβανομένων των Discovery Channel, TLC, ID και Eurosport αφαιρέθηκαν από την πλατφόρμα της στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η αλήθεια είναι ότι από τότε έχουμε λάβει πολλά σχόλια από τους τηλεθεατές μας, οι οποίοι είναι απογοητευμένοι που τα κανάλια μας δεν είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα της Cosmote. Εμείς είμαστε ανοικτοί να ξανασυζητήσουμε το θέμα με την Cosmote όποτε το θελήσουν αλλά, εντωμεταξύ τα κανάλια μας και όλο το περιεχόμενο του προγράμματός μας είναι διαθέσιμο στο ελληνικό κοινό μέσω της πλατφόρμας της Nova και της Vodafone, καθώς επίσης και στο  Eurosport Player, στο www.eurosportplayer.com. Επιπλέον, σύντομα θα έχουμε περισσότερα νέα σχετικά με την επένδυσή μας στην Ελλάδα, καθώς η αποστολή μας να φέρνουμε συνεχώς νέο και ποιοτικό περιεχόμενο σε όλο και περισσότερους ανθρώπους και περισσότερες οθόνες δεν σταματά!

4) Πρόσφατα παρουσιάσατε μια καμπάνια για τα προγράμματα που έρχονται στο Discovery Networks. Ποια είναι τα προγράμματα που προσφέρετε για τη νέα χειμερινή-ανοιξιάτικη  περίοδο 2017-2018; Μπορείτε να μας πείτε ποια είναι εκείνα που πιστεύτε ότι θα κάνουν την μεγαλύτερη εντύπωση στο ελληνικό κοινό;

Η πρόσφατη επικοινωνιακή μας καμπάνια προσκαλούσε το ελληνικό κοινό «να κάνει τον κόσμο του μεγαλύτερο» με το νέο πρόγραμμα του Discovery Networks, καθώς συνεχίζουμε  να κάνουμε σημαντικές επενδύσεις  στο χαρτοφυλάκιό μας σε Discovery Channel, TLC και Eurosport, τόσο με εκπομπές lifestyle και αληθινών ιστοριών όσο και αθλητικών διοργανώσεων, με στόχο να ικανοποιούμε τους πιστούς μας Έλληνες φαν!

Στο Discovery Channel, ανυπομονούμε για την πρεμιέρα της νέας θεματικής σειράς Escobar’s Millions, τον επόμενο μήνα. Η σειρά ντοκιμαντέρθα αποτελείται από 6 μέρη, θα κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 26 Νοεμβρίου στις 23:00,. Θα αποκαλύπτει την αλήθεια για το διάσημο Κολομβιανό έμπορο ναρκωτικών Pablo Escobar, και θα ακολουθεί την έρευνα για το χαμένο του θησαυρό. 

Στο TLC, το κανάλι που μοιράζεται αυθεντικές, ανθρώπινες ιστορίες και μοναδικές στιγμές κάνοντας το κοινό να επιστρέφει ξανά και ξανά, ανυπομονούμε για την πρεμιέρα του Spouse House στις 5 Νοέμβριου στις 22:00. Πρόκειται για ένα τολμηρό πείραμα αγάπης, το οποίο θα παρακολουθεί 7 single άνδρες και 7 single γυναίκες που θα μετακομίσουν στο ίδιο σπίτι αναζητώντας όλοι το ίδιο πράγμα, τον γάμο. Ποιος, όμως είναι αυτός που θα αρραβωνιαστεί πρώτος;

Όσον αφορά στο Eurosport, τον Φεβρουάριο του 2018, θα έχει ζωντανές μεταδόσεις από την απόλυτη διοργάνωση των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Pyeongchang, ένα αθλητικό γεγονός που ανεβάζει στα ύψη την αδρεναλίνη του συναγωνισμού μεταξύ των αθλητών και των θεατών.

5) Πρόσφατα, το Eurosport πήρε τα δικαιώματα αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων για την περίοδο 2018 – 2024, καταβάλλοντας EUR 1.3 δις. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για τη σπουδαιότητα αυτής της συμφωνίας και τι σημαίνει αυτό για τους λάτρεις των σπορ;

Ήταν μια ιστορική μέρα για εμάς, όταν το Discovery ανακοίνωσε τον Ιούνιο του 2015 ότι εξασφάλισε τα δικαιώματα των Ολυμπιακών Αγώνων. Το Eurosport είναι το νούμερο ένα κανάλι για αθλητικά στην Ευρώπη, καθώς συνδέει τους φαν με τις μεγαλύτερες διοργανώσεις, αθλητές και ομάδες,  ικανοποιώντας την επιθυμία τους για κορυφαία και συναρπαστικά αθλητικά γεγονότα.

Ως το νέο  «σπίτι» των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη, το  Eurosport  θέλει να προσφέρει την απόλυτη εμπειρίατηλεθέασης, προβάλλοντας τους Αγώνες σε περισσότερους ανθρώπους και περισσότερες οθόνες από ποτέ.

Είτε από την τηλεόραση, είτε σε streaming από το κινητό ήτο tablet, είτε στο computer μέσω του Eurosport Player, το Eurosport απευθύνεται με πρωτοποριακές υπηρεσίες και συναρπαστικό τρόπο σε όλους, και ακόμα περισσότερο στανέα και δυναμικάκοινά, αναδεικνύοντας για τους θεατές του τις ανθρώπινες ιστορίες φιλοδοξίας και θυσιών που οδηγούν στην επίτευξη στόχων και μοναδικών κατορθωμάτων, καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

Με τις νέες τεχνολογίες, όπως το VR και το 4K που είναι διαθέσιμες όπου υπάρχει ζήτηση, το  Eurosport  θα επανακαθορίσει την εμπειρία προβολής και θα φέρει τους θεατές πιο κοντά σε κάθε λεπτό δράσης μέσα από τα μάτια των αθλητών. Επιπλέον, χάρη στις πρωτοποριακές συνεργασίες του με τοπικούς  ραδιοτηλεοπτικούς φορείς  -όπως η πρόσφατη συνεργασία με τη  Vodafone που θα τους παρουσιάσει τις καλύτερες στιγμές από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2018 στο Eurosport–  υλοποιούμε την  αποστολή μας που είναι να προσφέρουμε ευρεία πρόσβαση στους θεατές σε όλη την Ελλάδα.  Πολύ σύντομα θα έχουμε και νέες ανακοινώσεις για τη στρατηγική μας στην Ελλάδα αναφορικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τις οποίες ανυπομονούμε να μοιραστούμε με τους Έλληνες θεατές μας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα