Από την Αρχή ως την Διεθνή Επέκταση: Ο Χάρης Σιγανός Αναλύει την Πορεία και το Όραμα της Zeus International Hotels & Resorts

Διαβάζεται σε 20'
Από την Αρχή ως την Διεθνή Επέκταση: Ο Χάρης Σιγανός Αναλύει την Πορεία και το Όραμα της Zeus International Hotels & Resorts
Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ελληνικής ξενοδοχειακής εταιρείας μιλά στο NEWS 24/7 για την εντυπωσιακή πορεία και τις στρατηγικές της επιχείρησης στον τομέα της φιλοξενίας.

Είναι μια ελληνική εταιρεία φιλοξενίας που στοχεύει στην αριστεία, έχει όραμα, σχέδιο, στρατηγική μα και ψυχή. Η συνέντευξη με τον Χάρη Σιγανό, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Zeus International, στο NEWS 24/7 αποκαλύπτει όλες τις φάσεις και τις πτυχές της πορείας της εταιρείας μέχρι σήμερα. Από την ίδρυση της το 2014 και την πρώτη της εμφάνιση στην αγορά με το Wyndham Grand Athens το 2016, μέχρι τη σημερινή της θέση με ένα εκτενές χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, η πορεία της Zeus International είναι γεμάτη προκλήσεις και σημαντικές εξελίξεις.

Χάρης Σιγανός

Η συνέντευξη καλύπτει την ανατροπή σχεδίων λόγω οικονομικών και παγκόσμιων κρίσεων, αλλά και την ικανότητα της εταιρείας να προσαρμοστεί και να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις. Ο Χάρης Σιγανός μοιράζεται τις απόψεις του για την εξέλιξη της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς, την παρουσία των διεθνών και εγχώριων επενδυτικών κεφαλαίων, αλλά και τα μελλοντικά σχέδια της Zeus International για την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, αναλύει τη στρατηγική της εταιρείας για επενδύσεις σε συμπληρωματικές υποδομές, την επέκταση της στην Ιταλία, τις δυνατότητες των ξενοδοχείων αεροδρομίων και την προσέγγιση της στον τομέα της φιλοξενίας.

Ο ίδιος δίνει μια βαθιά εικόνα των στόχων, των προκλήσεων και των στρατηγικών που διαμορφώνουν το μέλλον της Zeus International και της ελληνικής φιλοξενίας.

Από το πρώτο ξενοδοχείο σας στην Αθήνα μέχρι να φτάσετε στο σημερινό χαρτοφυλάκιο, πόσο δύσκολη ή εύκολη ήταν η διαδρομή; Έγιναν πράγματα που δεν είχατε σχεδιάσει; Ματαιώθηκαν σχέδια;

Το ταξίδι μας από το ξεκίνημα της Zeus International το 2014 και το Wyndham Grand Athens, το πρώτο μας ξενοδοχείο στην Αθήνα το 2016, φτάνοντας στο σημερινό μας χαρτοφυλάκιο είχε αναμφισβήτητα μία δύσκολη διαδρομή. Λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές και τουριστικές προκλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, αντιμετωπίσαμε πολλά εμπόδια και απροσδόκητα γεγονότα που μας έκαναν να αλλάξουμε τα σχέδιά μας.

Η οικονομική κρίση οδήγησε σε μείωση των καταναλωτικών δαπανών και η προσφυγική κρίση το 2015 κατέστησε τους πόρους και επηρέασε τον τουρισμό σε ορισμένες περιοχές. Πιο πρόσφατα, η πανδημία του COVID-19 προκάλεσε σοβαρή πτώση στον τουρισμό, επιτείνοντας τις δυσκολίες μας. Ορισμένα σχέδια έπρεπε να ακυρωθούν, ενώ άλλα προσαρμόστηκαν για να ταιριάζουν σε νέες καταστάσεις.

Χάρης Σιγανός

Παρά αυτές τις δυσκολίες, παραμείναμε συγκεντρωμένοι στους στόχους μας και κάθε μας πρόβλημα μας δίδαξε πολύτιμα μαθήματα, βοηθώντας μας να αναπτυχθούμε και τελικά να πετύχουμε. Η θετική πλευρά της πανδημίας ήταν ότι αύξησε την επιθυμία των ανθρώπων να ταξιδέψουν, να αναζητήσουν νέες εμπειρίες και να χαλαρώσουν ενώ η ανάγκη για επαναφόρτιση από το καθημερινό άγχος έγινε πιο έντονη.

