To Twitter έγινε (και) δείκτης τηλεθέασης. Ζαπ και Tweet

To Twitter έγινε (και) δείκτης τηλεθέασης. Ζαπ και Tweet

Μέσα από τα tweets, οι ειδικοί αναγνωρίζουν ποιες σειρές είναι δημοφιλείς

Εντάξει, μπορεί να μην βλέπουμε πια τόσο πολύ τηλεόραση, όμως γράφουμε γι’ αυτήν στο twitter. Και αν παλαιότερα, οι εταιρείες δημοσκοπήσεων μοίραζαν μηχανάκια κατ΄οίκον για να κάνουν μετρήσεις, έφτασε η ώρα που το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να παρακολουθούν τι γράφουν οι τηλεθεατές μέσα σε 141 χαρακτήρες.

Η εταιρεία Nielsen ήδη μπει στο νόημα με μια ειδική υπηρεσία που ασχολείται αποκλειστικά με αυτό. Σύμφωνα με την τελευταία καταγραφή 19 εκατομμύρια άνθρωποι έγραψαν 263 εκατομμύρια σχόλια σε tweets.

Ο αριθμός αυτός αποδεικνύει ότι υπάρχει σχεδόν 35% αύξηση σε σχέση με πέρυσι. Στο Twitter, οι υπεύθυνοι δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια. Έχουν ήδη συνάψει συνεργασίες με μεγάλα δίκτυα όπως το MTV αλλά και τηλεοπτικούς σταθμούς που προβάλουν αθλητικά γεγονότα μεγάλου βεληνεκούς.

Έφτιαξαν μια ειδική πλατφόρμα μέσα από την οποία, οι χρήστες του μπορούν να έχουν πρόσβαση σε βίντεο που προβάλλονται εκείνη την στιγμή στον αέρα.

Έτσι ανοίγει πολύ πιο εύκολα η πόρτα στους διαφημιστές που μπορούν πλέον να ανοιχτούν και στα smartphones και τα ipads.

Και τι λέει το Twitter για την μάχη της τηλεθέασης; Ότι την κερδίζει η σειρά Breaking Bad με τα περισσότερα tweets μέσα στην εβδομάδα. Το Facebook παρότι έχει μακράν περισσότερους χρήστες, που ξεπερνούν το ένα δις, δεν έχει μέχρι στιγμής στραφεί σε τηλεοπτικές συνεργασίες.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα