Microsoft: Νέα διακοπή λειτουργίας – Ποιοι επηρεάστηκαν

Διαβάζεται σε 3'
Microsoft
Microsoft ISTOCK

Σε λιγότερο από δύο εβδομάδες μετά το παγκόσμιο μπλακ άουτ η Microsoft και οι χρήστες της βρίσκονται αντιμέτωποι με μία νέα διακοπή λειτουργίας. Τι συνέβη.

Ο “δαίμονας” του Διαδικτύου ξαναχτύπησε και ούτε δύο εβδομάδες μετά το παγκόσμιο μπλακ άουτ που προκάλεσε πολλά προβλήματα επηρεάζοντας από αεροπορικές εταιρείες και τράπεζες μέχρι νοσοκομεία και καταστήματα λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο, ο τεχνολογικός κολοσσός Microsoft βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα νέο περιστατικό.

Χιλιάδες χρήστες το απόγευμα της Τρίτης, όπως αναφέρει το Downdetector, είχαν αναφέρει προβλήματα με τα προϊόντα της εταιρείας, από την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Outlook μέχρι το επιτυχημένο παιχνίδι Minecraft.

Αφού ζήτησε “συγγνώμη” από τους χρήστες της, η Microsoft δήλωσε ότι εφάρμοσε μια διόρθωση για το πρόβλημα η οποία “παρουσιάζει βελτίωση” και ότι θα παρακολουθεί την κατάσταση “για να διασφαλίσει την πλήρη αποκατάσταση”, ωστόσο ανακοίνωσε πως δεν υπάρχει εκτιμώμενος χρόνος που θα χρειαστεί για την επίλυση του προβλήματος.

Μια ειδοποίηση στον ιστότοπο για την κατάσταση των υπηρεσιών του τεχνολογικού κολοσσού ανέφερε ότι η διακοπή επηρέασε το Microsoft Azure – την πλατφόρμα υπολογιστικού νέφους (cloud computing) που βρίσκεται πίσω από πολλές από τις υπηρεσίες του – και το Microsoft 365, το οποίο περιλαμβάνει συστήματα όπως το Microsoft Office και το Outlook.

“Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη για την αναστάτωση”, ανέφερε σε μια ανάρτηση στο X, τονίζοντας πως “οι ειδικοί μας διερευνούν επί του παρόντος την κατάσταση προκειμένου να την επιλύσουν το συντομότερο δυνατό”.

Ποιοι επηρεάστηκαν

Η διακοπή λειτουργίας φαίνεται ότι επηρέασε και άλλες υπηρεσίες που βασίζονται στις πλατφόρμες της Microsoft, με το Cambridge Water να συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών που επηρεάστηκαν.

“Λόγω παγκόσμιων προβλημάτων με το Microsoft Azure, ένα πρόβλημα με τον ιστότοπό μας επηρεάζει αρκετές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των MyAccount και PayNow”, ανέφερε σε ανάρτηση στο X.

Η HM Courts and Tribunals Service – η οποία είναι υπεύθυνη για τη διοίκηση των ποινικών, αστικών και οικογενειακών δικαστηρίων στην Αγγλία και την Ουαλία – δήλωσε ότι είναι ενήμερη για προβλήματα με τις “πολλαπλές ηλεκτρονικές υπηρεσίες”.

Επίσης ορισμένοι πελάτες της βρετανικής τράπεζας National Westminster Bank (NatWest) ανέφεραν επίσης προβλήματα.

Εκπρόσωπος της τράπεζας δήλωσε στο BBC: “Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι πελάτες αντιμετώπισαν δυσκολίες πρόσβασης στις ιστοσελίδες μας σήμερα. Αυτό συνδέεται με τα προβλήματα που ανέφερε η Microsoft Azure, τα οποία επηρέασαν ορισμένες υπηρεσίες της Microsoft σε παγκόσμιο επίπεδο. Το πρόβλημα έχει πλέον επιλυθεί και οι ιστοσελίδες μας λειτουργούν κανονικά. Ζητούμε συγγνώμη από τους πελάτες για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε”.

Παράλληλα, η κορυφαία ολλανδική ομάδα ποδοσφαίρου FC Twente ενημέρωσε με tweet τους οπαδούς της λέγοντας ότι ο ιστότοπος έκδοσης εισιτηρίων και η εφαρμογή του συλλόγου δεν ήταν διαθέσιμες στους οπαδούς της λόγω της διακοπής λειτουργίας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα