Του το ‘πε ένα πουλάκι: Κατήφεια και παραιτήσεις στην twitter

Του το ‘πε ένα πουλάκι: Κατήφεια και παραιτήσεις στην twitter
People holding mobile phones are silhouetted against a backdrop projected with the Twitter logo in this illustration picture taken in Warsaw September 27, 2013. Twitter Inc, the eight-year-old online messaging service, gave potential investors their first glance at its financials on Thursday when it publicly filed its IPO documents, setting the stage for one of the most-anticipated debuts in over a year. Picture taken September 27. REUTERS/Kacper Pempel (POLAND - Tags: BUSINESS TELECOMS LOGO) REUTERS

Ο διευθύνων σύμβουλος της Twitter, Ντικ Κοστόλο ανακοίνωσε την παραίτησή του και σύννεφα γκρίνιας σκέπασαν την επιτυχημένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης

Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός. Ο Ντικ Κοστόλο, διευθύνων σύμβουλος του twitter  ανακοίνωσε αιφνιδίως την παραίτησή του. Φαίνεται πως οι γκρίνιες για τη βραδεία αύξηση του αριθμού των χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, αλλά και η δυσκολία προσέλκυσης διαφήμισης προκάλεσαν τριγμούς. Τον Κοστόλο θα διαδεχτεί προσωρινά ο συνιδρυτής της εταιρείας, Τζακ Ντόρσι.

Η είδηση έρχεται λίγες ώρες μετά από την δημοσιοποίηση έρευνα πως το twitter υστερεί σε αξιοπιστία των ανταγωνιστών του, αφού σχεδόν το 90% των ερωτήσεων χρηστών προς εταιρίες παραμένουν αναπάντητες από τις εταιρίες στις οποίες απευθύνονται. Οι αριθμοί είναι πολύ καλύτεροι όταν ένας χρήστης απευθυνθεί σε μια εταιρία μέσω του facebook.

Το Twitter έχει γνωρίσει μια σειρά από διοικητικές ανακατατάξεις. Οι συνιδρυτές Τζακ Ντόρσι και Έβαν Ουίλαμς έχουν υπηρετήσει ως διευθύνοντες σύμβουλοι της εταιρείας πριν από τον Κοστόλο. Ο τελευταίος, επίσης, έχει ανακατέψει ουκ ολίγες φορές την τράπουλα του μάνατζμεντ της εταιρείας στην εξαετή θητεία του.

Πάντως η Wall Street αντέδρασε θετικά στην είδηση και η μετοχή του Twitter σημείωσε άνοδο σε 37,17 δολάρια (+3,6%) μετά την ανακοίνωση. Το Twitter αγωνίζεται εδώ και καιρό να ακολουθήσει το ρυθμό αύξησης χρηστών άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram και το Snapchat.

Δύσκολα είναι και τα στοιχεία της διαφημιστικής πίτας, με το Twitter να διαθέτει μερίδιο μόλις 1,6% στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά των 50,7 δισ. δολαρίων το 2014. Συγκριτικά, το Facebook αύξησε το μερίδιό του στη διαφημιστική πίτα από 7,6% το 2013 σε 10,4% το 2014.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα