Άγριες Μέλισσες: Ο σκηνοθέτης Λ. Χαρίτος αποκαλύπτει τα παρασκήνια της σειράς
Ο σκηνοθέτης της κορυφαίας σειράς "Άγριες Μέλισσες" παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη. Ο Λευτέρης Χαρίτος μίλησε για τα κάστινγκ και για τις στιγμές που τον συγκίνησαν.
- 02 Δεκεμβρίου 2019 13:27
Ο σκηνοθέτης των “Άγριων Μελισσών“, της κορυφαίας σειράς του ΑΝΤ1, Λευτέρης Χαρίτος, παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο Πρωινό. Μεταξύ άλλων μίλησε για την επιτυχία της σειράς, αποκάλυψε τα παρασκήνια της, το κάστινγκ που έγινε για τους ρόλους, καθώς και για τις στιγμές που έχει συγκινηθεί με σκηνές από τη σειρά.
Ο σκηνοθέτης της σειράς αναφέρθηκε στο πώς κατέληξαν στις τρεις πρωταγωνίστριες που παίζουν τις αδελφές Σταμίρη:
“Είδαμε πάρα πολλές κοπέλες για τους ρόλους. Η Μαρία Κίτσου ήταν η πρώτη επιλογή για τον ρόλο της Λενιώς και την είδαμε σχετικά νωρίς. Αισθανόμουν ότι κάπως η Μαρία θα μπορούσε να είναι Λενιώ, πως η Έλλη θα μπορούσε να είναι Ασημίνα. Ο ρόλος της Λενιώς ήταν από τα πιο δύσκολα κάστινγκ. Την ψάχναμε. Πρέπει να είδαμε όποιο νέο κορίτσι υπήρχε. Η Δανάη τραγούδησε την περίφημη σκηνή στο καφενείο με το “Καίγομαι και Σιγολιώνω” για τον Γιάννο. Μόλις το τραγούδησε, πάθαμε όλοι…”
Και συνέχισε:
“Δοκιμαστικά έγιναν σε όλους, με εξαίρεση την κυρία Δανδουλάκη. Την σκέφτηκα εγώ γιατί… είναι η Αννέτ! Και η Θεοφανία Παπαθωμά μου ήρθε στο μυαλό με την πρώτη. Έκανε κάτι φανταστικό. Ξεπέρασε τις προσδοκίες, έκανε τον ρόλο δικό της με πολλή αγάπη και περισσό ταλέντο”.
Επίσης, σχολίασε το γεγονός ότι το γυναικείο στοιχείο είναι ιδιαίτερα έντονο στη σειρά:
“Μια ωραία πτυχή της σειράς είναι ότι μιλάει για πράγματα που το ’58, δεν θα μπορούσες να μιλήσεις. Βλέπουμε γυναίκες σε ρόλους που θα έκαναν άντρες, όπως η καφετζού. Είναι γυναίκες και οι αδελφές. Είναι η δυναμική της σειράς τέτοια και η γυναικεία ευαισθησία της Μελίνας Τσαμπάνη. Ήταν καιρός πια παγκοσμίως οι γυναίκες να βγούνε μπροστά. Πιστεύω όλοι έχουν δει τη γυναικεία ματιά”.
Όσο για τις δυνατές στιγμές της σειράς, ο Λευτέρης Χαρίτος είπε:
“Το πρώτο flashback της Ελένης και του Λάμπρου, ήταν η πρώτη σκηνή που με συγκίνησε πολύ όταν την είδα και έκλαιγα για καιρό. Έχω πολλές φορές συγκινηθεί με ενθουσιαστικό τρόπο! Με την κυρία Δανδουλάκη, με την κυρία Διδασκάλου, με τον Λεωνίδα Κακούρη. Η συγκίνηση είναι μια λέξη που μπορεί να ενέχει το κλάμα ή τη χαρά. Μου έχουν προσφέρει πολύ δυνατές στιγμές”.