Ηλεκτρονικά παιχνίδια με θέμα την Αμφίπολη
Ένα τριήμερο αφιερωμένο στην Αμφίπολη και την τεχνολογία διοργανώθηκε από την εταιρεία Corallia στον χώρο gi-Cluster στο Μαρούσι, από την Παρασκευή 12 έως και την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου
- 16 Δεκεμβρίου 2014 10:13
Tο gi-Cluster Game Jam 2014 συγκέντρωσε 70 προγραμματιστές, σχεδιαστές εικόνας αλλά και μηχανικούς ήχου, οι οποίοι διαγωνίστηκαν δημιουργώντας ηλεκτρονικά παιχνίδια με θέμα την Αμφίπολη.
Το gi-Cluster Game Jam 2014 ήταν το τρίτο κατά σειρά Hellenic Game Jam.
Όπως ανακοινώθηκε, η αποστολή των συμμετεχόντων ήταν να ολοκληρώσουν σε περίπου 50 ώρες ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι με θέμα την «Αμφίπολη». Οι διαγωνιζόμενοι συνεργάστηκαν σε δυναμικές ομάδες.
Το επίκαιρο θέμα ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες αξιοποίησης του πολιτισμού και την προώθηση του τουρισμού με όχημα τις νέες τεχνολογίες και τη βιομηχανία δημιουργικού περιεχομένου, σύμφωνα και με τη στρατηγική στόχευση του gi-Cluster, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Νικητήριες ομάδες του gi-Cluster Game Jam 2014 αναδείχθηκαν η «The Pixelators» που κατατάχθηκε πρώτη και έλαβε έπαθλο 3.000 ευρώ, η «Macabre Entertainment» που κατατάχθηκε δεύτερη και έλαβε έπαθλο 2.000 ευρώ και η «Synelixis» που κατατάχθηκε τρίτη και έλαβε έπαθλο 1.000 ευρώ.
Σε όλες τις διακριθείσες ομάδες προσφέρεται η δυνατότητα να ενταχθούν άμεσα στο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης του gi-Cluster, απολαμβάνοντας σειρά από οφέλη και υποστήριξη για την περαιτέρω ανάπτυξή τους.
Οι ομάδες που διαγωνίστηκαν αξιολογήθηκαν από τα μέλη της κριτικής επιτροπής για την καινοτομία, την ποιότητα και την πληρότητα του προγραμματισμού, των γραφικών, του ήχου και του gameplay του ψυχαγωγικού λογισμικού που ανέπτυξαν.
Η διοργάνωση του gi-Cluster Game Jam 2014 πραγματοποιήθηκε με την ενεργή υποστήριξη των Akazoo, Vermantia και Trebbble που προσέφεραν το πρώτο, δεύτερο και τρίτο χρηματικό έπαθλο αντίστοιχα, του Πανελλήνιου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας (HGDA) που προσέφερε εθελοντές για την επιτυχή διεξαγωγή του διαγωνισμού, της εταιρείας Lancom η οποία παρείχε την τεχνική και διαδικτυακή υποστήριξη της διοργάνωσης, του Battlenet Internet Station στα Πευκάκια, του Red Bull που ήταν εκεί για να δώσει «φτερά» στους συμμετέχοντες προσφέροντας ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας και του Corallia ως Φορέα Αρωγού του gi-Cluster, που υποστήριξε συνολικά την οργάνωση και διεξαγωγή του διαγωνισμού.