Τηλεθέαση: Το Shopping Star ”κατάπιε” την Σπυροπούλου και το My Style Rocks

Τηλεθέαση: Το Shopping Star ”κατάπιε” την Σπυροπούλου και το My Style Rocks
Μετωπική στον στίβο της τηλεθέασης για τις πρεμιέρες του Shopping Star και του My Style Rocks

Πρεμιέρα για τα απογευματινά προγράμματα μόδας (!!) και το ραβασάκι της Nielsen δεν πρέπει να άρεσε πολύ στην Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Η νέα σεζόν δεν έχει μόνο επιστροφή στα θρανία, έχει και επιστροφή στην τηλεοπτική κατινιά. Shopping Star και My Style Rocks έκαναν πρεμιέρα με αλλαγές, στη διαδικασία το πρώτο, σχεδόν στα πάντα το δεύτερο και το πρωί της Τρίτης ήρθε το ραβασάκι της τηλεθέασης. Το ανανεωμένο Shopping Star, στο οποίο απλές καθημερινές γυναίκες επιχειρούν να ενσαρκώσουν με τον καλύτερο τρόπο το look που τους δίνει η Βίκυ Καγιά μπήκε κυριολεκτικά με το δεξί. 

Η εκπομπή του Star μπαίνει στην τρίτη σεζόν και μπορεί πλέον να υπερηφανεύεται πως διαθέτει φανατικό κοινό. Το πρόγραμμα που ξεκίνησε στις 16.00 το απόγευμα έφερε το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης στο σύνολο της ημέρας για το Star και βρέθηκε 10 και πλέον ποσοστιαίες μονάδες πάνω από τον ανταγωνισμό. 

Την ίδια ώρα, ο ΣΚΑΙ ξεκινούσε τη δεύτερη σεζόν του My Style Rocks, με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στο τιμόνι της εκπομπής και νέα πρόσωπα στην κριτική επιτροπή. Το πρόγραμμα δεν έτυχε ιδιαίτερης αποδοχής για αυτή την πρώτη ημέρα, με τα νούμερα να περιορίζονται στο 11,9% στο σύνολο και το 13,5% στις ηλικίες 18-54. 

Εδώ να σημειώσουμε πως για το My Style Rocks η φράση «κάθε αρχή και δύσκολη» ταιριάζει κουτί. Το πρόγραμμα που έχει διάκρεια «μπενχουρικών διαστάσεων» (δίνει πάσα στο δελτίο) είχε καταποντιστεί τις πρώτες εβδομάδες προβολής του και την περασμένη σεζόν. Με τον καιρό όμως, φάνηκε να αναπτύσσει αξιοζήλευτη δυναμική στους πίνακες τηλεθέασης. 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα