Σκιαδαρέσης για τη σκηνή των οργίων στο Netflix: Πάντα κάτι τέτοιο φέρνει αμηχανία

Σκιαδαρέσης για τη σκηνή των οργίων στο Netflix: Πάντα κάτι τέτοιο φέρνει αμηχανία

Ο ηθοποιός μιλάει στο News 24/7 για τη διχασμένη προσωπικότητα που υποδύεται στην ολοκαίνουργια ιταλική σειρά με επίκεντρο το Βατικανό και την ιταλική μαφία που προβάλλεται από την πιο διάσημη ψηφιακή πλατφόρμα

Το «Suburra: Blood on Rome» ξεκινά με δύο πολύ δυνατές εικόνες: την Βασιλική του Αγίου Πέτρου ερημωμένη και δύο λεπτά αργότερα με ένα καταιγιστικό ρωμαϊκό όργιο, όπου εκτός από σεξ «παίζουν» ναρκωτικά και αλκοόλ. Τίποτα απ’ αυτά όμως μπορεί να μην μας είχε κινήσει τόσο το ενδιαφέρον, παρόλο που κατά πολλούς αποτελεί την ιταλική απάντηση στο Narcos, αν σε αυτές ακριβώς τις σκηνές δεν βλέπαμε σε πρωταγωνιστικό ρόλο τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση .

Ιταλική παραγωγή με την σκηνοθετική υπογραφή των Giuseppe Capotondi, Andrea Molaioli και Michele Placido, είναι η πρώτη που φιλοξενεί ο τηλεοπτικός κολοσσός Netflix και ο πρώτος κύκλος που αποτελείται από 10 επεισόδια, κυκλοφόρησε την περασμένη Παρασκευή, 6 Οκτωβρίου.

SUBURRA Netflix

 

Εκκλησία -το Βατικανό για την ακρίβεια-, πολιτική, μαφία και τρεις τύποι διψασμένοι για χρήμα και εξουσία που προσπαθούν να επικρατήσουν στη Ρώμη. Τι ρόλο παίζει όμως ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης σε αυτό το παιχνίδι εξουσίας; Υποδύεται λοιπόν ένα καρδινάλιο, που είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας του παπικού κράτους και πέφτει θύμα εκβιασμού λόγω της αδυναμίας του στο σεξ και τη χρήση ουσιών.

Όπως λέει ο ίδιος η ιστορία εκτυλίσσεται γύρω από κάποιες εκτάσεις του Βατικανού στην Όστια, τις οποίες θέλει να αγοράσει η μαφία προκειμένου να δημιουργηθεί εκεί κάτι τύπου Λας Βέγκας και ένα λιμάνι όπου θα μπορούν να διαχειρίζονται ελεύθερα τα εμπορεύματα κοκαΐνης κλπ.  Η μαφία προσπαθεί να επηρεάσει και πολιτικούς και δημάρχους προκειμένου να καταφέρει να πάρει αυτές τις εκτάσεις ενώ υπάρχει και μια διαφορά μεταξύ οικογενειών μαφιόζων.

– Πώς προέκυψε η συνεργασία;

Είχα κάνει το 2010 μια ταινία στην Ιταλία (σ.σ. το «Appartamento ad’ Atene»), η οποία είχε πάει πολύ καλά, και εκεί γνώρισα κάποιους ανθρώπους. Μεταξύ αυτών και μια ατζέντισσα, η οποία με ανέλαβε και κατά καιρούς μου έχει προτείνει διάφορα πράγματα αλλά δεν μπορούσα να κάνω λόγω υποχρεώσεων στην Ελλάδα. Απλώς αυτή τη φορά μου έγινε η πρόταση αρκετά νωρίς και με ευνοϊκές συνθήκες και έτσι τα κατάφερα.

– Πώς συνδέεται η σειρά με την ομώνυμη ταινία;

Το σενάριο της σειράς βασίστηκε σε αυτό της ταινίας, που αναπτύχθηκε ώστε να έχει μεγαλύτερη διάρκεια, ενώ προστέθηκαν και κάποιοι χαρακτήρες. Ο δικός μου ο χαρακτήρας για παράδειγμα δεν υπάρχει στην ταινία.

– Πώς θα περιγράφατε τον χαρακτήρα που υποδύεστε;

Απ’ τη μία είναι ένας χαρακτήρας θετικός με την έννοια ότι θέλει διαφάνεια στις συναλλαγές του Βατικανού, ανήκει στην ανανεωτική πτέρυγα και δεν θέλει να έχει σχέση με μαφίες, σκοτεινές υποθέσεις κτλ, αλλά απ’ την άλλη η προσωπική του ζωή είναι ευάλωτη γιατί συμμετέχει σε κάποια όργια κι αυτό το εκμεταλλεύεται η μαφία προκειμένου να τον εκβιάσει. Είναι ένας άνθρωπος διχασμένος ανάμεσα στο καλό και στο κακό, που μετά τα όργια πάει και αυτομαστιγώνεται, βασανίζεται και ζητάει συγχώρεση.

– Τι είναι αυτό που σας ιντρίγκαρε σε αυτό τον ρόλο;

Το ότι είναι εντελώς έξω από μένα. Όλοι οι ρόλοι που είναι μακριά από μένα με ενδιαφέρουν πάρα πολύ. Θα ήταν πολύ βαρετό να παίζω κάτι που είναι κοντά σε μένα.

– Αυτή η σκηνή (σ.σ. με το όργιο) σας έφερε σε αμηχανία; Πώς ήταν;

Ναι, βέβαια. Πάντα αυτές οι σκηνές σε φέρνουν σε μια αμηχανία.

– Είχε πλάκα στα γυρίσματα;

Επαγγελματικά γίνεται η δουλειά, δεν έχει πλάκα.

– Πρώτες εντυπώσεις;

Πολύ θετικά αυτά που ακούγονται. Δεν έχω βέβαια και πολλή επαφή με την ιταλική πραγματικότητα. Ήταν πάντως μια καλογυρισμένη σειρά, με ακριβή παραγωγή.

– Πόσο καιρό κράτησαν τα γυρίσματα;

Ένα χρόνο σχεδόν. Ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο και τελειώσαμε τον Ιούνιο. Έχουν γίνει κυρίως στη Ρώμη και τριγύρω στα περίχωρα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα