Το Atcom Next αναδεικνύει τις τεχνολογικές καινοτομίες που αλλάζουν την αγορά

Το Atcom Next αναδεικνύει τις τεχνολογικές καινοτομίες που αλλάζουν την αγορά

Πρωτοποριακά διαδραστικά installations μετατρέπουν την τεχνολογία του αύριο σε χειροπιαστή εφαρμογή του σήμερα

Το Atcom Next, το ετήσιο φεστιβάλ τεχνολογίας της Atcom, το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη και στρατηγική αξιοποίηση των καινοτομιών που θα πρωταγωνιστήσουν στο digital business τον επόμενο χρόνο, πραγματοποιείται αυτή την Παρασκευή (19 Μαΐου) στον πολυμορφικό χώρο Προορισμός Παπαστράτος, με την χορηγία της Microsoft Hellas. 

Στο φετινό Atcom Next, με τίτλο «Beyond Digital», η Atcom επιλέγει τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, μετά από τη μόδα και την εστίαση όπου έριξε το βάρος στις πρώτες δύο διοργανώσεις. Καταξιωμένα στελέχη της αγοράς και πρόσωπα που επηρεάζουν τις εξελίξεις, τόσο από τον διεθνή χώρο όσο και από την Ελλάδα, θα εξετάσουν τις τελευταίες τάσεις, αναδυόμενες βέλτιστες πρακτικές και τεχνολογικές καινοτομίες.  

Παράλληλα, τα πρωτοποριακά διαδραστικά installations που αναπτύσσει το Innovation Lab της Atcom μετατρέπουν την τεχνολογία του αύριο σε χειροπιαστή εφαρμογή του σήμερα, εστιάζοντας φέτος στο λιανικό εμπόριο και παρουσιάζοντας πρωτοποριακές λύσεις βελτίωσης της εμπειρίας του καταναλωτή και της δημιουργίας βιωματικών εμπειριών με θεαματικά αλλά και απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα.

«Επικεντρωνόμαστε στο φυσικό κατάστημα και το πώς μπορούμε να έρθουμε πιο κοντά στον πελάτη χρησιμοποιώντας εφαρμοσμένες τεχνολογικές λύσεις. Πώς μπορούμε να κάνουμε ένα φυσικό κατάστημα πιο διαδραστικό και παράλληλα την εμπειρία των αγορών πιο προσωποποιημένη και αν θέλουμε να είμαστε ακόμα πιο ουσιαστικοί, πώς θα κάνουμε την καταναλωτική εμπειρία πιο ξεχωριστή για τον καθένα. Σήμερα, ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει το δικό του ταξίδι αναζήτησης, επιλογής και αγοράς, ακόμα και μέσα στο φυσικό κατάστημα, όπως κάνει online σε ένα e-shop. Ένα μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού για τις εμπορικές επιχειρήσεις είναι η υιοθέτηση τεχνολογιών που θα κάνουν ξεχωριστή για τον καθένα την εμπειρία μέσα στο φυσικό κατάστημα και θα τη φέρουν πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο», εξηγεί ο Ιάσονας Καταρόπουλος, MOCTA Business Unit Director, ATCOM’s Digital Transformation Agency..

Παραδέχεται ότι στην ελληνική αγορά σήμερα υπάρχει ένας δισταγμός στην υιοθέτηση τέτοιων λύσεων λόγω οικονομικών δυσχερειών. Και πως κάποιες μεγαλύτερες εμπορικές αλυσίδες μπορούν να ανταπεξέλθουν καλύτερα στην πρόκληση που προκύπτει από τη σύγκλιση φυσικού και ψηφιακού καταστήματος.

Παρόλο αυτά, επιμένει ότι ουσιαστικά για τους εμπόρους δεν τίθεται θέμα επιλογής: «Αν κάνουν μια προβολή της επιχείρησής τους πέντε χρόνια μετά θα συνειδητοποιήσουν ότι η χρήση της τεχνολογίας είναι μονόδρομος, προκειμένου να καλύψουν ένα ήδη διαπιστωμένο κενό στη σύνδεση του φυσικού και του ψηφιακού κόσμου. Πρέπει να έχουν το όραμα για να καλύψουν τάχιστα την απόσταση. Οι αλλαγές αυτές τις οποίες συζητάμε είναι ριζικές. Άρα χρειάζεται ένα στάδιο προσαρμογής και ωρίμανσης, μέχρι να μπορέσει μια επιχείρηση να κάνει τέτοιου είδους πιο καινοτόμες ενέργειες. Οπότε, εκείνη η επιχείρηση που θα υιοθέτηση νωρίτερα αντίστοιχες ψηφιακές λύσεις θα είναι πολύ πιο έτοιμη όταν πλέον αυτή θα είναι η πραγματικότητα για όλους. Είναι προφανές ότι μια τέτοια επένδυση σήμερα δεν θα αυξήσει τόσο εντυπωσιακά τον τζίρο. Όμως, είναι σίγουρο ότι θα δώσει στον έμπορο την απαιτούμενη εμπειρία. Πρόκειται για μια διαδικασία προσαρμογής και εκπαίδευσης από την οποία θα περάσει υποχρεωτικά. Είτε σήμερα, είτε αύριο. Όσο νωρίτερα εξοικειωθεί με τις αλλαγές που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός της καταναλωτικής εμπειρίας, τόσο σε πιο πλεονεκτική θέση θα βρεθεί έναντι του ανταγωνισμού, εκμεταλλευόμενος τεχνολογίες όπως η ανάλυση δεδομένων, για την καλύτερη και πιο άμεση κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη του. Η διαδικασία που περιγράφουμε είναι μονόδρομος».

Ο David Shing, ένας από τους πλέον γνωστούς γκουρού του διεθνούς ψηφιακού οικοσυστήματος, επιβεβαίωσε τη συμμετοχή τους ως κεντρικός ομιλητής του Atcom Next Beyond Digital. Ο ψηφιακός προφήτης της AOL θα αξιολογήσει και θα ερμηνεύσει τις στρατηγικές μεταβολές του παγκόσμιου ψηφιακού οικοσυστήματος. Ακόμα, θα αναφερθεί στις νέες τάσεις και στις παγκόσμιες εξελίξεις του κλάδου, οι οποίες διαμορφώνουν την επόμενη ημέρα του ψηφιακού γίγνεσθαι. Και θα παρουσιάσει τον γενικότερο αντίκτυπο της αναδυόμενης νέας ψηφιακής πραγματικότητας του σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς.

Επισκεφτείτε το  https://next.atcom.gr, για να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το event, τους ομιλητές, την agenda της εκδήλωσης, καθώς και για να αιτηθείτε της πρόσκλησής σας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα