Google: “Μπλόκο” σε διαφημίσεις και μήνυμα κυβερνοασφάλειας εν όψει εκλογών

Google: “Μπλόκο” σε διαφημίσεις και μήνυμα κυβερνοασφάλειας εν όψει εκλογών
Google ap

H Google δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τις προσπάθειες της να προλάβει κακόβουλη χρήση στις πλατφόρμες της που φιλοξενούν διαφημίσεις.

Με στόχο την ασφαλέστερη δυνατή εμπειρία στο διαδίκτυο η Google προχώρησε δημοσίευση του Ads Safety Report 2022 (Έκθεση για την Ασφάλεια των Διαφημίσεων), που συνέταξε ο Alejandro Borgia, Διευθυντής, Ads Privacy and Safety. Είναι η ετήσια αναφορά που παρουσιάζει όλες τις δράσεις σχετικά με την διαφήμιση στις πλατφόρμες της εταιρείας, ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια και την ακεραιότητα τους.

Όπως σημειώνει ο συντάκτης «η ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί κεντρικό πυλώνα για να έχουμε ένα ανοιχτό και ασφαλές Διαδίκτυο, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ποικιλόμορφο και ποιοτικό περιεχόμενο για όλους, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί οφέλη για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία.»

Με βάση την Έκθεση, μέσα στο 2022, η Google:

  • Μπλόκαρε και αφαίρεσε πάνω από 5.2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει επέμβαση σε περίπου 9.000 διαφημίσεις το λεπτό.
  • Περιόρισε 4,3 δισεκατομμύρια διαφημίσεις
  • Μπλόκαρε πάνω από 17 εκατομμύρια διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία
  • Ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών, καθώς παραβίασαν τους κανόνες της εταιρείας
  • Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια σελίδες
  • Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους

Όπως σημειώνει «η παροχή μιας ασφαλούς και ακέραιας εμπειρίας διαφήμισης για τους χρήστες αποτελεί κομβικό μέρος της κεντρικής αποστολής της Google, που είναι η οργάνωση της παγκόσμιας πληροφορίας και η διάθεσή της προς όλους. Η Google δηλώνει πως θα παραμείνει δεσμευμένη στη προσπάθεια για την αντιμετώπιση κάθε κατάχρησης στις πλατφόρμες της, καθώς και για την εξυπηρέτηση των διαφημιστών και εκδοτών, ώστε να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους» αναφέρει η εταιρεία.

Παράλληλα επισημαίνει ότι «οι παράνομες δόλιες δραστηριότητες συνεχίζουν να αυξάνονται. Αν και δεν είναι κάτι που αφορά αποκλειστικά στην ψηφιακή διαφήμιση, αυτές οι απάτες μπορούν να προκαλέσουν πραγματική οικονομική ζημιά και δεσμευόμαστε να τις καταπολεμούμε στις πλατφόρμες μας.

Το 2022 επεκτείναμε το πρόγραμμα πιστοποίησης χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, το οποίο απαιτεί από τους διαφημιζόμενους να αποδεικνύουν ότι είναι εξουσιοδοτημένοι από την τοπική ρυθμιστική αρχή τους για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Το μέτρο αυτό προσθέτει ένα νέο επίπεδο ασφαλείας απέναντι στους απατεώνες και προστατεύει περαιτέρω τους ανθρώπους από οικονομικές απάτες. Μέχρι σήμερα, έχουμε εφαρμόσει αυτό το πρόγραμμα σε 11 χώρες, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας και της Σιγκαπούρης, ενώ στο μέλλον σκοπεύουμε να το επεκτείνουμε περισσότερο» σημειώνει η Google και προσθέτει:

«Παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας, οι κακόβουλοι χρήστες δρουν όλο και περισσότερο σε μεγαλύτερη κλίμακα και με μεγαλύτερη επιδεξιότητα. Χρησιμοποιούν διάφορες τακτικές για να αποφύγουν τον εντοπισμό τους. Για παράδειγμα, στα τέλη του 2022, καθώς και μέσα στο νέο έτος, αντιμετωπίσαμε μια στοχευμένη καμπάνια απατεώνων που δημιούργησαν χιλιάδες λογαριασμούς για να διασπείρουν κακόβουλο λογισμικό υποδυόμενοι δημοφιλείς μάρκες προϊόντων λογισμικού.

Όταν εντοπίζουμε αυτές τις συντονισμένες απειλές, αξιολογούμε άμεσα την κατάσταση και αναλαμβάνουμε δράση. Σε αυτό το παράδειγμα, εντοπίσαμε γρήγορα τον τρόπο με τον οποίο οι απατεώνες διέδιδαν το κακόβουλο λογισμικό τους και τοποθετήσαμε πρόσθετους περιορισμούς για να εμποδίσουμε τη δυνατότητά τους να βλάψουν τους καταναλωτές. Σε διάστημα ενός μήνα, μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε δεκάδες χιλιάδες κακόβουλες διαφημίσεις και αναλάβαμε δράση κατά των λογαριασμών που σχετίζονταν με τις κακόβουλες διαφημίσεις.

Συνολικά, το 2022, μπλοκάραμε ή αφαιρέσαμε 142 εκατομμύρια διαφημίσεις για παραβίαση της πολιτικής μας περί παραπλανητικών διαφημίσεων και άλλα 198 εκατομμύρια διαφημίσεις για παραβίαση της πολιτικής μας περί χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.»

Καταπολεμώντας την παραπληροφόρηση

«Τα τελευταία χρόνια, έχουμε αναπτύξει εκτεταμένα μέτρα για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και των αναξιόπιστων ισχυρισμών στο διαφημιστικό οικοσύστημά μας.

Αυτό περιλαμβάνει τις πολιτικές μας κατά των επιβλαβών ισχυρισμών για την υγεία, καθώς και των αποδεδειγμένα ψευδών ισχυρισμών που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη και τη συμμετοχή στις εκλογές. Έχουμε επίσης αναπτύξει μια πρωτοποριακή για τον κλάδο μας πολιτική κατά της άρνησης ύπαρξης της κλιματικής αλλαγής.

Το 2022, εμποδίσαμε τη λειτουργία διαφημίσεων σε πάνω από 300.000 σελίδες εκδοτών που παραβίαζαν αυτές τις πολιτικές και εμποδίσαμε την προβολή πάνω από 24 εκατομμυρίων σχετικών διαφημίσεων. Επιπλέον, μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε περισσότερα από 51,2 εκατομμύρια διαφημίσεις για ακατάλληλο περιεχόμενο, όπως ρητορική μίσους, βία και επιβλαβείς ισχυρισμούς για την υγεία, καθώς και 20,6 εκατομμύρια διαφημίσεις για επικίνδυνα προϊόντα ή υπηρεσίες, όπως όπλα και εκρηκτικά.»

Στίγμα για τις εκλογές

Παράλληλα η εταιρεία στέλνει το μήνυμα εν όψει εκόγών. «Ενόψει των σημαντικών εκλογικών αναμετρήσεων σε όλο τον κόσμο, συνεχίσαμε τις προσπάθειές μας να παρέχουμε στους ψηφοφόρους αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τις προεκλογικές διαφημίσεις που βλέπουν στις πλατφόρμες μας. Σ’ αυτό το πλαίσιο επεκτείναμε το πρόγραμμα επαλήθευσης και διαφάνειας για τις προεκλογικές διαφημίσεις, επαληθεύοντας πάνω από 5.900 νέους λογαριασμούς διαφημίσεων στις ΗΠΑ και πάνω από 2.300 στη Βραζιλία.

Έτσι, οι προεκλογικές διαφημίσεις από αυτούς τους διαφημιζόμενους περιλάμβαναν γνωστοποιήσεις που έδειχναν ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις, ενώ εμφανίζονταν επίσης στην Έκθεση Διαφάνειας Πολιτικής Διαφήμισης της Google. Παράλληλα,, μπλοκάραμε πάνω από 2,6 εκατομμύρια προεκλογικές διαφημίσεις που προέρχονταν από διαφημιστές οι οποίοι δεν είχαν ολοκληρώσει την απαιτούμενη διαδικασία επαλήθευσης.»

Αντιμετωπίζοντας τον πόλεμο στην Ουκρανία

«Με το ξεκίνημα του πολέμου στην Ουκρανία, ενεργήσαμε ταχύτατα για να απαγορεύσουμε τις διαφημίσεις που εκμεταλλεύονται, απορρίπτουν/αγνοούν ή επιδοκιμάζουν τον πόλεμο. Αυτό έρχεται να προστεθεί στις μακροχρόνιες πολιτικές μας που απαγορεύουν την προβολή περιεχομένου το οποίο υποκινεί τη βία ή αρνείται την ύπαρξη τραγικών γεγονότων και έχει τη μορφή διαφήμισης ή μέσω της εμπορικής εκμετάλλευσης του περιεχομένου αυτού μέσω των υπηρεσιών μας.

Επίσης, διακόψαμε τις περισσότερες από τις εμπορικές μας δραστηριότητες στη Ρωσία, για όλα τα προϊόντα μας. Σταματήσαμε την προβολή διαφημίσεων στη Ρωσία, καθώς και τις διαφημίσεις από διαφημιζόμενους με έδρα τη Ρωσία, ενώ διακόψαμε τις εμπορικές δραστηριότητες των ρωσικών κρατικά χρηματοδοτούμενων μέσων ενημέρωσης σε όλες τις πλατφόρμες μας.

Κατά τη διάρκεια του 2022, παραμείναμε σε εγρήγορση για την επιβολή αυτών των πολιτικών και μπλοκάραμε περισσότερες από 17 εκατομμύρια διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία στο πλαίσιο της πολιτικής μας για τα ευαίσθητα γεγονότα. Επιπλέον, αφαιρέσαμε διαφημίσεις από περισσότερους από 275 ιστότοπους μέσων ενημέρωσης που χρηματοδοτούνται από κρατικούς φορείς σε όλες τις πλατφόρμες μας» σημείωσε η Google.

“Προτεραιότητα μας η ασφάλεια των παιδιών”

«Όταν πρόκειται να σχεδιάσουμε προϊόντα και να δημιουργήσουμε πολιτικές, μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές μας είναι να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των παιδιών και των εφήβων σε όλο τον κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε εδώ και καιρό αποκλείσει τη στόχευση και την εξατομίκευση διαφημίσεων σε μικρά παιδιά. Έχουμε επίσης φιλτράρει κατηγορίες ενήλικων διαφημίσεων, όπως το σεξουαλικό περιεχόμενο και οι διαφημίσεις για τυχερά παιχνίδια, αλκοόλ και φαρμακευτικά προϊόντα. Το 2021 ανακοινώσαμε ότι θα επεκτείνουμε αυτές τις πολιτικές προστασίας σε όλους τους χρήστες κάτω των 18 ετών, παγκοσμίως.

Αυτό περιλαμβάνει τον αποκλεισμό της στόχευσης διαφημίσεων με βάση την ηλικία, το φύλο ή τα ενδιαφέροντα και την παρεμπόδιση της προβολής πρόσθετων, ευαίσθητων ως προς την ηλικία, κατηγοριών διαφημίσεων σε εφήβους. Ξεκινήσαμε την εφαρμογή αυτών των αλλαγών στην Ευρώπη και ολοκληρώσαμε τη διαδικασία σε παγκόσμιο επίπεδο πέρυσι. Επίσης, απαγορεύουμε πλέον τις διαφημίσεις που προωθούν εφαρμογές γνωριμιών, διαγωνισμούς και κληρώσεις, καθώς και προϊόντα απώλειας βάρους σε άτομα κάτω των 18 ετών.»

Επιπλέον, πέρα από τις πολιτικές και την επιβολή τους, η εταιρεία επένδυσε σημαντικά στην ενημέρωση των χρηστών για τις επιλογές τους στο διαδίκτυο. Χθες, μάλιστα, η Google λάνσαρε το Ads Transparency Center (Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων), μια λίστα αξιόπιστων διαφημιστών από κάθε πλατφόρμα της εταιρείας, που βοηθά τους χρήστες να ενημερωθούν αναφορικά με τους διαφημιζόμενους και τις διαφημίσεις που εμφανίζει η Google.

«Το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων ξεκινά να διατίθεται σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, ώστε να μαθαίνετε γρήγορα και εύκολα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπετε από την Google και από τις υπηρεσίες Search, YouTube και Display.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς προσπάθειας, με στόχο να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους διαφημιζόμενους. «Το 2018, ξεκινήσαμε να απαιτούμε από τους διαφημιζόμενους που επιθυμούσαν να προβάλουν προεκλογικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες μας, να υποβάλλονται σε μια διαδικασία επαλήθευσης, καθώς και να συμπεριλαμβάνουν στη διαφήμισή τους μια γνωστοποίηση που να δείχνει σαφώς ποιος πλήρωσε γι’ αυτήν.

Το 2020, προχωρήσαμε ένα βήμα παρακάτω , εισάγοντας ένα παγκόσμιο πρόγραμμα επαλήθευσης της ταυτότητας διαφημιζόμενων που απαιτεί από τους διαφημιζόμενους της Google να επαληθεύουν πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις τους, την περιοχή από την οποία δραστηριοποιούνται και το αντικείμενό τους (τι πωλούν ή προωθούν). Το περασμένο φθινόπωρο, λανσάραμε παγκοσμίως το «My Ad Center», τον νεότερο και πιο φιλικό προς τον χρήστη τρόπο για να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να ελέγχουν τις διαφημίσεις που βλέπουν σε Search, YouTube και Discover, απευθείας από τις ίδιες τις διαφημίσεις» σημειώνει η Google.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα