Πώς δύο φανατικοί του θεάτρου μετέτρεψαν το πάθος τους σε εταιρεία

Πώς δύο φανατικοί του θεάτρου μετέτρεψαν το πάθος τους σε εταιρεία

Η TodayTix πουλάει εισιτήρια της τελευταίας στιγμής για το θέατρο με μια μόνο κίνηση

του Τομ Χάντλστον Τζ.

Ο Μπάερ και ο Φέντυ, ιδρυτές της TodayTix, μιας εταιρείας που διαθέτει μια εφαρμογή για κινητά που πουλάει εισιτήρια για το θέατρο, συναντήθηκαν ως έφηβοι σε ένα θερινό θεατρικό εργαστήρι. Φανατικοί του θεάτρου που ονειρεύονταν σταδιοδρομία ως ηθοποιοί, παράτησαν και οι δύο την ηθοποιία μετά το κολλέγιο. «Και οι δύο ήμασταν πολύ παθιασμένοι με το θέατρο» λέει ο Μπάερ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Αλλά κάπου στην πορεία, συνειδητοποιήσαμε ότι το ταλέντο των άλλων ανθρώπων συνέχιζε να αυξάνεται, ενώ το δικό μας παρέμενε στάσιμο».

Σε αντίθεση με πολλούς άλλους επίδοξους ηθοποιούς, όμως, ο Μπάερ, 31 ετών και ο Φέντυ, 30, βρήκαν έναν τρόπο να μετατρέψουν το πάθος τους σε δουλειά. Κυκλοφόρησαν μόλις πριν από τρία χρόνια το TodayTix, μια εφαρμογή για θεατρικά εισιτήρια της τελευταίας στιγμής (τα εισιτήρια για παραστάσεις μπορούν να αγοραστούν έως και μία εβδομάδα πριν). Οι διανομείς της εταιρείας με τα κόκκινα μπλουζάκια που παραδίδουν εισιτήρια σε πελάτες έξω από θέατρα του Μπρόντγουεϊ και αλλού, είναι ήδη οικείο θέαμα στη Νέα Υόρκη.

Με σχεδόν 16 εκατομμύρια δολάρια από χρηματοδότηση, από ένα μείγμα επιχειρηματικών κεφαλαίων και επενδυτών, όπως ο ιδρυτής της Shake Shack Ντάνι Μάγιερ και ο CEO της United Talent Agency Τζέρεμι Τζίμερ, η TodayTix λειτουργεί σήμερα σε 10 πόλεις, συμπεριλαμβανομένων των Σικάγο, Λονδίνου, Σαν Φρανσίσκο, Ουάσιγκτον DC και Λος Άντζελες. Έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο εισιτήρια μέχρι στιγμής και συνεργάζεται με περισσότερα από 400 θέατρα σε όλο τον κόσμο, με έμφαση στη διάθεση αδιάθετων εισιτηρίων.

Οι στόχος των Μπάερ και Φέντυ: να πωλούν εισιτήρια που μένουν αδιάθετα σε εκπτωτικές τιμές – και αυτό να γίνεται μέσω μιας απλής διαδικασίας one-stop. Με έδρα στη Νέα Υόρκη, η TodayTix διακινεί τώρα περίπου το 5% των πωλήσεων εισιτηρίων σε όλο το Μπρόντγουεϊ, και τουλάχιστον το 70% των πελατών της TodayTix ανήκουν στη νέα γενιά. «Οι καταναλωτές το αγάπησαν πολύ γρήγορα», λέει ο Κεν Ντέιβενπορτ, ένας βραβευμένος με Tony παραγωγός και συγγραφέας που έχει αρθρογραφήσει σχετικά με την ανάγκη καινοτομίας για τη βιομηχανία του θεάτρου.

Καθώς η εταιρεία επεκτείνεται σε νέες αγορές, ο Φέντυ και ο Μπάερ μιλούν για ένα φιλόδοξο στόχο αξιοποίησης των δεδομένων του χρήστη, ώστε η εφαρμογή να μπορεί να κάνει συστάσεις με βάση τις προηγούμενες επιλογές και βαθμολογίες των πελατών, ακριβώς όπως γίνεται και με το Netflix. «Ανοίγουμε τα μάτια των ανθρώπων στη θεατρική σκηνή», λέει ο Μπάερ. Ο Φέντυ συμφωνεί, προσθέτοντας, «Είναι αστείος ο τρόπος που λειτουργεί ο κόσμος. Αλλά δεν υπάρχει καλύτερος δρόμος που θα μπορούσαμε να είχαμε ακολουθήσει για να καταλήξουμε σε αυτήν την επιχείρηση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ FORTUNEGREECE

Mezoura: Ρούχα από το «Α έως και το Ω» φτιαγμένα για εσένα
E-table: Λανσάρει νέα υπηρεσία για τα εστιατόρια, στοχεύει σε νέες αγορές

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα