5 λόγοι για να μην χάσεις το Game Changer in Digital Marketing
Το κορυφαίο συνέδριο για το χώρο του Digital Marketing έρχεται σε λίγες μέρες στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, του Ιδρύματος Ωνάση. Γιατί πρέπει να είσαι κι εσύ εκεί
- 12 Σεπτεμβρίου 2016 13:33
Marketing, ψηφιακή τεχνολογία, online διαφήμιση… Σκέψου κάτι που έχει σχέση με το Digital Marketing και θα μάθεις τα πάντα γύρω από αυτό, στο Game Changer, που θα πραγματοποιηθεί στις 5 Οκτωβρίου, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.
H 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ, διοργανώνει το πρώτο συνέδριο Game Changer με τίτλο “Digital Marketing” και το NEWS 247 σου δίνει πέντε καλούς λόγους, για να μην το χάσεις.
Η πλούσια ατζέντα του
To Game Changer in Digital Marketing θα παρουσιάσει όλες τις νέες τάσεις στο marketing, τη ψηφιακή επικοινωνία και την online διαφήμιση. Θα προσφέρει μία ολοκληρωμένη και απολύτως σύγχρονη προσέγγιση του digital marketing, περιλαμβάνοντας όλα τα μέσα και εργαλεία, το συνδυασμό μεταξύ τους και την ένταξή τους στους γενικότερους στόχους και στη στρατηγική μιας εταιρείας. Οι τελευταίες εξελίξεις στη χρήση του video στη διαφήμιση, στο programmatic buying, στο content marketing και στο native advertising είναι μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.
Μιλούν οι κορυφαίοι του είδους
Το κορυφαίο Συνέδριο πρέπει να έχει τους ομιλητές του του ταιριάζουν! Μέχρι στιγμής λοιπόν, έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους οι:
Yael Shafrir, General Manager MENA, Playbuzz, Philip Mitchelson, Marketing Director, Copa90, BigBalls Media, Λευτέρης Πετρούνιας, Χρυσός Ολυμπιονίκης στους κρίκους, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, Πρόεδρος της Νεολαίας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (YEPP), Αναπλ. Εκπρόσωπος Τύπου και Υπεύθυνος για τη digital επικοινωνία της Νέας Δημοκρατίας, Αίγλη Μπαλαμάτση, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Interweave, Παναγιώτης Βιτάκης, Senior Vice President Operations, Greek Office Head, Persado, Δημήτρης Παπουτσής, Ιδρυτής, Globe One Digital, Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube, Google Greece, Cyprus & Malta, Ζήσης Μπέλλας, CCO, Pollfish, Τάσος Σπανίδης, CEO, Generation Y, Olga Amangeldyeva, Head of Business Development Department at Alibaba Mobile, Alibaba Group, Dmitriy Lushnikov, Head of Marketing at Alibaba Mobile Business Group, Kelsey Arendt, Success Manager, Parse.ly, Alessander Argenti, EMEA Social Media Manager, TOMS, Angelos Galanakis, Performance Marketing Manager, Eurobank, Atanas Raykov, Head of Telecom Partnerships & General Manager CEE, Viber, Γεώργιος Τσαπρούνης, Corporate Affairs Executive Director of WIND Hellas, Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director Tempo OMD.
Γιατί είναι η εποχή της έξαρσης της τεχνολογίας
Το συνέδριο απευθύνεται σε όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, marketing specialists, στελέχη marketing, ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και σε όλους εκείνους που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από τον κλάδο του digital marketing.
Ραντεβού σε ένα μέρος… στολίδι της Αθήνας
Με τις υπογραφές επιτυχημένων διεθνώς αρχιτεκτόνων και εικαστικών η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών θεμελιώθηκε στην Αθήνα το 2004, με την αποκλειστική χρηματοδότηση και επίβλεψη του Ιδρύματος Ωνάση. Το κτίριο βρίσκεται επί της Λεωφόρου Συγγρού και περιλαμβάνει δύο βασικές αίθουσες, χωρητικότητας 880 και 220 ατόμων, κατάλληλες για την πραγματοποίηση μεγάλου εύρους εκδηλώσεων, όπως παραστάσεις θεάτρου και χορού, συναυλίες, κινηματογραφικές προβολές (πολυμέσων, εικονικής πραγματικότητας), διαλέξεις και συνέδρια, ενώ ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και στον εκθεσιακό χώρο. Στον τελευταίο όροφο έχει χωροθετηθεί το εστιατόριο της Στέγης, το οποίο τους θερινούς μήνες επεκτείνεται και στην ταράτσα του κτιρίου με εκπληκτική θέα προς τον Ιερό Βράχο, το μνημείο του Φιλοπάππου, το λόφο του Λυκαβηττού και το Σαρωνικό.
Η συζήτηση δεν τελειώνει ποτέ
Μετά την ολοκλήρωση του Συνεδρίου, με τις ομιλίες των συμμετεχόντων, θα ακολουθήσει εκδήλωση στον χώρο της Στέγης, όπου ομιλητές και παρευρισκόμενοι θα αλληλεπιδράσουν, συζητώντας για τα συμπεράσματα του Game Changer και όσα ειπώθηκαν στις θεματικές ενότητες.
Xορηγός του συνεδρίου είναι η WIND. Το Game Changer in Digital Marketing υποστηρίζουν οι εταιρείες TEMPO OMD HELLAS και GLOBE ONE DIGITAL. Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης είναι η AEGEAN. Το Συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ.
Εξασφάλισε τη θέση σου, κλείνοντας το εισιτήριό σου τώρα.