Pollfish: Αλλάζοντας τον τρόπο που γίνονται οι έρευνες στο διαδίκτυο

Pollfish: Αλλάζοντας τον τρόπο που γίνονται οι έρευνες στο διαδίκτυο

Το Pollfish, δίνει τη δυνατότητα στον μέσο χρήστη να γίνει "ερευνητής" στο διαδίκτυο. Τι μας είπε ο δημιουργός του (Vids)

Οι πολιτικοί “ψαρεύουν” ψήφους μέσω Twitter, ο Πάπας ανεβάζει φωτογραφίες στο Instagram, οι καμπάνιες προεκλογικά στήνονται και στο Facebook και εν γένει τα social media κυριαρχούν σε όλες τις πτυχές της καθημερινής ζωής. Το Pollfish ζει και αναπνέει μέσα στη νέα ψηφιακή εποχή.

Η κεντρική λειτουργία του είναι η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας διεξαγωγής ερευνών, που δίνει στον καθένα τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια έρευνα και να επιλέξει το κοινό από το οποίο τον ενδιαφέρει να πάρει απαντήσεις.

Μέχρι σήμερα οι έρευνες αγοράς -και όχι μόνο- διεξάγονταν μέσω προσωπικών, είτε τηλεφωνικών συνεντεύξεων. Η ομάδα του Pollfish πάει τη διεξαγωγή ερευνών ένα βήμα παραπέρα και δίνει βήμα στον μέσο χρήστη του διαδικτύου για να φτιάξει τη δική του έρευνα.

Το Pollfsih, είναι με άλλα λόγια ένα εργαλείο που δίνει το πολυπόθητο feedback στους δημιουργούς εφαρμογών, ώστε να αντιληφθούν εύκολα σε ποιους πρέπει να απευθύνονται.

Από τον Ιανουάριο του 2013, όταν και γεννήθηκε, η καινοτόμα επιχείρηση του 26 μόλις ετών, Γ. Παπαδάκη έχει καταφέρει να τραβήξει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας, και όχι άδικα.

Ο Γιάννης Παπαδάκης, CEO του Pollfish μιλάει στο NEWS 247 με αφορμή την παρουσία του στο Startup Weekend που διεξάγεται στο Impact HUB Athens (Καραισκάκη 28, Ψυρρή) από τις 18 μέχρι τις 20 Οκτώβρη.

Δείτε το πλήρες πρόγραμμα των ομιλιών εδώ

Αναλυτικά, τι είναι το Pollfish:

Πρόκειται για μια πλατφόρμα στην οποία μπορεί να μπει ο μέσος χρήστης και να κάνει την εγγραφή του.

Δημιουργεί τo ερωτηματολόγιο για την έρευνα που θέλει να πραγματοποιήσει και επιλέγει το κοινό από το οποίο θέλει να λάβει απαντήσεις . Η επιλογή γίνεται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια όπως τοποθεσία, φύλο, ηλικία, συσκευή που χρησιμοποιεί και πολλά άλλα. Μετά αναλαμβάνει το Pollfish αυτόματα να του επιστρέψει απαντήσεις από το επιλεγμένο κοινό.

Πρόσφατα, το ελληνικό startup του Γ. Παπαδάκη και της ομάδας του, κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 200.000 μέσα από μια χρηματοδότηση που έγινε πραγματικότητα χάρη στη συμμετοχή του PJ Tech Catalyst Fund (150.000€) και μερικών ιδιωτών επενδυτών (50.000€).

Πλέον έχει φτάσει τους 7.034.255 χρήστες παγκοσμίως και τα 260 apps. Δεν το λες και λίγο.

Το “μικρόφωνο” στον Γιάννη Παπαδάκη:

-Πώς προέκυψε η ιδέα του Pollfish; Είχατε “δει” κάποιο σχετικό κενό στην αγορά;

Με την είσοδο του mobile στη ζωή μας υπηρεσίες, προωθητικές ενέργειες και προϊόντα μεταφέρθηκαν σε αυτή τη νέα εκρηκτική αγορά. Δεν υπήρχε κάποια ολοκληρωμένη λύση στην οποία κάποιος μπορούσε να κάνει έρευνα σε χρήστες κινητών. Ότι υπήρχε ήταν μεταφορά των online-surveys απλά σε μικρότερη οθόνη. Από την άλλη οι χρήστες κινητών δεν αντιλαμβάνονται το web όπως παλιά.

Τα πάντα περιφέρονται γύρω από τα apps. Εκεί βρίσκεται πλέον η αγορά με μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης και στο άμεσο μέλλον θα είναι ακόμα μεγαλύτερη από τους “απλούς” internet-users.

Από την άλλη οι δημιουργοί εφαρμογών αναζητούν εισόδημα μέσω των εφαρμογών τους. Εμείς προσφέρουμε ένα πολύ καλό τρόπο να βγάλουν χρήματα ενώ παράλληλα επιβραβεύουμε τους χρήστες τους.

-Τι ακριβώς είναι το Pollfish;

Το Pollfish είναι μια πλατφόρμα διεκπεραίωσης ερευνών και προώθησης. Παρέχουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να δημιουργηθεί ένα ερωτηματολόγιο, να γίνει ανάλυση αποτελεσμάτων αλλά κυριότερα παρέχουμε έτοιμο δείγμα για τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Οι έρευνες δεν υλοποιούνται από εμάς αλλά αναλαμβάνουμε όλα τα βήματα συλλογής απαντήσεων που ορίζει ο κάθε πελάτης.

-Πώς διαμορφώνεται το δείγμα και για πόσους χρήστες μιλάμε σε κάθε έρευνα κατά μέσο όρο;

Το κοινό που απαντάει σε έρευνες είναι χρήστες εφαρμογών κινητών τηλεφώνων. Τους προσεγγίζουμε μέσω αυτού του μέσου και η συμμετοχή στην έρευνα είναι προαιρετική.

Για το δείγμα μας έχουμε πλήρη γνώση δημογραφικών χαρακτηριστικών καθώς και άλλες πληροφορίες όπως τι κινητό έχουν, που βρίσκονται κ.α. πάντα με τη συναίνεση του χρήστη. Έχουμε πραγματοποιήσει έρευνες από 100 μέχρι και 2000 δείγμα. Αυτή τη στιγμή έχουμε πρόσβαση σε 7.000.000 χρήστες παγκοσμίως που μπορούμε να προσεγγίσουμε άμεσα.

Πλάνα από το περυσινό Startup Weekend:

-Υπάρχει “φιλτράρισμα” στις έρευνες του κοινού; Κόβονται κάποιες ή επαναδιατυπώνονται; Πόσο αξιόπιστο είναι;

Έχουμε προφίλ κάθε χρήστη της πλατφόρμας. Αν κάποιος πελάτης θέλει ειδικότερη στόχευση από τα στοιχεία που διαθέτουμε, τότε φιλτράρουμε το κοινό εκείνη τη στιγμή ώστε να παραδώσουμε απαντήσεις από το πιο κατάλληλο κοινό.

Για να διασφαλίσουμε την ορθότητα των απαντήσεων έχουμε πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας σε ποσοτικό επίπεδο απαντήσεων, ταχύτητα ολοκλήρωσης ερωτηματολογίου και άλλα. Από την άλλη διαρκώς εφαρμόζουμε και ποιοτικούς ελέγχους τόσο αυτόματα όσο και χειροκίνητα.

-Τι κερδίζει ο χρήστης που διεξάγει έρευνα μέσω του Pollfish και τι ο δημιουργός του application με τον οποίο συνεργάζεστε;

Ο χρήστης που ολοκληρώνει την έρευνα είτε κερδίζει άμεσα δώρα ή συμμετέχει σε κληρώσεις. Τα δώρα αυτά μπορεί να είναι gift cards, δωρεάν υπηρεσίες κτλ. Ο δημιουργός του application κερδίζει χρήματα ξεκούραστα με μόλις μια γραμμή κώδικα.

-Σε πόση ώρα περίπου μπορείτε να έχετε αποτελέσματα;

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως η χώρα ή περιοχή και δημογραφικά στοιχεία της στόχευσης. Έχουμε πραγματοποιήσει έρευνες σε μία βδομάδα, σε ένα Σαββατοκύριακο ή ακόμα και σε μερικές ώρες.

Σκοπός μας είναι να φέρουμε εις πέρας ολοκληρωμένες έρευνες σε real-time και γι’ αυτό αυξάνουμε πολύ γρήγορα τους χρήστες μας σε κάποια περιοχή όταν υπάρχει ζήτηση για αποτελέσματα.

-Με πόσα apps συνεργάζεστε;

Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με 259 apps τα οποία είναι published στα app stores.

-Το Pollfish χρηματοδοτήθηκε μέσω fund;

To Pollfish δέχτηκε πρόσφατα χρηματοδότηση από θεσμικούς επενδυτές και επιτυχημένους επιχειρηματίες με σκοπό να ενεργήσουν καταλυτικά στην ανάπτυξη και προώθηση της υπηρεσίας.

-Σε νεαρή ηλικία έχετε καταφέρει να κάνετε την προσωπική σας επιτυχία, το προσωπικό success story. Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο που θέλει να προσπαθήσει να ευημερήσει στην Ελλάδα;

Δεν υπάρχει προσωπικό success story. Αν υπήρχε θα ήταν σίγουρα ομαδικό. Success story δεν είναι ούτε η χρηματοδότηση ούτε το προϊόν.

Το πραγματικό success story είναι να μεγαλώσει πολύ η εταιρία να πουλάει υπηρεσίες προς όλο το κόσμο να απασχολεί άτομα και να γίνει πολύ κερδοφόρα. Όλα τα άλλα είναι απλά διαδικασίες. Αν θέλει κάποιος νέος να επιχειρήσει τότε να ξέρει ότι όλα κινούνται πολύ πιο αργά από όσο νομίζει και χρειάζεται υπομονή επίμονη και μια καλή ομάδα. Όλα τα άλλα θα έρθουν αρκεί να είναι έτοιμοι για πολλές υποχωρήσεις στη προσωπική τους ζωή.

-Ποια είναι τα αμέσως επόμενα πλάνα σας;

Επόμενα πλάνα είναι η ολοκλήρωση της πλατφόρμας ώστε να μπορεί να τη χρησιμοποιεί από μόνη της μια μικρο-μεσαία επιχείρηση καθώς και οι ενέργειες προώθησης της.

Ο Γιάννης Παπαδάκης, CEO του pollfish.com θα συμμετέχει στο Startup Weekend που διεξάγεται στο Impact HUB Athens (Καραισκάκη 28, Ψυρρή).

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα