Τηλεθέαση: Κερδίζει έδαφος η “Επιστροφή” – Περίπατος για το “Τατουάζ”

Τηλεθέαση: Κερδίζει έδαφος η “Επιστροφή” – Περίπατος για το “Τατουάζ”
Η μάχη της τηλεθέασης στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης φέρνει αντιμέτωπες τις σειρές "Τατουάζ" και "Επιστροφή" ANT1/Alpha

Στα μέσα της πρώτης εβδομάδας που ο ανταγωνισμός έχει φουντώσει και οι τηλεοπτικές σειρές αναπτύσσουν τη δυναμική τους.

Μουδιασμένη εκκίνηση στην τηλεθέαση για το νέο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, τη Δευτέρα, με τις νέες σειρές να χτίζουν αργά, αλλά σταθερά το κοινό τους στον τηλεοπτικό ανταγωνισμό. Εστιάζοντας συγκεκριμένα στην Prime Time, να τονίσουμε πως μόνο ο ΑΝΤ1 και ο ALPHA προβάλουν φρέσκο πρόγραμμα, καθώς η νέα καθημερινή σειρά του ΣΚΑΙ «Όσο έχω εσένα» μπαίνει στον ανταγωνισμό από την ερχόμενη Δευτέρα.

Η καθημερινή δραματική σειρά «Επιστροφή» ξεκίνησε λοιπόν κάπως μουδιασμένα, από το τρίτο όμως κιόλας επεισόδιο, δείχνει πως έχει όλα τα συστατικά που χρειάζονται προκειμένου να προσελκύσει μεγαλύτερο ποσοστό. Έτσι, το 12,8% της πρεμιέρας στο σύνολο, αυξήθηκε σε 14,6% την Τετάρτη, ενώ και στο κοινό 18-54, από 13% την Δευτέρα, σημείωσε 15,4%.

Την ίδια ώρα βέβαια, το παλιό και δοκιμασμένο “Τατουάζ” καλά κρατεί, με τις εξελίξεις της δολοφονίας από τα χέρια της Όλγας, με το σίριαλ του Alpha να επικρατεί του ανταγωνισμού με ποσοστά πέριξ του 25%. Την Τετάρτη το “κοντέρ” έδειξε 26,1% στο σύνολο και 24,6% στο νεανικό κοινό που ενδιαφέρει και τους διαφημιστές.

Την ίδια ώρα, πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό βρίσκεται ο ΣΚΑΙ, με το My Man Can να υποχωρεί σε μονοψήφια και τον σταθμό του Φαλήρου να χρειάζεται επειγόντως ενισχύσεις. Εντύπωση προκαλούν οι επιδόσεις του Star, ξένη ταινία να αποσπά 14,5% στο σύνολο και 16,7% στις ηλικίες 18-54.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα