Τεχνολογία, δημιουργικότητα και στρατηγική πρωταγωνιστούν στο TechFest της Atcom

Τεχνολογία, δημιουργικότητα και στρατηγική πρωταγωνιστούν στο TechFest της Atcom

Πρωτοποριακά διαδραστικά installations μετέτρεψαν για ακόμα μια χρονιά την τεχνολογία του αύριο σε χειροπιαστή εφαρμογή του σήμερα

Κοιτάξτε πέρα από το Ίντερνετ των Πραγμάτων, οι ευκαιρίες βρίσκονται στο Ίντερνετ των Εμπειριών είπε ο David Shing μιλώντας στο Atcom Next, το ετήσιο φεστιβάλ τεχνολογίας της Atcom, το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη και στρατηγική αξιοποίηση των καινοτομιών που θα πρωταγωνιστήσουν στο digital business τον επόμενο χρόνο.

Τα πρωτοποριακά διαδραστικά installations που αναπτύσσει το Innovation Lab της Atcom μετέτρεψαν για ακόμα μια χρονιά την τεχνολογία του αύριο σε χειροπιαστή εφαρμογή του σήμερα. Φέτος, οι προτεινόμενες λύσεις αφορούσαν στο λιανικό εμπόριο, στοχεύοντας τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή και της δημιουργία βιωματικών εμπειριών, με θεαματικά αλλά και απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα.

Παρουσιάζοντας ένα εξελιγμένο μοντέλο πωλήσεων από το (όχι και τόσο μακρινό) μέλλον, η εταιρεία έδωσε την ευκαιρία στους προσκεκλημένους να πειραματιστούν με εγκαταστάσεις που μεταμορφώνουν κάθε κατάστημα λιανικής πώλησης, παρουσιάζοντας παράλληλα ρεαλιστικές και άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις, όπως:

– Το διαδραστικό ράφι με προϊόντα (εν προκειμένω smartphones), από το οποίο ο καταναλωτής διαλέγει εισάγοντας μέσω του κινητού του τηλεφώνου τα σχετικά φίλτρα, όπως ακριβώς κάνει online σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

– Έναν καθρέπτης που αναγνωρίζει το ρούχο που κρατά ο πελάτης στα χέρια του και του δίνει άμεσα συμπληρωματικές πληροφορίες, όπως διαθέσιμα μεγέθη και χρώματα ή συνδυαστικές προσφορές αγορών.

– Και μια επιφάνεια προβολής, η οποία αλληλεπιδρά με τα κριτήρια επιλογής που θέτει ο καταναλωτής και παρέχει έξτρα πληροφοριακό περιεχόμενο.

Εξάλλου, όπως είπε και ο David Shing, ο ψηφιακός προφήτης της AOL, η προσιτή πολυτέλεια για τους millenials -δηλαδή τους γεννημένους λίγο πριν και λίγο μετά το 2.000- είναι η απρόσκοπτη, άρα καλή εμπειρία χρήσης και αυτή αναζητούν σε κάθε περίπτωση.

Το Atcom Next υποδέχθηκε περισσότερους από 500 business leaders, decision makers και ηγετικά στελέχη της ελληνικής αγοράς, οι οποίοι εξέτασαν τις τελευταίες τάσεις, συζήτησαν και αξιολόγησαν αναδυόμενες βέλτιστες πρακτικές και τεχνολογικές καινοτομίες.  Ο David Shing επέστρεψε και φέτος ως ο βασικός ομιλητής του TechFest, παρουσιάζοντας τη δική του οπτική για το παρόν, αλλά και το μέλλον του επιχειρείν, από το αναλογικό έως το ψηφιακό κι ακόμη παραπέρα. Με τον Μάριο Ίσσαρη, marketing & operations director της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα να προλογίζει και τον κ. Κωνσταντίνο Καμάρα, αντιπρόεδρο του Δ.Σ. της Atcom, να συντονίζει την εκδήλωση, ιδιαίτερη απήχηση είχε και το διαδραστικό πάνελ διακεκριμένων στελεχών, με τον Λεωνίδα Αθανασίου, CTO της εταιρείας Κωτσόβολος, τον Αχιλλέα Σταθόπουλο, διευθυντή υπηρεσιών e-Business της Eurobank και τον Κώστα Μάντζιαρη, γενικό διευθυντή της iProspect, να εγείρουν ερωτήματα και να πυροδοτούν μία παραγωγική συζήτηση.

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα