Τηλεθέαση στην πρωινή ζώνη: Ψυχαγωγία εναντίον ενημέρωσης σημειώσατε 1
"Πρωινό" και "Φωλιά των Κου Κου" κερδίζουν το στοίχημα απέναντι στα μαγκαζίνο του ΣΚΑΙ και του Alpha.
- 19 Σεπτεμβρίου 2018 12:22
Χαμηλές πτήσεις στην τηλεθέαση για τα ενημερωτικά προγράμματα των ΣΚΑΙ και ALPHA, ειδικά σε ό, τι αφορά το εμπορικό κοινό 18-54, απέναντι στις ψυχαγωγικές εκπομπές που προβάλλονται στη ζώνη 10 με 1, σε ΑΝΤ1 και Star. Η διαφορά αγγίζει ως και τις 15 μονάδες στο κοινό που ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο τους διαφημιστές.
Συγκεκριμένα, τοο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 που παίρνει τη σκυτάλη από τον Γιώργο Παπαδάκη, σημείωσε την Τρίτη 21,3% στο σύνολο και 22,6% στις ηλικίες 18-54 ετών. Την ίδια ώρα, οι «Αταίριαστοι», με επίσης πολύ υψηλό lead in από την πρωινή «Καλημέρα» του ΣΚΑΙ, ενώ διατηρούν το ποσοστό στο σύνολο στο 22%, στα νεανικά κοινά καταγράφουν μόλις 9,1%. Ακόμη πιο έντονη είναι αυτή η εικόνα κατάρρευσης στο παραγωγικό κοινό που παρακολουθεί τηλεόραση το πρωί στην εκπομπή Online που παίρνει την σκυτάλη στον ΣΚΑΙ. Το ενημερωτικό μαγκαζίνο γράφει ποσοστό 14,6% στο σύνολο και μόλις, 4,9%.
Το ενημερωτικό πρόγραμμα του Alpha κρατά μετά βίας τα ποσοστά του σε διψήφια νούμερα τηλεθέασης με 10,7% στο σύνολο και 10,4% στο κοινό 18-54 ετών.
Την ίδια ώρα, η εκπομπή «Στην φωλιά των Κου Κου» από τη συχνότητα του Star, μπορεί το σύνολο τηλεθέασης να μοιάζει φτωχό, αφού σημείωσε 11,3%, όμως το πρωινό του σταθμού έρχεται δεύτερο στις ηλικίες 18-54, με 17,7%. Αν και νωρίς ακόμη για να δούμε πως θα παγιωθούν τα ποσοστά στη ζώνη, φαίνεται πως ο τηλεθεατής επιθυμεί κάτι πιο ανάλαφρο για το πρωινό του.