13 εκατομμύρια δολάρια για ένα φορητό ψυγείο

13 εκατομμύρια δολάρια για ένα φορητό ψυγείο

Ποιες ήταν οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες του Kickstarter για το 2014; Το crowdfunding στα καλύτερά του

Το crowdfunding έχει πια καθιερωθεί ως τρόπος χρηματοδότησης των φιλόδοξων project κάθε μορφής και το Kickstarter είναι ο κυριότερος εκφραστής του.

Μέσω αυτού χρηματοδοτούνται, από το κοινό που συνεισφέρει, συσκευές κάθε είδους, gadgets, ταινίες, βιντεοπαιχνίδια, παραστάσεις, βιβλία και όποιο άλλο project πείσει τους επενδυτές, οι οποίοι πληρώνουν, κάποιες φορές χωρίς να περιμένουν αντάλλαγμα.

Το 2014 ήταν η χρονιά που έσπασε το ρεκόρ της πιο επιτυχημένης καμπάνιας. Ας δούμε τις δέκα καλύτερες.

COOLEST COOLER

Ποσό: $13.285.226

Το πιο επιτυχημένο project όλων των εποχών στο Kickstarter έσπασε όλα τα ρεκόρ τον περασμένο Αύγουστο. Δεν είναι ένα απλό ψυγείο εκδρομής. Είναι ένα ολόκληρο πάρτι μεταμφιεσμένο σε ψυγειάκι. Έχει θρυμματιστή πάγου, μπλέντερ για χυμούς και κοκτέιλ, αδιάβροχα ηχεία με σύνδεση Bluetooth (για να παίζει μουσική απευθείας από το κινητό σας ή το tablet ή το laptop), φορτιστή USB και φώτα LED.

 

PONO MUSIC

Ποσό: $6.225.354

Ο γνωστός μουσικός Neil Young δεν άντεχε την ποιότητα της μουσικής στο MP3 player του και αποφάσισε να φτιάξει από την αρχή ένα δικό του με χωρητικότητα 128GB, ασυμπίεστα αρχεία, 24-bit streaming και ήχο 192-kHz. Η καμπάνια απέδωσε καταπληκτικά, οι πρώτες συσκευές δόθηκαν τον Οκτώβριο στους χρηματοδότες, αρχές του 2015 στο ευρύ κοινό.

 

READING RAINBOW

Ποσό: $5.408.916

Ο ηθοποιός LeVar Burton παρουσίαζε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά και όταν ήρθε η ώρα να επεκταθεί στις ψηφιακές πλατφόρμες ζήτησε 1 εκατ. από το ανώνυμο πλήθος. Έντεκα ώρες αργότερα το είχε. Με τη λήξη της καμπάνιας είχε υπερπενταπλασιάσει το ποσό-στόχο.

Δείτε και τις υπόλοιπες

Πηγή: Fortunegreece.com

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα