Τηλεθέαση: The Voice και “Σόι” αλλάζουν τις ισορροπίες στην Prime Time
Μάχη λεπτό, το λεπτό τα βράδια στην ελληνική τηλεόραση με τις προτάσεις των καναλιών για πρώτη φορά να είναι πολλές και διαφορετικές και τους τηλεθεατές να δυσκολεύονται να επιλέξουν.
- 03 Οκτωβρίου 2018 17:36
Μπαίνει δυναμικά ο ΣΚΑΙ στο παιχνίδι της τηλεθέασης με την επιστροφή των “Ελλάδα Έχεις Ταλέντο” και “The Voice” που έρχονται να κοντράρουν τις τηλεοπτικές σειρές του ΑΝΤ1 και του Alpha, αλλά και το GNTM (Greece’s Next Top Model) που μπαίνει στις τηλεοπτικές μας ζωές και τις Τρίτες.
Καραμπόλα για… γερά νεύρα
Η «καραμπόλα» είναι σκληρή και πρέπει να πούμε πως κανέναν κανάλι δεν παίρνει «κεφάλι» με τέτοια διαφορά που να μπορεί να πει ότι ελέγχει την πιο πολύβουη ζώνη, τα βράδια από τις 21.00 και μετά δηλαδή. Ωστόσο, το μουσικό talent show μπήκε δυναμικά και φλέρταρε με την κορυφή, χάνοντας όμως στα σημεία από τις τηλεοπτικές σειρές του Alpha. Το δεύτερο επεισόδιο “Το Σόι Σου” κέρδισε το στοίχημα τόσο στο σύνολο, όσο και στο δυναμικό κοινό, ενώ την πρώτη θέση εκεί κράτησε και το “Τατουάζ που ακολούθησε.
Μυθοπλασία VS Talent Show
Ενισχυμένο σε σχέση με τη Δευτέρα και το πρόγραμμα του ΑΝΤ1, με την “Επιστροφή να ανεβάζει ελαφρώς τα ποσοστά και την “Φριτέζα” να δείχνει πως έχει δυναμική να χτίσει φανατικό κοινό. Τέλος, το GNTM μάλλον συμπιέστηκε περισσότερο από την έλευση του The Voice, αφού υποχώρησε αρκετά στο γενικό σύνολο, ενώ κράτησε καλό ποσοστό στο νεανικό κοινό, πάντα όμως πίσω και από τον ΣΚΑΙ και από τις σειρές του Alpha και την κωμωδία του ΑΝΤ1.
Δείτε παρακάτω τις τηλεθέασης κάθε προγράμματος σε σύνολο και δυναμικό κοινό (18-54 ετών)
- The Voice – 24,6%/23,5%
- Next Top Model – 13,5%/18,6%
- Το Σόι Σου – 24,5%/24,4%
- Η Επιστροφή – 16,2%/15%
- Τατουάζ – 23,7%/24,4%
- Πέτα τη φριτέζα – 18,3%/21,4%