Αυτές λοιπόν οι συνθήκες μας έκαναν καλύτερους στην προσαρμογή στην αλλαγή και ενίσχυσε τη δέσμευσή μας να παρέχουμε εξαιρετικές εμπειρίες στους επισκέπτες μας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Πως βλέπετε την ανάπτυξη και εξέλιξη της ξενοδοχειακής αγοράς της χώρας μας; Ποια είναι η εκτίμηση σας για την παρουσία των ξένων και εγχώριων funds;

Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Θεωρώ πολλά υποσχόμενη την ανάπτυξη της ξενοδοχειακής αγοράς της χώρας μας. Υπάρχει αυξανόμενη  ζήτηση για ποιοτικά καταλύματα, κάτι που είναι ενθαρρυντικό τόσο για τα νέα όσο και για τα υπάρχοντα ξενοδοχεία.

Ο τουρισμός στην Ελλάδα ανθεί, με περισσότερους ανθρώπους να θέλουν να επισκεφθούν τα όμορφα τοπία, τις ιστορικές τοποθεσίες και να απολαύσουν τον μοναδικό μας πολιτισμό. Αυτή η σταθερή ροή τουριστών οδηγεί στην ανάγκη για περισσότερα ξενοδοχεία και καλύτερες υπηρεσίες. Όσον αφορά τα ξένα και τοπικά funds είναι ένα φαινόμενο που με την παγκοσμιοποίηση των οικονομιών και τη μεταφορά κεφαλαίων πάνω από το επίπεδο των εκάστοτε εθνικών δομών οδηγούν σε αυτό που ζούμε σήμερα:  κεφάλαια χωρίς πρόσωπο και κεφάλαια με διαχειριστές και όχι ιδιοκτήτες.

Όπως και να έχει πιστεύω ότι η παρουσία τους μπορεί να λειτουργήσει θετικά, καθώς προσφέρουν επενδύσεις που είναι τόσο πολύ απαραίτητες, συμβάλλοντας στη βελτίωση των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών και στην δημιουργία κλίματος αισιοδοξίας που τόσο πολύ είναι απαραίτητο στις οικονομίες. Οι επενδύσεις  δημιουργούν επίσης περισσότερες θέσεις εργασίας και τονώνουν την οικονομία και όλες της υπόλοιπες επιχειρηματικές δραστηριότητες όπως ο κατασκευαστικός κλάδος, το εμπόριο και η τόνωση της μεσαίας επιχειρηματικότητας, η αγροτική και ήπια βιομηχανική και βιοτεχνική παραγωγή.

Τα ξένα funds εισάγουν διεθνή πρότυπα και πρακτικές, που μπορούν να ανεβάσουν την ποιότητα των ξενοδοχείων μας. Τα τοπικά funds, από την άλλη πλευρά, κατανοούν τις μοναδικές ανάγκες και προτιμήσεις της αγοράς, διασφαλίζοντας ότι οι εξελίξεις συνάδουν με την τοπική κουλτούρα και προσδοκίες, διαδραματίζoντας καθοριστικό ρόλο στη διαρκή ανάπτυξη και επιτυχία του ξενοδοχειακού κλάδου στη χώρα μας.

Οι επενδύσεις τους συμβάλλουν στον εκσυγχρονισμό των υποδομών μας, στη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης. Αυτή η συλλογική προσπάθεια μεταξύ τοπικών και διεθνών επενδυτών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της φήμης της Ελλάδας ως κορυφαίου επενδυτικού τουριστικού προορισμού και για τη διασφάλιση μακροπρόθεσμων οικονομικών οφελών για τη χώρα μας.

Χρειάζεται όμως προσοχή και επαγρύπνηση καθώς πολλές φορές, ο μοναδικός προσανατολισμός των funds είναι το γρήγορο και το εύκολο κέρδος, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται καταστάσεις φούσκας, capital run και κλίμα αποεπένδυσης, το οποίο μπορεί να καταστρέψει και τις ισχυρότερες οικονομίες.

Η μοναδική θωράκιση σε κάτι τέτοιο είναι η ενίσχυση της ντόπιας επιχειρηματικότητας, η ανάπτυξη ενός στέρεου τραπεζικού συστήματος και η διασύνδεση των τουριστικών και ξενοδοχειακών επενδύσεων με τις κατατόπου κοινωνίες και οικονομίες.

Ποια είναι τα σχέδια της Zeus για την Ελλάδα, μετά και την επέκταση της στην αγορά της Θεσσαλονίκης;

Ajul Luxury Hotel & Spa Resort

Η επέκταση του ομίλου με την εξαγορά του ξενοδοχείου Lazart Hotel Trademark Collection By Wyndham στην Θεσσαλονίκη, που αποτελεί σημείο αναφοράς για την πολιτιστική και επιχειρηματική ζωή της πόλης, καθώς και η εξαγορά και ανάπτυξη του ξενοδοχείου Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική, σε ένα μέρος που αποτελεί μοναδικό συνδυασμό , φυσικής ομορφιάς και καλαισθησίας εκεί που η αρχιτεκτονική συνδυάζει όλη την πολυτέλεια και τις ανέσεις με βαθιά υπόκλιση στο απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου και με απόλυτη ένταξη στο βαθύ πράσινο του πεύκου εκεί που η αρμονία της φύσης και περιβάλλοντος δημιουργούν τον προορισμό της απόλυτης χαλάρωσης και ξεκούρασης σηματοδοτούν την αρχή της στρατηγικής μας για την ενίσχυση της παρουσίας μας σε όλη την Ελλάδα.

Εστιάζοντας στη στρατηγική ανάπτυξη σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς και αστικά κέντρα, σχεδιάζουμε να ενισχύσουμε το χαρτοφυλάκιό μας στην Αθήνα, αξιοποιώντας τη θέση της ως σημαντικό πολιτιστικό και επιχειρηματικό κόμβο. Αυτό περιλαμβάνει την επέκταση των ξενοδοχειακών μας προσφορών και τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών μέσω αναβαθμισμένων ανέσεων και εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Αυτή τη στιγμή, λειτουργούμε τρία ξενοδοχεία στην Αθήνα. Το Wyndham Grand Athens, ένα πολυτελές ξενοδοχείο με εκπληκτική θέα στην Ακρόπολη προσφέροντας εξαιρετικές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες για επιχειρηματίες και ταξιδιώτες αναψυχής, το Wyndham Athens Residence, μοναδικού συνδυασμού πολυτελών δωματίων και ξενοδοχειακών υπηρεσιών, ιδανικό για παρατεταμένες διαμονές και επισκέπτες που αναζητούν μια πιο οικεία ατμόσφαιρα με όλες τις σύγχρονες ανέσεις καθώς και το Athens Key Hotel, ένα κομψό και σύγχρονο ξενοδοχείο στην καρδιά της Αθήνας το οποίο προσφέρει άνετη διαμονή και εύκολη πρόσβαση στα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης.

Επιπλέον, αναζητούμε να εξερευνήσουμε ευκαιρίες σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς όπως η Κρήτη και η Κως, λειτουργώντας ήδη τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία Wyndham Grand Crete Mirabello Bay (ένα παραθαλάσσιο θέρετρο στην Κρήτη που προσφέρει πολυτελή διαμονή, εκλεκτή κουζίνα και πλούσιες παροχές αναψυχής) και το Ammos Luxury Resort (ένα πλήρως ανακαινισμένο θέρετρο στην Κω που συνδυάζει την παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία με σύγχρονες ανέσεις, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες διακοπών για κάθε τύπο ταξιδιώτη).

Αυτές οι τοποθεσίες προσελκύουν εκατομμύρια τουρίστες ετησίως, παρουσιάζοντας μια ώριμη ευκαιρία για νέες ξενοδοχειακές εξελίξεις ή συνεργασίες. Συνολικά, τα σχέδιά μας για την Ελλάδα περιλαμβάνουν στρατηγική επέκταση, ενίσχυση των εμπειριών των επισκεπτών και θετική συμβολή στις τοπικές οικονομίες και τις τουριστικές υποδομές. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τις μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και είμαστε αφοσιωμένοι στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών φιλοξενίας σε όλη την Ελλάδα.

Οι επενδύσεις της Zeus σε συμπληρωματικές υποδομές όπως τα water parks, τι σηματοδοτούν και ποιος είναι ο προσανατολισμός τους;

Ajul Luxury Hotel & Spa Resort

Οι επενδύσεις της Zeus σε πρόσθετες υποδομές όπως τα υδάτινα πάρκα στα Wyndham Grand Crete Mirabello Bay και Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, δείχνουν ξεκάθαρη εστίαση στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών. Αυτές οι επενδύσεις σημαίνουν ότι η Zeus δεσμεύεται να παρέχει περισσότερα από τα απλά resort, τα οποία θέλουμε να προσφέρουν διασκεδαστικές και αξέχαστες δραστηριότητες για όλους τους επισκέπτες. Η προσθήκη υδάτινων πάρκων και άλλων αξιοθέατων κάνει τα ξενοδοχεία μας πιο ελκυστικά για οικογένειες και τουρίστες που αναζητούν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών.

Η κατεύθυνση αυτών των επενδύσεων είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και ευχάριστου περιβάλλοντος όπου οι επισκέπτες μπορούν να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Αυτή η προσέγγιση βοηθά στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών, στην αύξηση της ικανοποίησης αυτών και στην ενθάρρυνση της επαναλαμβανόμενης διαμονής.

Εστιάζοντας σε τέτοιες υποδομές, η Zeus ξεχωρίζει επίσης από τους ανταγωνιστές, προσφέροντας μοναδικές ανέσεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη θέση της στην αγορά. Επιπλέον, αυτές οι επενδύσεις στηρίζουν τις τοπικές οικονομίες δημιουργώντας θέσεις εργασίας και προσελκύοντας περισσότερους τουρίστες στην περιοχή. Αυτή η ολιστική προσέγγιση στον τουρισμό βοηθά στη δημιουργία ενός ισχυρού, βιώσιμου τουριστικού τομέα που ωφελεί τόσο την εταιρεία όσο και τις τοπικές κοινωνίες.

Υπάρχουν ελληνικοί προορισμοί που δεν έχουν επενδυτικό ενδιαφέρον για εσάς; Έχετε στο πλάνο σας προορισμούς στις Κυκλάδες; 

Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Σαν Zeus International, εξετάζουμε προσεκτικά τις ευκαιρίες επένδυσης σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και των Κυκλάδων. Η περιοχή αυτή έχει μεγάλη γοητεία για τον τουρισμό λόγω των μοναδικών της χαρακτηριστικών και της ιστορίας της. Οι Κυκλάδες αποτελούν σημαντικό τμήμα του στρατηγικού μας σχεδιασμού για επένδυση σε υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακές μονάδες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη.

Ωστόσο, όπως κάθε εταιρεία, αναλύουμε τις τοπικές συνθήκες και τις αγορές προσεκτικά προτού προχωρήσουμε σε επενδύσεις. Συνεπώς, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε πλήρως κάποιον προορισμό αν δεν υπάρχει σαφές επενδυτικό ενδιαφέρον ή αν δεν συνάδει με τη στρατηγική μας. Οι Κυκλάδες, λοιπόν, αναγνωρίζονται ως πολύ ελκυστικός τουριστικός προορισμός και αποτελούν μέρος της προσπάθειάς μας για επένδυση σε περιοχές με υψηλό τουριστικό ενδιαφέρον και προοπτικές ανάπτυξης.

Τι σηματοδοτεί για την εταιρεία η είσοδος της στην Ιταλία;

Ajul Luxury Hotel & Spa Resort

Η είσοδος της εταιρείας μας στην Ιταλία με την εξαγορά Dolce Milan Malpensa Hotel σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο και ευκαιρία για ανάπτυξη. Η Ιταλία είναι παγκοσμίως γνωστή για την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά, την εξαίσια κουζίνα και τα όμορφα τοπία της, καθιστώντας την έναν ιδιαίτερα επιθυμητό προορισμό για τους ταξιδιώτες.

Καθιερώνοντας μια παρουσία στην Ιταλία, επεκτείνουμε την εμβέλειά μας στην αγορά και επεκτείνουμε σε μια χώρα με ισχυρή τουριστική βιομηχανία. Αυτή η κίνηση μας επιτρέπει να παρουσιάσουμε το εμπορικό σήμα φιλοξενίας μας σε ένα νέο κοινό και να επιδείξουμε τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών σε έναν από τους πιο εμβληματικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς της Ευρώπης.

Μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε την ισχυρή εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά της Ιταλίας, προσελκύοντας ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες που αναζητούν καταλύματα υψηλής ποιότητας. Επιπλέον, η είσοδος στην Ιταλία ευθυγραμμίζεται με τον στρατηγικό μας στόχο να επεκτείνουμε το διεθνές μας αποτύπωμα και να διαφοροποιήσουμε το χαρτοφυλάκιό μας. Μας δίνει τη δυνατότητα να κεφαλαιοποιήσουμε την πολιτιστική έλξη και την τουριστική υποδομή της Ιταλίας, ενώ συνεισφέρουμε θετικά στην τοπική οικονομία μέσω της δημιουργίας θέσεων εργασίας και των τουριστικών δαπανών.

Τα ξενοδοχεία αεροδρομίων παρουσιάζουν επενδυτικό ενδιαφέρον; Μελετάτε κάτι για την Ελλάδα;

Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Τα ξενοδοχεία που βρίσκονται σε αεροδρόμια προσελκύουν πράγματι επενδυτικό ενδιαφέρον για διάφορους λόγους, μιλώντας και από την εμπειρία μου με το ξενοδοχείο μας Dolce Milan Malpensa που βρίσκεται πολύ κοντά στο αεροδρόμιο Malpensa.

Πρώτον, επωφελούνται από μια συνεχή ροή ταξιδιωτών, τόσο για αναψυχή όσο και για επαγγελματικούς λόγους, οι οποίοι αναζητούν βολικά καταλύματα κοντά σε συγκοινωνιακούς κόμβους. Αυτή η σταθερή ζήτηση παρέχει ένα αξιόπιστο ποσοστό πληρότητας, το οποίο είναι ελκυστικό για τους επενδυτές που αναζητούν σταθερές αποδόσεις.

Δεύτερον, τα ξενοδοχεία αεροδρομίων συχνά εξυπηρετούν ποικίλα πελατεία, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτών που βρίσκονται σε στάση, πτήσεις νωρίς το πρωί ή καθυστερημένες αφίξεις.

Προσφέρουν ευκολία και αποτελεσματικότητα, παρέχοντας συνήθως υπηρεσίες μεταφοράς προς τους τερματικούς σταθμούς και ανέσεις όπως αίθουσες συσκέψεων για επαγγελματίες ταξιδιώτες. Επιπλέον, τα αεροδρόμια αποτελούν στρατηγικές τοποθεσίες για επενδύσεις ξενοδοχείων, επειδή χρησιμεύουν ως πύλες μεταφοράς, συνδέοντας διάφορους προορισμούς παγκοσμίως. Αυτή η στρατηγική θέση ενισχύει την ορατότητα και την προσβασιμότητα του ξενοδοχείου, αυξάνοντας ενδεχομένως τα ποσοστά πληρότητας και τα έσοδα.

Επιπλέον, τα ξενοδοχεία αεροδρομίου μπορούν να επωφεληθούν από βοηθητικές υπηρεσίες, όπως συνεδριακές εγκαταστάσεις, επιλογές για φαγητό και υπηρεσίες σπα, καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο των παροδικών επισκεπτών όσο και της τοπικής επιχειρηματικής πελατείας.

Ποια είναι τα σχέδια σας για τη διεθνή παρουσία της εταιρείας σας; 

Ajul Luxury Hotel & Spa Resort

Θέλουμε να επεκταθούμε πέρα ​​από την Ελλάδα και να φτάσουμε σε νέες αγορές σε όλο τον κόσμο. Αυτό περιλαμβάνει το άνοιγμα νέων ξενοδοχείων σε δημοφιλείς προορισμούς όπου πιστεύουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε το μοναδικό μας μείγμα φιλοξενίας και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Πρώτον, εξετάζουμε βασικούς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη, όπου πολλοί ταξιδιώτες είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επωνυμία μας. Επενδύουμε στο μάρκετινγκ και τις συνεργασίες για να αυξήσουμε την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σε αυτές τις νέες αγορές.

Στόχος μας είναι να προσελκύουμε διεθνείς επισκέπτες αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τα υψηλά πρότυπα των ξενοδοχείων μας. Ένα άλλο σημαντικό μέρος του σχεδίου μας είναι η προσαρμογή στις τοπικές κουλτούρες και προτιμήσεις.

Διασφαλίζουμε ότι τα ξενοδοχεία μας προσφέρουν ένα μείγμα τοπικής γοητείας και πολυτέλειας που χαρακτηρίζει την επωνυμία μας, κάνοντας κάθε επισκέπτη να αισθάνεται σαν στο σπίτι του. Με την επέκταση διεθνώς, ελπίζουμε να αναπτύξουμε την επωνυμία μας, να δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες εργασίας και να φέρουμε ένα κομμάτι της ελληνικής φιλοξενίας σε επισκέπτες σε όλο τον κόσμο. Συνολικά, η διεθνής επέκτασή μας στοχεύει να οικοδομήσει μια παγκόσμια παρουσία διατηρώντας παράλληλα τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες υψηλής ποιότητας που περιμένουν οι επισκέπτες από εμάς.

Ποια είναι η προσέγγιση σας για το ανθρώπινο δυναμικό που εργάζεται στα ξενοδοχεία σας;

Ajul Luxury Hotel & Spa Resort

Η προσέγγισή μας προς το προσωπικό του ξενοδοχείου μας επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού και ανταποδοτικού εργασιακού περιβάλλοντος όπου κάθε μέλος της ομάδας αισθάνεται αξία και κίνητρο. Δίνουμε προτεραιότητα στην ευημερία και την επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων μας, κατανοώντας ότι είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή εξαιρετικών εμπειριών επισκεπτών. Πρώτον, επενδύουμε σε ολοκληρωμένα προγράμματα κατάρτισης για να εξοπλίσουμε το προσωπικό μας με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που χρειάζονται για να διαπρέψουν στους ρόλους τους. Αυτό περιλαμβάνει εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών, πρότυπα φιλοξενίας και πρωτόκολλα ασφαλείας. Δεύτερον, προωθούμε μια κουλτούρα σεβασμού, ανοιχτής επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας. Ενθαρρύνουμε το προσωπικό μας να μοιραστεί ιδέες και να συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών μας.

Καλλιεργώντας μια θετική εργασιακή κουλτούρα, στοχεύουμε να ενισχύσουμε την ικανοποίηση και τη διατήρηση των εργαζομένων. Επιπλέον, παρέχουμε ανταγωνιστικά πακέτα αποζημιώσεων και παροχών για να αναγνωρίσουμε τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση των μελών της ομάδας μας.

Πιστεύουμε στη δίκαιη μεταχείριση και στις ίσες ευκαιρίες για ανάπτυξη και πρόοδο εντός της εταιρείας μας. Τέλος, δίνουμε προτεραιότητα στα μέτρα υγείας και ασφάλειας για να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές και άνετο εργασιακό περιβάλλον για το προσωπικό μας. Συνολικά, η προσέγγισή μας προς το προσωπικό του ξενοδοχείου μας είναι να το ενδυναμώσουμε, να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή τους και να καλλιεργήσουμε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον όπου μπορούν να ευδοκιμήσουν και να συμβάλουν στην επιτυχία μας στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών φιλοξενίας.

Καθώς μπήκαμε στην υψηλή τουριστική περίοδο, πως κινείται η φετινή σεζόν για την Ελλάδα και πως για τα ξενοδοχεία της αλυσίδας σας;  

Ajul Luxury Hotel & Spa Resort

Καθώς μπήκαμε στην τουριστική περίοδο αιχμής, η φετινή σεζόν για την Ελλάδα φαίνεται να είναι αρκετά υποσχόμενη. Η χώρα έχει σημειώσει αύξηση στις αφίξεις τουριστών σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, κάτι που είναι ενθαρρυντικό για τον συνολικό τουριστικό τομέα. Αυτή η ανάπτυξη καθοδηγείται από την απήχηση της Ελλάδας ως ασφαλούς και ελκυστικού προορισμού, που προσφέρει όμορφες παραλίες, πλούσια ιστορία και ζωντανό πολιτισμό. Για τα ξενοδοχεία της αλυσίδας μας, η σεζόν παρουσιάζει επίσης θετικά σημάδια. Παρατηρήσαμε μια σταθερή ροή κρατήσεων και ενδιαφέροντος τόσο από εγχώριους όσο και από διεθνείς ταξιδιώτες.

Ποια χώρα θεωρείτε πρότυπο στην ξενοδοχία;

Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Μια χώρα που θεωρώ πρότυπο στη φιλοξενία είναι η Ιαπωνία. Η Ιαπωνία διαπρέπει στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών και προσοχής στη λεπτομέρεια, γεγονός που την κάνει να ξεχωρίζει στον κλάδο της φιλοξενίας. Τα ιαπωνικά ξενοδοχεία είναι γνωστά για την άψογη καθαριότητα, την αποτελεσματικότητά τους και τη ζεστή φιλοξενία που προσφέρουν στους επισκέπτες. Αυτό που ξεχωρίζει την Ιαπωνία είναι η αφοσίωσή της στη δημιουργία μοναδικών και αξέχαστων εμπειριών για τους επισκέπτες. Επιπλέον, η ιαπωνική φιλοξενία υπερβαίνει την απλή εξυπηρέτηση – ενσωματώνει βαθύ σεβασμό για τους επισκέπτες και δέσμευση να προβλέπουν τις ανάγκες τους πριν καν τις ζητήσουν.

Αυτή η πελατοκεντρική προσέγγιση διασφαλίζει ότι κάθε επισκέπτης αισθάνεται ότι εκτιμάται και φροντίζεται κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Επιπλέον, η βιομηχανία φιλοξενίας της Ιαπωνίας επωφελείται από τη μεγάλη έμφαση στη συνεχή βελτίωση και καινοτομία. Τα ξενοδοχεία προσπαθούν συνεχώς να βελτιώνουν τις εμπειρίες των επισκεπτών μέσω νέων τεχνολογιών, πολιτιστικών εμπειριών και πρακτικών βιωσιμότητας.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας ξενοδοχείο και που κάνετε τις δικές σας διακοπές;

Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Όλα τα ξενοδοχεία της Zeus International είναι τα αγαπημένα μου, καθώς το καθένα προσφέρει κάτι μοναδικό και ξεχωριστό. Ωστόσο, όσον αφορά τις δικές μου διακοπές, τρέφω ιδιαίτερη αγάπη στην Κρήτη, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα σε ένα χωριό του Λασιθίου. Η Κρήτη κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου λόγω της πλούσιας ιστορίας, των πανέμορφων τοπίων και των ζεστών, φιλόξενων ανθρώπων της. Ένα από τα ξενοδοχεία που απολαμβάνω ιδιαίτερα είναι το Wyndham Grand Crete Mirabello Bay. Αυτό το ξενοδοχείο συνδυάζει την πολυτέλεια και την άνεση με τη φυσική ομορφιά και την πολιτιστική γοητεία της Κρήτης και όταν βρίσκομαι σε διακοπές στο Λασίθι, απολαμβάνω τις παιδικές μου αναμνήσεις από το παιχνίδι στα σοκάκια, το περπάτημα στα βουνά και τον χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους.

Ποιο είναι το προσωπικό σας όραμα για τη Zeus International;

Ajul Luxury Hotel & Spa Resort

Το προσωπικό μου όραμα για τη Zeus International είναι να τη δω να γίνεται μια κορυφαία εταιρεία φιλοξενίας, γνωστή για τις εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών και την καινοτόμο προσέγγισή της. Οραματίζομαι τη Zeus International να επεκτείνει το αποτύπωμά της παγκοσμίως, δημιουργώντας μια ισχυρή παρουσία σε βασικές αγορές σε όλη την Ευρώπη και πέρα ​​από αυτήν. Πιστεύω στην καλλιέργεια μιας κουλτούρας στο Zeus International που εκτιμά τη δημιουργικότητα και τη διαφορετικότητα.

Θα πρέπει να στοχεύουμε στη δημιουργία ξενοδοχείων και θέρετρων που όχι μόνο ανταποκρίνονται αλλά ξεπερνούν τις προσδοκίες των επισκεπτών μας, προσφέροντάς τους μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Επιπλέον, οραματίζομαι τη Zeus International ως μια εταιρεία που συμβάλλει θετικά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιούμαστε, υποστηρίζοντας τις τοπικές οικονομίες και προωθώντας τις πολιτιστικές ανταλλαγές.

Η βιωσιμότητα θα είναι βασικός πυλώνας, με έμφαση στην ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος και στην προώθηση υπεύθυνων τουριστικών πρακτικών. Βλέπω τη Zeus International ως μια εταιρεία που προσελκύει κορυφαία ταλέντα και επενδύει στην ανάπτυξή τους, καλλιεργώντας μια ομάδα παθιασμένων επαγγελματιών αφοσιωμένων στην παροχή αριστείας στη φιλοξενία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα