Τηλεθέαση: Το Master Chef ‘τσιγάρισε’ το Survivor
Οι καταιγιστικές εξελίξεις στο μαγειρικό show κέρδισαν τη μερίδα του λέοντος από την πίτα της τηλεθέασης. "Κεφάλι" 10 μονάδων απέναντι στο reality επιβίωσης
- 28 Φεβρουαρίου 2018 13:39
Από την αρχή του χρόνου, έχει γραφτεί πως ο “τυφώνας” survivor εξασθένισε σε “τροπική καταιγίδα” στην ελληνική τηλεόραση. Ναι, η τηλεόραση του ΣΚΑΙ κερδίζει τη μάχη, όμως αυτό δεν συμβαίνει στο μέγεθος και με την άνεση που πραγματοποιούνταν πέρσι. Για την ακρίβεια, στις 21.00 που ο ανταγωνισμός επιστρατεύει τα δικά του όπλα και για το μεγαλύτερο διάστημα της ζώνης υψηλής τηλεθέασης, το πρόγραμμα δεν βρίσκεται καν στην πρώτη θέση. Η έκπληξη της χρονιάς, από πλευράς απήχησης, το master chef, κατορθώνει να πάρει την πρωτιά σε πολλές από τις τηλεοπτικές τους μονομαχίες.
Το μαγειρικό show μπορεί να σημείωσε 24,9% στο γενικό σύνολο, στο ηλικιακό όμως κοινό 15-54, το επονομαζόμενο και νεανικό κοινό, η εκπομπή εκτοξεύτηκε στο 31,2%. Στο σύνολο της προβολής του το Survivor κατέγραψε ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά, με γενικό σύνολο στο 32,7% και ποσοστό στο νεανικό κοινό που έφτασε στο 35,8%. Μια πιο προσεκτική όμως ματιά στην ώρα που τα δύο προγράμματα έπαιζαν ταυτόχρονα στον τηλεοπτικό αέρα, δίνει εντελώς διαφορετική εικόνα για την κατάταξής τους στους πίνακες τηλεθέασης.
Έτσι, το survivor βρέθηκε από 5 ως και 12 ποσοστιαίες μονάδες πίσω από το Master Chef ανά τέταρτο μέτρησης τηλεθέασης και όση ώρα οι δύο εκπομπές προβάλλονταν παράλληλα σε ΣΚΑΙ και Star. Συγκεκριμένα, μεταξύ 21.00 και 22.45, το πρόγραμμα του Star κατέγραψε ποσοστό 31,2% με το reality επιβίωσης να περιορίζεται στο 21,4%.
Η εκπομπή του ΣΚΑΙ ανεβάζει στροφές μετά το τέλος του Master Chef, με τα ποσοστά της να αγγίζουν ακόμη και το 49,4% μετά τα μεσάνυχτα. Κάπως έτσι το γενικό σύνολο της εκπομπής κλείνει σε ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά.