Άγριες Μέλισσες, GNTM και Λόγω Τιμής “κονταροχτυπήθηκαν” σε τηλεθέαση

Άγριες Μέλισσες, GNTM και Λόγω Τιμής “κονταροχτυπήθηκαν” σε τηλεθέαση

Ριάλιτι μόδας, τηλεοπτική σειρά εποχής ή η επιστροφή της κοινωνικής νεανικής σειράς 20 χρόνια μετά; Τι προτίμησε το τηλεοπτικό κοινό τη Δευτέρα;

Δυνατά ξεκίνησε η εβδομάδα, με τη Δευτέρα να έχουμε στις τηλεοράσεις μας επεισόδια από GNTM, Άγριες Μέλισσες και Λόγω Τιμής. Τα κανάλια έριξαν τα δυνατά τους “χαρτιά” στο παιχνίδι της τηλεθέασης και συνεπώς, ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος.

Τι προτίμησαν οι θεατές;

Σύμφωνα με τις πρωινές εκτιμήσεις το GNTM 2 σημείωσε τηλεθέαση 28,9% στο νεανικό κοινό, χωρίς να απειληθεί καθόλου από τις σειρές σε ALPHA, ANT1 και ΣΚΑΙ καθ’ όλη τη διάρκεια προβολής του.

Στη δεύτερη θέση ήρθε το επεισόδιο από τις Άγριες Μέλισσες, το οποίο σημείωσε τηλεθέαση 21,8%, ενώ το Λόγω Τιμής άγγιξε μόνο 11,1%.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα