Threads: Πώς θα λειτουργεί όταν γίνει διαθέσιμο στην Ευρώπη
Ανησυχίες για τα προσωπικά μας δεδομένα δεν επέτρεψαν τη διάθεση του νέου προϊόντος της Meta (Threads) στην Ευρωπαϊκή Ένωση στο λανσάρισμα της πλατφόρμας. Μάλλον το εμπόδιο θα ξεπεραστεί. Οπότε ας δούμε πώς λειτουργεί.
- 06 Ιουλίου 2023 13:14
Το Threads είναι η προσπάθεια της Meta να ‘χτυπήσει’ το Twitter που στην Ίλον Μασκ-εποχή θα συμφωνείς πως ‘χτυπιέται’ μόνο του.
Τέσσερις ώρες αφότου ‘βγήκε’ στον αέρα η νέα πλατφόρμα, είχε 5.000.000 χρήστες. Ή τουλάχιστον αυτό υποστήριξε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Εν πάση περιπτώσει, το νέο social network δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, λόγω ανησυχιών σχετικά με την κοινή χρήση προσωπικών δεδομένων μεταξύ Instagram και Threads.
Τι δουλειά έχει το Instagram; Αν δεν έχετε σε αυτό προφίλ, δεν μπορείτε να αποκτήσετε στο Threads.
Δύο πρόσφατες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου κατά της Meta δημιούργησαν προβλήματα στις δραστηριότητες της εταιρείας στην ΕΕ.
Τον Μάιο διέταξε το Facebook να σταματήσει τη μεταφορά δεδομένων χρηστών στις ΗΠΑ, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει στο κλείσιμο των ευρωπαϊκών υπηρεσιών του δικτύου κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτήν την εβδομάδα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο υποστήριξε το δικαίωμα των μελών της ΕΕ να ερευνούν παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής σε μια απόφαση που ανέφερε ότι “απαιτείται η συναίνεση των χρηστών πριν χρησιμοποιηθούν τα προσωπικά τους δεδομένα για να τους στοχεύσουν με διαφημίσεις”.
Ποντάρουμε στο ότι θα ξεπεραστεί το εμπόδιο.
Οπότε ας δούμε πώς λειτουργεί το καινούργιο κοσκινάκι.
Κατ’ αρχάς το έφτιαξε η ομάδα του Instagram, για να προσφέρει τη δυνατότητα να μοιραζόμαστε σε πραγματικό χρόνο λέξεις, αντί για φωτογραφίες και να μετέχουμε σε δημόσιες συζητήσεις.
“Το όραμα μας είναι να πάρουμε όσα κάνει με τον καλύτερο τρόπο το Instagram και να το περάσουμε στο κείμενο, δημιουργώντας ένα θετικό και δημιουργικό χώρο για να εκφράσετε τις ιδέες σας”, αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Meta.
Όπως είπαμε και νωρίτερα, η βασική προϋπόθεση για να αποκτήσετε το Threads είναι να έχετε λογαριασμό στο Instagram. Aπό εκεί γίνεται το sign in.
Το όνομα που έχετε στο Instagram θα το έχετε και στο Threads. Όπως θα ‘περάσει’ αυτόματα και η λίστα όσων ακολουθείτε.
Όπως είπε και ο Θοδωρής Δημητρόπουλος, στο Instagram ακολουθούμε ανθρώπους που μας αρέσουν οι φωτογραφίες τους. Όχι απαραίτητα και οι απόψεις τους.
Ως εκ τούτου, θα χρειαστείτε λίγο χρόνο να κάνετε το ξεσκαρτάρισμα, εφόσον φυσικά αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν. Έπειτα, μπορείτε να αναζητήσετε φίλους και creators που σας ενδιαφέρουν οι απόψεις τους.
Μπορείτε να ποστάρετε έως 500 χαρακτήρες τη φορά και να συμπεριλάβετε links, gifs, φωτογραφίες και videos διάρκειας έως 5 λεπτών.
Μπορείτε και να επιλέξετε ποιος μπορεί να το δει κάθε post -ολόκληρος ο κόσμος ή οι followers σας.
Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε unfollow, αναφορά, να μπλοκάρετε ή να περιορίσετε όποιο προφίλ θέλετε. Εν τω μεταξύ, όσοι έχετε ήδη μπλοκάρει στο Instagram, θα μπλοκαριστούν αυτόματα και στο Threads.
Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν υποστήριξη προγράμματος ανάγνωσης οθόνης και περιγραφές εικόνων που δημιουργούνται από AI.
Οι διαφορές με το Twitter
To Ιnstagram και το Threads έχουν το ίδιο moderation που είναι πιο αυστηρό από εκείνο του Twitter σε ό,τι αφορά το γυμνό περιεχόμενο και την εφαρμογή των κανονισμών περιεχομένου για τη ρητορική μίσους.
Τις πρώτες ώρες της λειτουργίας, χρήστες ενημέρωσαν πως έβλεπαν μια μείξη αναρτήσεων από τους λογαριασμούς που ακολουθούν και τυχαίων.
Η Meta εξήγησε πως πρόκειται για συνδυασμό λογαριασμών που ακολουθούνται και αλγοριθμικών προτάσεων.
Δεν υπάρχει τρόπος να βλέπετε μόνο τις αναρτήσεις όσων ακολουθείτε στην παρούσα φάση -και ίσως να μην αποκτήσετε αυτή τη δυνατότητα γενικότερα.
Μια άλλη διαφορά μεταξύ του Threads και του Twitter είναι ότι στο πρώτο δεν υπάρχει η δυνατότητα DM. Δηλαδή, δεν μπορείτε να στείλετε απευθείας (ιδιωτικό) μήνυμα σε κανέναν. Κάτι που για πολλούς ίσως να είναι και δώρο.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει πλάνο για ρύθμιση ‘στενών φίλων’ που απολαμβάνουμε στο Instagram. Αν τώρα, θέλουμε να μειώσουμε το κοινό μας, μπορούμε να κάνουμε ιδιωτικό το προφίλ.
Μπορούμε να μοιραστούμε εύκολα μια ανάρτηση του Threads στο λογαριασμό μας στο Instagram, να φιλτράρουμε συγκεκριμένες λέξεις από τη ροή μας και να περιορίσουμε αυτούς που μπορούν να μας αναφέρουν.
Φέτος δεν θα δούμε κάποια διαφήμιση. Δεν αποκλείεται ωστόσο, αυτό το ενδεχόμενο για το μέλλον.
Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις