Η Huawei κατακτά την Ευρώπη

Η Huawei κατακτά την Ευρώπη

Πως απαντά ο τεχνολογικός κολοσσός στην πρόκληση του web 2.0

Πρώτα κατακτούμε την Κίνα, μετά την Ευρώπη, θα μπορούσε να είναι ένα από τα σλόγκαν της Huawei, με… πολιορκητικό κριό τη νέα εκπληκτική σειρά smartphones Ρ9. Μία στρατηγική που αποδίδει όπως αδιαμφισβήτητα δείχνουν τα στοιχεία. Αφού έγινε νούμερο ένα brand στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά της Κίνας, στην ευρωπαϊκή αγορά η Huawei βρίσκεται ήδη στην δεύτερη θέση των κινητών με λογισμικό Android.

Είναι εντυπωσιακό ότι το 50% των 100+ εκατομμυρίων συσκευών που πούλησε η Huawei το 2015 και το 65% των εσόδων της το ίδιο διάστημα, πραγματοποιήθηκαν σε αγορές εκτός Κίνας, με σημαντική παρουσία της εταιρείας σε χώρες όπως η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία.

Η θεαματική διάδοση της σειράς Huawei Ρ9 στην Ευρώπη δεν απεικονίζεται μόνο στους αριθμούς. Η τελευταία της διαφημιστική καμπάνια έχει κυριολεκτικά κατακλύσει πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Οι διαφημίσεις της Huawei καλύπτουν τα τραμ του Ρότερνταμ, ένα εντυπωσιακό πρότυπο κατάστημα της εταιρείας δεσπόζει στο κέντρο των Βρυξελλών, ολόκληρα κτίρια καλύπτονται με γιγαντιαία banners στο Βερολίνο και στο Λοτζ της Πολωνίας, ενώ το κέντρο της Βαρσοβίας είναι σαν να φιλοξενεί συνέδριο της Huawei.


Μία διαφημιστική καμπάνια που συγκεντρώνει τρανταχτά ονόματα από τον χώρο του αθλητισμού, όπως ο Λιονέλ Μέσι, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι, με χορηγίες της Arsenal, της AC Milan και της Paris Saint-Germain.
 

Η τολμηρή κίνηση της Huawei να κάνει το βήμα στην απαιτητική αγορά των smartphones, αποφέρει καρπούς. Πρόκειται για μία εταιρεία που αξιοποίησε στο έπακρον την πολιτική της κινεζικής κυβέρνησης για ενίσχυση της καινοτομίας στον χώρο των κινεζικών επιχειρήσεων. Μονάχα μέσα στο 2015 η Huawei δαπάνησε 9 δισ. δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη, ξεπερνώντας ακόμα και την Αpple.

Παράλληλα, με συνεργασίες όπως αυτή με τη θρυλική Leica στο πεδίο της φωτογραφίας, ανεβάζει σε άλλη διάσταση την φωτογράφηση με smartphone. Με την κάμερα Leica που διαθέτει διπλό φακό, επιτυγχάνεται τέλειο αποτέλεσμα στις λήψεις ακόμα και σε συνθήκες με περιορισμένο φως.

Στόχος της Huawei είναι να «μιλήσει» τη γλώσσα που απαιτεί το νέο ψηφιακό περιβάλλον web 2.0. Σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από την αυξημένη διάδραση και επικοινωνία μεταξύ των χρηστών, η Huawei παράγει προϊόντα που έρχονται να καλύψουν τις νέες αυτές ανάγκες. Μία νέα πραγματικότητα που ήδη επιφέρει θεμελιώδεις αλλαγές όχι μόνο στον τρόπο που επικοινωνούν αλλά και στον τρόπο που εργάζονται οι χρήστες. Είναι αυτό που η εταιρεία ονομάζει χαρακτηριστικά «το γραφείο Starbucks»: ο άνθρωπος του σήμερα μπορεί να εργαστεί από όποιο σημείο επιθυμεί και δεν είναι ανάγκη να έχει φυσική παρουσία σε ένα γραφείο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα