Το ματς ‘Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός’ χτύπησε τηλεθέαση 55,9%
Με τον αγώνα της ομάδας του Πειραιά για τους ομίλους του Champions Leage, η κρατική τηλεόραση βρέθηκε στην πρώτη θέση τηλεθέασης στην Prime Time - Κράτησαν τις δυνάμεις τους "Nomads", "Τατουάζ" και Voice
- 19 Οκτωβρίου 2017 18:32
Ανατροπές στην τηλεθέαση το βράδυ της Τετάρτης, καθώς ο αγώνας ποδοσφαίρου μεταξύ Μπαρτσελόνα και Ολυμπιακού μονοπώλησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών στη ζώνη από τις 21.00 ως τα μεσάνυχτα. Έτσι, το ματς για τους ομίλους του Champions League κέρδισε για την ΕΡΤ ένα διόλου ευκαταφρόνητο 25,5% στο σύνολο και 25% στα νεανικά κοινά.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα επιμέρους στοιχεία, στα οποία φαίνεται πως ο αγώνα συγκέντρωσε ποσοστό 55,9% στους άνδρες ηλικίας 15 έως 24 ετών, 41,1% και 41,2% σε άνδρες ηλικίας μεταξύ 45 – 54 ετών και 55 και άνω, αντίστοιχα.
Στον ανταγωνισμό, αν και συμπιέστηκαν, τα προγράμματα των τηλεοπτικών σταθμών έκαναν αυτό που θα λέγαμε συντήρηση δυνάμεων. Έτσι, το reality επιβίωσης του ΑΝΤ1, σημείωσε τηλεθέαση 20,8% στο σύνολο και 22,9% στα νεανικά κοινά. Αντίστοιχα, η ελληνική σειρά του Alpha, “Τατουάζ” έγραψε 24,6% στο σύνολο και 22,5% στις ηλικίες 15-44. Τέλος, το The Voice στον ΣΚΑΙ σημείωσε επίδοση 21,7% στο σύνολο και 20,4% στο νεανικό κοινό.
Αντίστροφη εικόνα στα υπόλοιπα προγράμματα, καθώς το σίριαλ του Alpha προτίμησε μαζικά το γυναικείο κοινό. Συγκεκριμένα, το “Τατουάζ” σημείωσε τηλεθέαση 39,3% στις ηλικίες 15-24 και 34,3% σε γυναίκες 45 με 54 ετών. Την ίδια ώρα, το 29,1% των γυναικών 25-44 ετών επέλεξε το Nomads. Τέλος, οι Σαλονικείς τηλεθεατές, που μάλλον αδιαφορούσαν για τον αγώνα του Ολυμπιακού, παρακολούθησαν μαζικά Nomads, σε ποσοστό 25,9%.