Maestro: Ο Παπακαλιάτης γράφει ιστορία (και) στην αμερικανική τηλεόραση – Έδωσε συνέντευξη στο ABC

Διαβάζεται σε 5'
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο ABC
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο ABC YouTube

Στο αμερικανικό δίκτυο ABC φιλοξενήθηκε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ο οποίος μίλησε για την επιτυχία της σειράς “Maestro”, αλλά και τα σχέδια του μετά το μεγάλο φινάλε της δραματικής σειράς.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης συνεχίζει μέσω του “Maestro” το διεθνές ταξίδι που ξεκίνησε μέσα από την παγκόσμια πλατφόρμα του Netflix, όπου προβάλλεται η σειρά, και συνεχίζεται ακόμα και στην αμερικανική τηλεόραση.

Ο γνωστός σκηνοθέτης και σεναριογράφος, που υποδύεται στη σειρά τον Ορέστη φιλοξενήθηκε λίγο πριν την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν του “Maestro” στο αμερικανικό δίκτυο ABC και μίλησε για τη σειρά που έχει αγαπηθεί από το ελληνικό -και όχι μόνο- κοινό, με τον παρουσιαστή της αμερικανικής εκπομπής που προλόγισε το αφιέρωμα στην ελληνική σειρά να χαρακτηρίζει το “Maestro” ως μία από τις πιο επιτυχημένες ξενόγλωσσες σειρές στην πλατφόρμα του Netflix.

Ένα απόσπασμα της συνέντευξης του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στη δημοσιογράφο του αμερικανικού δικτύου Αλέξις Χριστόφορους προβλήθηκε το πρωί της Τρίτης μέσα από την εκπομπή “Πάμε Δανάη”, με τον δημιουργό να μιλά για τα συστατικά της επιτυχίας της σειράς αλλά και τα σχέδιά του μετά το μεγάλο φινάλε.

“Έγραψες ιστορία με το ‘Maestro’ καθώς αυτό έγινε η πρώτη ελληνική σειρά που επιλέχθηκε για παγκόσμια διανομή από το Netflix. Τι σημαίνει αυτό για την σειρά;”, ήταν ένα από τα πρώτα ερωτήματα που έθεσε η Ελληνοαμερικανίδα δημοσιογράφος στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη με τον ίδιο να απαντά: “Αυτή τη στιγμή με αγχώνει πάρα πολύ γιατί βρισκόμαστε λίγο πριν την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν. Αλλά νιώθω και περήφανος, χαρούμενος… έχουμε μία πολύ μεγάλη, καταπληκτική ομάδα και έχουμε δουλέψει όλοι πάρα πολύ σκληρά για αυτή τη σειρά. Είναι σαν το παιδί μου που τώρα το φέρνω εδώ και το συστήνω σε εσάς”.

Τι θα δούμε στη δεύτερη σεζόν του Maestro

“Στην πρώτη σεζόν άφησες πάρα πολλές ανοιχτές υποθέσεις στο σενάριο. Τι θα μπορούσες να μας πεις αναφορικά με τη δεύτερη σεζόν;”, διερωτήθηκε η δημοσιογράφος.

“Όχι και πολλά”, απάντησε αστειευόμενος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και συνέχισε: “Συναντάμε τους χαρακτήρες μετά τον φόνο και καθώς προχωράει η επίλυση του μυστηρίου παρακολουθούμε επίσης τις ιστορίες αγάπης, τις ανθρώπινες ιστορίες”.

Η συνομιλητής του πρωταγωνιστή της σειράς του MEGA παρατήρησε πως πάντοτε στο επίκεντρο των σεναρίων του βρίσκεται μία ιστορία αγάπης, αλλά και πολύ δύσκολα θέματα, όπως η ενδοοικογενειακή βία και η ομοφοβία και αναρωτήθηκε για ποιο λόγο ο δημιουργός προσελκύεται από τέτοιου είδους θεματικές. “Επειδή είμαι συγγραφέας δεν μπορώ να παραβλέψω την πραγματικότητα γύρω μου. Όλα μου τα σενάρια και όλες μου οι ιστορίες θα πρέπει να σχετίζονται με πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας αυτή τη στιγμή”, απάντησε ο πρωταγωνιστής του “Maestro”.

“Έγραψες το σενάριο του Maestro μέσα στην πανδημία. Είμαι περίεργη να μάθω, αν γνώριζες εξ αρχής την ιστορία για την δεύτερη και την τρίτη σεζόν;”, ρώτησε στη συνέχεια η Χριστόφορους. “Πάντα είχα στο μυαλό μου το τέλος της ιστορίας και πάντα γνώριζα προς τα που θέλω να πάω, οπότε όταν το έγραφα ήθελα να του δώσω μία πιο διεθνή ματιά“, σημείωσε ο τηλεοπτικός Ορέστης.

Το συστατικό της επιτυχίας του Maestro

Η δημοσιογράφος του ABC θέλησε στη συνέχεια να μάθει την άποψη του δημιουργού αναφορικά με το συστατικό της επιτυχίας που έκανε το κοινό να συνδεθεί τόσο πολύ με το “Maestro”. “Πρώτα απ’ όλα πιστεύω ότι μπορούσαν να συνδεθούν με τους χαρακτήρες, να δουν τους εαυτούς τους μέσα σε αυτούς. Οπότε αρχικά οι χαρακτήρες, η ιστορία, η φωτογραφία… έχουμε έναν καταπληκτικό διευθυντή φωτογραφίας και η μουσική”, είπε.

Η μουσική είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο όχι μόνο για αυτή τη σειρά αλλά και για τις προηγούμενες και γνωρίζω πως εμπλέκεσαι πάρα πολύ ενεργά σε όλο αυτό… γιατί;”, ρώτησε η δημοσιογράφος. “Η μουσική είναι ένα τεράστιο κομμάτι της δημιουργίας αυτής γιατί κατά την άποψή μου η μουσική είναι σαν ένας ξεχωριστός χαρακτήρας στη σειρά. Και έχουμε έναν καταπληκτικό συνθέτη, τον Κώστα Χρηστίδη. Είναι ένας καταπληκτικός συνθέτης και ένας πολύ καλός φίλος και πιστεύω πως είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχουμε καλή μουσική σε τέτοιου είδους παραγωγές και είναι και ο τρόπος με τον οποίο αφηγούμαι ιστορίες”, εξήγησε ο σκηνοθέτης.

“Γράφεις, σκηνοθετείς, είσαι παραγωγός και φυσικά πρωταγωνιστείς σε αυτή τη σειρά… υπάρχει κάποια από όλες αυτές τις δουλειές που νιώθεις πιο κοντά στην καρδιά σου;”,  αναρωτήθηκε η δημοσιογράφος. “Όσο περνάει ο καιρός πιστεύω πως η συγγραφή και η σκηνοθεσία είναι τα δύο πράγματα στα οποία αισθάνομαι πιο κοντά, πιο ελεύθερος, πιο ο εαυτός μου”, είπε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Μετά το Maestro, τι;

Στη συνέχεια, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αποκάλυψε πως το επόμενο σχέδιο του μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων του Maestro έχει να κάνει με μία αγγλόφωνη ταινία. “Όταν τελειώσει πλέον η παραγωγή του ‘Maestro’, το επόμενό μου project θα είναι πιθανότατα μια ταινία. Θα λάβει χώρα στην Ελλάδα, αλλά θα γυριστεί στην αγγλική γλώσσα“, είπε.

Κλείνοντας ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δήλωσε πως ελπίζει το παράδειγμα του “Maestro” να παρακινήσει περισσότερους δημιουργούς από την Ελλάδα να κάνουν τηλεοπτικές παραγωγές που θα μπορούσαν να επιλεχθούν από διεθνείς πλατφόρμες. “Ελπίζω πως και άλλοι δημιουργοί από την Ελλάδα θα μπορέσουν να ξεκινήσουν να κάνουν τηλεοπτικές παραγωγές οι οποίες θα προσελκύσουν διεθνείς πλατφόρμες”, είπε.

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ:

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα