To Squid Game 2 έκανε παγκόσμιο ρεκόρ στην πρεμιέρα του

Διαβάζεται σε 2'
To Squid Game 2 έκανε παγκόσμιο ρεκόρ στην πρεμιέρα του
Το Squid Game 2 άρχισε εντυπωσιακά το 'ταξίδι' του. Netflix

Το Squid Game έκανε ένα ακόμα ιστορικό ρεκόρ του Netflix δικό του, με τη δεύτερη σεζόν να επιτυγχάνει κάτι που δεν έζησε η πρώτη.

Το Fix Patrol παρουσιάζει τι προτιμούν οι συνδρομητές του Netflix, όπου και αν βρίσκονται. Δηλαδή, και στις 93 αγορές που είναι διαθέσιμη η πλατφόρμα.

Όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς η δεύτερη σεζόν του «πιο επιτυχημένου προϊόντος» της συγκεκριμένης πλατφόρμας streaming (aka Squid Game) έκανε πρεμιέρα στην πρώτη θέση των προτιμήσεων και στις 93 χώρες/αγορές.

Το να βρεθεί μια σειρά στην κορυφή των προτιμήσεων, παράλληλα σε όλες τις χώρες/αγορές, είναι κάτι που έχει ξανασυμβεί. Δεν το έχουν επιτύχει τα άλλα ‘διαμάντια’ του Netflix, παραγωγές που έκαναν ρεκόρ, όπως το Wednesday ή το Stranger Things.

Δεν το είχε επιτύχει καν η πρώτη σεζόν του «Παιχνιδιού του Καλαμαριού», που κατέκτησε σιγά σιγά το κοινό όλου του κόσμου.

Αυτό που εκκρεμεί είναι να ενημερώσει το Netflix για τις ώρες streaming των χρηστών του, σε ό,τι αφορά το κορεατικό φαινόμενο.

Οι ειδικοί εκτιμούν πως δύσκολα θα ‘σπάσει’ αυτό της πρώτης σεζόν των 2.2 δισεκατομμυρίων ωρών θέασης. Βέβαια, τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί. Στην εξίσωση μπαίνει και το γεγονός ότι η δεύτερη σεζόν έχει δυο επεισόδια λιγότερα από την πρώτη.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα