Facebook: Κατά των clickbait, κατόπιν εορτής
Κάλλιο αργά παρά ποτέ! Με καθυστέρηση έρχεται η κίνηση του κολοσσού, αφού οι clickbait τίτλοι γιγάντωσαν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
- 11 Ιουλίου 2018 21:12
Την μείωση των clickbait τίτλων ξεκινά και στη χώρα μας το Facebook, με σκοπό να κόβονται τίτλοι που παρακρατούν πληροφορίες σκοπίμως, αποκλείουν κρίσιμες λεπτομέρειες ή παραπλανούν τους ανθρώπους, αναγκάζοντάς τους να κάνουν κλικ για να βρουν την απάντηση.
Η κίνηση αυτή αν και θετική έρχεται με μεγάλη καθυστέρηση και αφού οι clickbait τίτλοι γιγάντωσαν το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανάμεσα σε εκείνους που αναζητούσαν ειδήσεις, σε βάρος βέβαια όσων προσέφεραν υπεύθυνη και συνετή ενημέρωση χωρίς κραυγές.
‘Σήμερα, οι Έλληνες χρήστες του Facebook θα δουν λιγότερους τίτλους clickbait, μετά την επέκταση των αναφορών του clickbait στη χώρα μας. Εκτός από τα Ελληνικά, η Ομάδα του Facebook υπεύθυνη για την ακεραιότητα των ειδήσεων θα διαθέσει επίσης αυτό το χαρακτηριστικό σε πέντε άλλες γλώσσες: Τουρκικά, Ρωσικά, Βουλγαρικά, Ρουμάνικα και Χίντι” ενημερώσει το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
“Οι τίτλοι που παρακρατούν πληροφορίες σκοπίμως αποκλείουν κρίσιμες λεπτομέρειες ή παραπλανούν τους ανθρώπους, αναγκάζοντάς τους να κάνουν κλικ για να βρουν την απάντηση. Για παράδειγμα, «όταν κοίταξε κάτω από τα μαξιλάρια καναπέ και είδε αυτό …» Οι τίτλοι που υπερβάλλουν τις λεπτομέρειες μιας ιστορίας με τη συνταρακτική γλώσσα τείνουν να κάνουν την ιστορία να μοιάζει με μια μεγαλύτερη υπόθεση από ό, τι πραγματικά είναι. Για παράδειγμα, “Ουαου! Το τσάι τζίντζερ είναι το μυστικό της αιώνιας νεολαίας. Πρέπει να δείτε αυτό!” σημειώνει επίσης το Facebook.