Τη δική τους εφαρμογή (έστω και αργά) ετοιμάζουν οι ταξιτζήδες

Τη δική τους εφαρμογή (έστω και αργά) ετοιμάζουν οι ταξιτζήδες

Ο ΣΑΤΑ αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό του app μίας και έβλεπε Taxibeat, Taxiplon και Uber να κερδίζουν έδαφος

‘Χαμένο έργο, απώλεια εισοδήματος και κίνδυνος να χαθεί στο μέλλον το βασικό μας πλεονέκτημα που δεν είναι άλλο από το πελατολόγιο μας’ μέσα σε αυτή την φράση ο αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ, Μάκης Κασιδιάρης, συνέπτυξε τους λόγους που οδήγησε το συνδικάτο αυτοκινητιστών ταξί Αττικής να προχωρήσει στην δημιουργία της δικής της εφαρμογής. Μιας εφαρμογής που δεν θα είναι για το θεαθήναι και στόχο έχει να είναι η καλύτερη της αγοράς όπως αναφέρει σε ανάρτηση του στην σελίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί.

Στην συνέχεια όλη του η επιστολή του Μάκη Κασιδιάρη προς τους συναδέλφους του με την οποία ενημερώνει για την έλευση της εφαρμογής του ΣΑΤΑ:

Η απόφαση του ΣΑΤΑ να δημιουργήσει τη δική του εφαρμογή είναι εκτός από δεδομένη και άκρως απαραίτητη. Η χρήση της τεχνολογίας στις υπηρεσίες ταξί αυξάνεται και σε λίγα χρόνια θα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των κλήσεων. Καταλήξαμε σε αυτή την απόφαση βλέποντας την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο μας. Χαμένο έργο, απώλεια εισοδήματος και κίνδυνος να χαθεί στο μέλλον το βασικό μας πλεονέκτημα που δεν είναι άλλο από το πελατολόγιό μας. Στη διατήρηση – και γιατί όχι στην αύξηση- αυτού του πελατολογίου στοχεύει κάθε μας προσπάθεια.

Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που μας αναγκάζουν να δημιουργήσουμε μια δική μας εφαρμογή για εύκολη κλήση ταξί από κινητό τηλέφωνο.

Η επιλογή μας πρέπει να είναι προσεκτική και να αντιπροσωπεύει τα θέλω και τις απαιτήσεις των επαγγελματιών ταξί.  Χρειαζόμαστε ένα προϊόν που οι δυνατότητές του θα είναι δοκιμασμένες και θα μπορεί να ανταγωνιστεί την uber ή οποιαδήποτε uber εμφανιστεί στο μέλλον. Η τεχνολογία δεν έχει όρια, γι αυτό θα πρέπει να έχουμε την δυνατότητα να προσαρμοζόμαστε και να εξελισσόμαστε κάθε φορά που θα χρειάζεται. Ο κλάδος μας θα μείνει ζωντανός και ανταγωνιστικός μόνο στην περίπτωση που αγκαλιάσουμε όλοι την προσπάθεια του ΣΑΤΑ. Χωρίς την μαζική υποστήριξη των συναδέλφων κάθε προσπάθεια οργάνωσης θα αποτύχει.

Όλο αυτό το διάστημα δεχθήκαμε προσφορές, είδαμε παρουσιάσεις διάφορων εφαρμογών τόσο από την ελληνική όσο και την ευρωπαϊκή αγορά και είμαστε στη διαδικασία να καταλήξουμε στην ιδανικότερη λύση.

Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να δημιουργήσουμε κάτι για το θεαθήναι. Θέλουμε την καλύτερη εφαρμογή. Θέλουμε κάτι που θα υποστηριχθεί χωρίς δεύτερη σκέψη από το σύνολο των αυτοκινητιστών της Αθήνας. Μια εφαρμογή ανταγωνιστική και χρήσιμη για όλους τους ταξιτζήδες. Σε καμιά περίπτωση δεν θέλουμε να αντικαταστήσουμε τα ραδιοταξί. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μας, ούτε ο στόχος μας.

Είναι αλήθεια ότι  ο χρόνος μας πιέζει, αλλά επειδή το εγχείρημα είναι πάρα πολύ σοβαρό, πιστεύω ότι αυτή η μικρή καθυστέρηση αξίζει τον κόπο.
Η επιτυχία  αυτής της προσπάθειας μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο τον τρόπο λειτουργίας του ταξί και να βελτιώσει το εισόδημα των ταξιτζήδων. Αυτός άλλωστε είναι και ο στόχος της πρωτοβουλίας που πήρε το ΣΑΤΑ.

Διαβάστε σχετικά: Έρχεται το τέλος των ταξί στην Αθήνα

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα