Η Coca-Cola Τρία Έψιλον φέρνει την απόλυτη «24/7» εμπειρία στην Έκθεση HoReCa 2025

Διαβάζεται σε 3'
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον φέρνει την απόλυτη «24/7» εμπειρία στην Έκθεση HoReCa 2025

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν το «24/7» χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με κορυφαίες επιλογές προϊόντων για κάθε στιγμή της ημέρας, στο Hall 1 (B21/B23, C19/C21)

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον υποδέχεται από τις 7 έως τις 10 Φεβρουαρίου τους επαγγελματίες και επιχειρηματίες του κλάδου HoReCa στην έκθεση HoReCa Expo 2025. Με πρωταγωνιστή το 24/7 χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, η εταιρεία θα παρουσιάσει τις επιλογές για κάθε περίσταση κατανάλωσης: από το πρωί, με τα blends καφέ Costa Coffee και Caffè Vergnano και τους χυμούς Amita, στο μεσημεριανό γεύμα με την αγαπημένη Coca-Cola, και από το απόγευμα και μετά με Three Cents και Schweppes, μπύρες Stella Artois και Corona, μέχρι τις βραδινές εξόδους με αλκοολούχα ποτά, με Finlandia Vodka, καθώς και κορυφαίες προτάσεις των οίκων Edrington, Brown-Forman και Ισιδώρου Αρβανίτου. Το «παρών» θα δώσουν, επίσης, τα Tsakiris Chips, αλλά και το Φυσικό Μεταλλικό Ανθρακούχο Νερό ΑΥΡΑ, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες της έκθεσης να τα δοκιμάσουν.

Με τις μοναδικές της προτάσεις, η Coca-Cola Τρία Έψιλον βοηθά τους πελάτες της να μετατρέπουν κάθε στιγμή της ημέρας σε μία ξεχωριστή εμπειρία για τους καταναλωτές, φιλοδοξώντας να αποτελεί συνεργάτη επιλογής για κάθε επιχείρηση του κλάδου HoReCa. Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της εταιρείας, οι επιχειρηματίες και επαγγελματίες του κλάδου HoReCa από όλη την Ελλάδα, θα ανακαλύψουν τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει το 24/7 χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και πιο ευέλικτα στον κλάδο.

Παράλληλα, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν τους ambassadors των brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον, οι οποίοι θα τους μυήσουν σε ένα συναρπαστικό κόσμο νέων εμπειριών, παροτρύνοντάς τους να δοκιμάσουν διαφορετικούς συνδυασμούς, γεύσεις και προτάσεις σερβιρίσματος.

Ο Βαγγέλης Μόσχος, Coffee, Premium Spirits, Beer & Three Cents Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά με τη συμμετοχή της εταιρείας στη HoReCa Expo: «Ο κλάδος HoReCa είναι για εμάς κανάλι προτεραιότητας σε σχέση με το 24/7 όραμα μας να είμαστε συνεργάτης επιλογής για τους πελάτες μας. Πολύ περισσότερο από σημείο πώλησης, αφού εκεί τα προϊόντα μας μεταμορφώνονται σε μοναδικές εμπειρίες κατανάλωσης. Η προσήλωσή μας στο HoReCa αντανακλάται στην εξειδικευμένη ομάδα πωλήσεων και brand ambassadors που έχουμε δημιουργήσει, την οποία διαρκώς ενισχύουμε τόσο σε επίπεδο δομής, όσο και δεξιοτήτων, τεχνογνωσίας και υπηρεσιών προς τον πελάτη.

Μέσα από top class εκπαιδεύσεις, καινοτόμα εργαλεία και ενεργοποιήσεις για κάθε κατάστημα ξεχωριστά, βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας, ιδιοκτήτες χώρων εστίασης και αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους, χτίζοντας συνεργασίες εμπιστοσύνης. Με προγράμματα όπως το HoReCa Empowered υποστηρίζουμε νέους επαγγελματίες του κλάδου να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους, εξελίσσοντας τον εαυτό τους και τον κλάδο παράλληλα. Ενώ μέσω του Zero Waste HoReCa βοηθούμε τις επιχειρήσεις να ακολουθούν βιώσιμες πρακτικές. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε καθημερινά αξία για τους πελάτες μας, συμβάλλοντας μαζί στην ανάπτυξη του HoReCa στην Ελλάδα».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα