Τηλεθέαση: Ο Μάνεσης νίκησε ακόμη και τον Μπάγκς Μπάνι

Τηλεθέαση: Ο Μάνεσης νίκησε ακόμη και τον Μπάγκς Μπάνι
Ο δημοσιογράφος Νίκος Μάνεσης στην εκπομπή του Alpha "Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση" Alpha

Το μαγκαζίνο του Alpha δεν κέρδισε απλά τη μάχη της τηλεθέασης στον τομέα της ενημέρωσης, αλλά επικράτησε στο δυναμικό κοινό έναντι όλων των προγραμμάτων το πρωί του Σαββατοκύριακου.

Με μαγκαζίνο και ενημέρωση επέλεξε να ντύσει τα πρωινά του Σαββατοκύριακου, μετά τις 10.00, ο Alpha τη φετινή σεζόν και όπως δείχνει η τηλεθέαση, η επιλογή του αυτή επιβραβεύτηκε απ΄πο το τηλειπτικό κοινό. Το πρωινό πρόγραμμα με παρουσιαστή τον Νίκο Μάνεση κατάφερε να κλείσει τη σεζόν στην πρώτη θέση, τόσο έναντι του άμεσου ανταγωνισμού, δηλαδή των ενημερωτικών εκπομπών του ΣΚΑΙ, όσο όμως και απέναντι στην ψυχαγωγία.

Η ενημερωτική εκπομπή “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” στο σύνολο της σεζόν 2017- 2018 ήταν στην πρώτη θέση στο σύνολο πληθυσμού με 18,2%, 4,2 μονάδες μπροστά από τον ΣΚΑΙ που έκλεισε τη σεζόν με ποσοστό 14% στη ζώνη μετάδοσηςκαι για τις εκπομπές “Σαββατοκύριακο με δράση”, “Eco news”, “Γκολ χωρίς σύνορα το Σάββατο” και “Ακραίως”, “Τα νέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων” και “Επτά ημέρες την Κυριακή”).

Άλλωστε, στις ηλικίες 45-54 ετών, που παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ενημέρωση, το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” κατυέγραψε ποσοστό 24,7%, διπλάσιο δηλαδή από το αντίστοιχο ενημερωτικό πρόγραμμα του ΣΚΑΙ, που έκλεισε με 12,1%.

Την εκπομπή την είδαν έστω και για 1’ 1.103.000 τηλεθεατές.

Και στο δυναμικό κοινό 18- 54 όμως, το μαγκαζίνο του Alpha βρέθηκε μπροστά με ποσοστό 19,7% και 7,4 μονάδες μπροστά από την Starland, το παδικό πρόγραμμα του Star που σημείωσε ποσοστό 12,3%.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα